|

Salut, am o problema, fac sala de mai bine de un an, se vede pe mine ca fac sala dar problema este ca nu am forta in brate, la stransul mainii sunt praf, si si la skanderberg la fel, m-a dus un baiat cu mana rupta. Mi-e rusine cu chestia asta, mai ales ca nu de mult am inceput sa iau si pastile pentru incheieturi si ligamente, crezand ca o sa se vada vreo diferenta, va rog ajutati-ma, astept sfaturi, sau niste exercitii mai speciale, sau orice, (fara prostii de gen sa ma las de sala sau ceva de genul) multumesc anticipat, dau funda mare.

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Pentru skandenberg sunt cu totul alte exercitii decat sala. eu fac competitional sportul asta happy

Invata sa te antrenezi.

Ce program ai acum exact? Cate repetari pe serie? Ai si video, sa vad cum le faci? ca 90 % se antreneaza prost.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru skanderberg ai nevoie de antebrat. Incearca sa lucrezi antebratul cat poti tu de mult, iar dupa un timp se vor vedea rezultatele.
Pentru incheieturi eu iau centrum, mi se par super ok.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Pool77):

Eu iau ceva numit Joint, probabil ca centrum e mai scump si mai de calitate, nu stiu, multumesc ca m-ai ajutat, o sa incerc sa fac in fiecare saptamana de minim 2 ori antebrat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Lipsă de calciu pare să fie, să nu iei steroizi. Înceacă să iei niște vitamine și să mănânci cât se poate de sănătos, pentru că și acesta este unul din factori

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Darius392):

Right. eu nu am masa musculara asa de bine ca sa fie vazuta. dar am fortalaughing))) up up up rugby smug

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Nici nu imi trece prin cap sa iau steroizi, de saptamana trecuta am inceput sa iau si proteina de la herbal life, si dimineata iau si ceva calciu, scrie pe cutie "calciu+magneziu+zinc+seleniu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Salut Cosmin86, eu nu practic "sportul skanderberg", doar asa cu colegii mai fac sau stiu eu, si ma cam duc, probabil ca nu ma ajuta exercitiile care le fac la sala la skanderberg.
Programul meu de la sala este:
Luni: piept
Marti: spate
Miercuri: picioare
Joi: umeri/trapez
Vineri: brate/antebrat
Nu am videoclip cu mine la sala, nu sunt chiar asa de avansat sa ma filmez sa pun pe net, repetari fac primele 2 serii 15-20(depinde la ce exercitiu) si ultimele 2 serii incerc sa trag tare sa ma fortez si sa fac minim 12-8 repetari(depinde de exercitiu)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru NecunoscutNecunoscut):

Ai messenger? Ca e putin de explicat aici.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează