|

Salut. Am o intrebare despre exercitii pentru biceps, triceps si antebrat. Daca fac mai multe repetari decat 12, sa zicem 14 si 5 serii in loc de 4 o sa pot vedea rezultate mai bune? Este bine asa sau nu? Apropo, fac cu gantere de 5 kilograme la biceps si cu o bara fara nicio greutate pe ea, la triceps cu gantere de 3 sau 4 kilograme si la antebrat cu gantere de 3 kilograme. Ar trebui sa maresc greutatile sau nu? Am 15 ani! Va rog fara raspunsuri gen ''da'', ''nu'', ''esti prea mic pentru sala''.Dau funda!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

O sa ai febra musculara. Dar poti incerca. Si eu fac asa laughing in loc de 2 serii fac 4 (de exemplu). Tot 15 ani am si eu. Dar vezi sa nu exagerezi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti peste 12-> mărești greutatea. (Masa)
Poti peste 3-5-> maresti greutatea (Forță)
15+ (rezistenta).
3-4 serii, CORECTE.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mareste seturile si greutatea, incearcã tot ce poti foloseate si o greutate mai mare, dar si mai multe repetari la unele exercitii(multe Iti recomand la cablu)sau daca nu ai, faci flotari paaralele, tractiuni exercitii cu greutatea corporala, esti prea slab in fortã sa te duci la asa multe repetari cu gantere si barã. Mai ai de pus ceva fortã. Dupa poti incerca extrem de multe repetari.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu trebuie sa te intinzi pe 5 serii ca o sa te plictisesti. Fa 3 serii de cate 10-12 repetari si cand iti vine usor cu greutatile cu care faci, mareste-le. Cea mai importanta e nutritia, deci ai grija sa mananci bine in functie de ce vrei sa faci, slabit, definit, ingrasat ca altfel poti face cate exercitii vrei si nu o sa ai rezultate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează