|

Salut.Antrenamentul meu la piept este:

-Impins cu bara

-impins cu bara inclinat

-impins cu gantere inclinat

-pullover

-fluturari



Si al 2-lea(fac de 2 ori pe saptamana)

-impins cu gantere inclinat, orizontal

-impins la presa inclinat

-flotari la paralele

-pullover



Dupa cum vedeti, ma axez pe partea superioara, partea inferioara si exterioara fiind dezvoltate mai mult decat cea superioara.Ce credeti ca ar trebui sa adaug sau sa schimb pentru a pune masa in partea superioara.Cand fac inclinat fac la 30 grade, si as vrea sa fac la 45 gandindu-ma ca ar lucra mai bine partea superioara. Funda!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Esti cocalar? ai 4 ani de sala si pieptu deficitar? de ce de 2 ori?
nu fa acelasi exercitiu de 2 ori: impins inclinat si cu bar si cu gantere.
nu fa aceleasi lucruri de 2 ori. daca tii neaparat la 2 zile fa una cu miscare d impins si alta cu miscari anexe: pullover, fluturari, etc. sau fa o zi heavy 1-5 repetari si una light cu 12-15.

nu fa acelasi rahat in acelasi fel...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Ce-s cu raspunaurile astea gen "esti cocalar"? Wtf...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru TwiSt1997):

Nu vezi la sala zilnic genul de om care face numai piept si biceps? de acolo intrebarea. esti ccalar cu 2 grupe musculare sau ai problemele sus mentionate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu zic ca e destul si nu mai trebuie schimbat nimic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează