|

Salut!
Am o intrebare.
Eu fac la ora 07:00, la 15:00 si la 21:00 cate 20 genoflexiuni 10 flotari si 30 abdomene. Dupa o luna vreau sa mai cresc cu 50 % si tot asa pana o sa ajung la aproape 200 de genoflexiuni 200 abdomene si 100 flotari pe zi.
Este bun acest program pentru o dezvoltare musculara? Daca este cam in cat timp o sa se vada rezultatele!
PS : Am aproape 1, 80 si 55-60 kg si 13 ani. Tipul somatic ectomorf.

8 răspunsuri:
| a răspuns:

In niciun caz nu o sa faci masa musculara mare.Ce faci tu acasa nu o sa obtii niciodata cat fac altii la sala, daca iti imaginezi ca o sa arati musculos doar din genoflexiuni, abdomene si flotari te inseli.Pun pariu ca alimentatia ta e la pamant.

| a răspuns:

Buna!
e bun programul asta
dar incearca sa mergi la sala..si sa mananci mai sanatos

| a răspuns (pentru stefanvladvlad):

Ce intelegi tu prin "sa mananci mai sanatos" pentru masa musculara?

ZI CONCRET.

| explică (pentru stefanvladvlad):

Treba e ca eu nu vreau sa merg deocamdata la sala. Mai astept putin pana o sa fac rezistenta ca apoi sa trag fara probleme de fiare la sala.
Cat despre alimentatie mananc fructe zilnic, sucuri doar naturale chipsuri si alte chimicale dintr-astea nu mai mananc de 2 luni(caci mai am colegi in clasa care manaca toata ziua Fripsy Krax si alte prostii si cand ii vad mi se face rau) si mesele pricipale supe si cat mai putine grasimi caci mie de fel nu imi prea plac grasimile.
Dar am auzit ca ouale crude contin multa proteina si ca ar fi bine baute imediat dupa exercitii.Este adevarat?

| a răspuns (pentru lavinius12345):

1 ou = 7 grame amarate de proteine.

"multa proteina" = 40-50 de grame, nu 7!

Si ouale crude au o enzima ( avidina ) care IMPIEDICA absorbtia proteinelor. Cu alte cuvinte, le manacni DEGEABA.

Mai documenteaza-te si tu.

Cate fripturi mananci pe zi acum?

| explică (pentru Cosmin86):

Cred ca iti dai seama ca la 55-60 kg si 1.80 inaltime cate,, fripturi mananc pe zi,,.

| a răspuns (pentru lavinius12345):

Pai pune-ti la punct alimentatia.

4-5 mese pe zi, proteine + carbohidrati + fibre + grasimi sanatoase.

Proteine cu absorbtie lenta ( lactate seara ), in rest ziua proteine cu abs rapida.

Carbohidrati inainte si dupa antrenament, grasimi sanatoase ( nuci, masline, etc. ) intre mese.

Fructe dimineata si intre mese.

| a răspuns:

Cum a zis si Silas, nu o sa faci muschi din cateva flotari si genoflexiuni.