| Stefan2341 a întrebat:

Salut am si eu o mica intrebare despre antrenamentul de sala :

Luni : Piept + Abdomen
Marti : Spate + Antebrat
Miercuri : Umeri + Trapez
Joi : Picioare + Antebrat
Vineri : Biceps + Triceps
Sambata : Pauza
Duminica : Pauza

Vreau sa stiu daca e ok sa bag superserii la bicesps /triceps, si cum sa bag ca sunt incepator si nu stiu sad. Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

Ce inseamna pentru tine concret "definire"?

14 răspunsuri:
| SergiuBoss11 a răspuns:

E ok daca vrei sa definesti muschiul
incepi cu 5 serii de ganthere normale apoi 5 serii ciocane 5 cu bara, inainte de astea tractiuni(stii ce fel de tractiuni, nu? din alea cu mainile apropiate), iar in final tot ganthere, dar stand pe banca

| Cosmin86 a răspuns (pentru SergiuBoss11):

Muschiul se defineste din alimentatie, NU din exercitii/antrenamente.

Alt copil mic...

| SergiuBoss11 a răspuns (pentru Cosmin86):

thinking i-auzi! ar fi trebuit sa va numiti Nostradamus86surprise.ai primit raspunsul castigator de la acest cunoscator nemaivazut...sunteti cumva instructor de fitness, domnule?
nu ma pot contrazice cu matale, eu un copil micsad.

| Cosmin86 a răspuns (pentru SergiuBoss11):

Am deja mii de raspunsuri castigatoare, sunt printre primii pe site-ul asta ( si pe culturism.ro ).

Intamplator 10 ani de experienta spun ceva.

Copii mici si firavi, imi explica ei mie cum se definesc cu "programe" de antrenament!

| SergiuBoss11 a răspuns (pentru Cosmin86):

Te-ai axat prea mult pe culturismthinking, in schimb comportamentul lasa de dorit.ai fi putut explica tu corect, nu sa fi cainos.
Te dai mare, Nostradamus86, si nu e cazul."imi explica ei mie"laughing, dar cine esti tu? iti spun euthinking:un simplu personaj suparat care isi varsa frustrarile si mahnirile pe alti membriisad.Ar trebui sa ajuti, nu sa te dai mare si sa insulti.

| Cosmin86 a răspuns (pentru SergiuBoss11):

Pai ti se pare ca nu ajut? happy

Doar ca urasc dezinformarea.