|

Salut!

As dori un program de antrenament pentru 3 zile(Luni,Miercuri,Vineri),pentru incepatori.



Daca doriti si aveti timp, sa imi dati si exercitii pentru fiecare grupa si numarul de serii si repetari.Nu prea cred ca este foarte dotata sala si este singura din oras, deci exercitiile sa poata fi practicate cu echipamente cat mai simple.



Are ceva daca mai fac si jogging martea si joia?



Multumesc!

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Luni faci brate: biceps si triceps, 4 serii a cate 12 repetari
miercuri faci piept si abdomen:incepi cu bara peurma continuii cu ganterele, tot asa 4 serii a cate 12 repetari
vineri: spate si umeri, si la finalul antrenamentului faci trapez da doar 4 serii la un singur aparat

si cand ai timp nu fa jogging ca o sa te simti aiurea ca o sa fii singurul baiat preintre fete, fa 30 de banda de 2 ori pe sapt

pentru un program si o dieta si mai buna intra pe www.bodybuilding.com si iti trimit ei un email in fiecarre zi cu ce trebuie sa faci
bafta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru 1Q):

Ce prostii vorbesti laughing unde is picioarele? poate cel ami importanta grupa!
luni- picioare + umeri
miercuri - spate + biceps
vineri - piept triceps

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ravendem):

Da asa e, eu vorbesc prostii, cum ai facut tu asa e bine, cel mai tare program de antrenamentlaughing, ai pus acolo la intamplare si o iesit o ciorba mare, ai amestecat toate grupurile de muschi intre ele

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru 1Q):

De ce zici asta? cand faci piept intra si triceps cand faci spate intra si biceps cei gresit in asta? shhh!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru 1Q):

Si picioare nu face?

Apuca-te de sah.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează