|

Salut, am slabit de la 93 de kg la 77 de kg. Am 1.80. Mai trebuie sa slabesc inca 7-8 chiar 9 kg dar numai pot, de ce? si ce ar trebuie sa fac acum sa slabesc in 9kg. Trebuie sa fac exericiti sau?

Ajutati ma

25 Raportează Evaluează
25 răspunsuri:
| a răspuns:

Esti deja in limitele normale de greutate (67-84kg).
Poti face alergari sau drumetii zilnice (cel putin 5km, preferabil teren usor inclinat, in urcare), care iti va stabiliza metabolismul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Pai merg zilnic câte 3 4 chiar 5 km.
Și eu vreau sa ajung la 70 kg și în timp sa fac pătrățele, acel V de la abdomen și brate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ionut_Denis_1980):

Am scris: "cel putin 5km", pe teren inclinat, in urcare - adica FORTAT.
3km zilnic faci pentru cumparaturile zilnice si la scoala /locul de munca.
Daca vrei sa faci si patratele, atunci ia legatura si cu un nutritionist.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa faci cum fac eu, imi calculez imc http://www.calculator.net/calorie-calculator.html?
imi calculez un deficit de 500 de calori, de exemplu 1800 de calori minus 500 calori, consum mancare sanatoasa pana in 1300 de calori, imi scriu absolut tot ce manc, dar limita este de 1300 de cal + o ora de mers pe jos, merg in pas rapid un minut, 2 minute normal tot asa

am incercat diete sunt o tampenie, schimbati alimentatia, alege fructe,legume,peste,pui,porc,fara mezeluri,dulciuri,cola,sprite, fast food, pizza, patiserie, uni spun ca conteaza calorile eu spun ca conteaza ambele, din 500 cal dintr o ciocolata nu iti iei proteinele, carbo, grasimile, vitaminele, 5 fructe pe zi, legume multe, salate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Exercitiile le faci strict ca miscare pentru sanatate, nu te ajuta la slabire 20-30 de minute de exercitii pe zi, te ajuta doar sa mentii o sanatate buna si sa ai o postura buna [ sa nu ''anchilozezi'' ca un sedentar, sa nu gafai dupa 3 etaje urcate ].
Cardio iti trebuie - jogging in aer liber, bicicleta, banda in sala, antrenament HIIT.
Ultimele kg se duc cel mai greu, trebuie sa ai rabdare, posibil sa iti ia si 1 an pana scapi de grasimea ramasa si sa ai un corp frumos,

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru alina2k18):

Pai eu as vrea sa fac patratele pana la inceputul primaverii...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ionut_Denis_1980):

Alea incep sa se vada cand lucrezi intens zona si NU ai grasime.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ionut_Denis_1980):

Nu te concentra numa pe patratele si fara piept... incearca provocarea mea :
300 flotari pe zi (daca poti mai multe si mai bine dar sa fie 300 sigur) timp de 1 luna sau mai mult daca vrei (cu pauze cate vrei sau fara numai sa fie la sfarsitul zilei total 300/+ )

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru i0oOoOo0):

De ce "pe zi", muschii se dezvolta in zilele de pauza.
Si de ce "300"? Faci aerobic? Mai bine 10-20 cu greutate aditionala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Nu prea pot face multe flotări.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Și parca ma îngraș daca mănânc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

E o provocare, poți căuta și pe YouTube 300 push up challenge. nu am zis sa le faci pe toate odată dar 300 sa fie total la sfârșit de zi, crede-mă începe să se vadă diferente mai ales la piept in 2 săpt și un pic. (faci pătrățele și piept 0 pentru mine aia mi se par slabi nu cine știe ce )...plus,flotările folosesc toate grupele de mușchi. Și abdomenele le faci separat când vrei. Faci 300 perfecte și nu trebuie alta greutate. Poți face și cu mâinile mai sus de cap, mai jos spre abdomen sunt diferite moduri sau faci normale și lent.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru i0oOoOo0):

Flotarile folosesc piept (70%) si triceps+deltoid anterior(30%). In niciun caz NU folosesc toate grupele, asta e o aberatie de copii mici.

Eu prefer flotari la paralele (unde am tot corpul in aer) cu discuri legate de mine.

Pentru spate si biceps ai si alte exercitii: tractiuni, ramat, indreptari, flexii, etc.

Iar abdomenele sunt PROASTE si ineficiente, mai bine faci ridicari de picioare din atarnat, crunch, rotiri pe mingea de fitness, plank, etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Ok am greșit cu grupele de mușchi. însă nu am greșit în faptul că sunt folositoare pentru "pătrățele"
muschii pieptului, bratelor, umerilor, spatelui, abdomenului si regiunii mediene si ard un numar cosiderabil de calorii

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ionut_Denis_1980):

Poți mai, ți-am zis cu pauze cate vrei faci 10 sau mai multe și pauza 10-20 min sau altfel numa sa fie 300. ce e așa greu mai ales când le poți face oriunde și oricând și pauza câtă vrei ai 12 ore la dispoziție să faci 300 ce naiba

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru i0oOoOo0):

Ti-am dat altele mai bune. Poti sa te documentezi si singur (de fapt asa ar trebui).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In ce sens nu mai poti? Ce ai facut pana acum ca sa slabesti si ce faci acum mai exact?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AnastasiaK):

Pai am mancat mai sanatos si am tinut regim.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai slabirea consta in deficit caloric, adica tot ce mananci intr-o zi sa contina mai putine calorii decat arde organismul tau in acea zi.

Prin regimul pe care l-ai tinut probabil ai reusit sa realizezi acest deficit, doar ca in timp, consumand mai putine calorii, iti incetineste metabolismul. Daca acum greutatea ta stagneaza inseamna ca numarul de calorii pe care il consumi este egal cu cel al caloriilor arse, iar pentru a realiza din nou deficitul (adica sa slabesti din nou) trebuie ori sa te apuci si de sport (varianta recomandata) ori sa consumi si mai putine calorii. Ultima varianta nu e chiar cea mai buna pentru ca ti-ar incetini metabolismul si mai mult, iar cand te-ai intoarce la alimentatia ta obisnuita, ai pune totul la loc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AnastasiaK):

Pai fac fotbal, cand sunt la antrenament ma duc cu o bluza pe mine ca sa transpir mai mult. Ieri am fost cu un prieten pe pista si am alerga 15 ture si am am facut 300 de abdomene si cand am ajung acasa aveam 77.2. Azi de dimineata aveam aceeasi greutate, iar acum am 77.9 mancand dupa amiaza gratar si dulce oreo d ala la 80g.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ionut_Denis_1980):

Aia cu transpiratul e o prostie, nu conteaza cat de gros te imbraci, nu vei accelera arderile. Doar te deshidratezi si de aia o sa apara mai putin pe cantar.

Greutatea variaza foarte mult pe parcursul zilei. Gandeste-te ca daca bei 1L de apa deja adaugi 1kg. Asta nu inseamna ca te-ai ingrasat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ultima sută de kilometri e foarte grea, și punctul când mulți renunță. Mai multă mișcare dar să te ții la limita de 1300 de calorii/zi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Https://tinyurl.com/yxu8bvky
super produs

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Fa ce ai facut si pana acum, doar ca dubleaza timpul pentru exercitii fizice, vreo doua ore: alearga, fa tractiuni si abdomene. Sper sa-ti fiu de ajutor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti face sport mai mult pe fiecare zi! De exemplu, te poti duce la o sala de fitness si poti alerga la banda sau bicla.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează