|

Salut. Asta este a 3-a săptămână de sală si am câteva nelămuriri in legătură cu mine. In prima săptămână, după primele 2 antrenamente, am avut febra musculara 5 zile (bănuiesc ca m-am supraantrenat). Următoarea săptămână (a doua) totul a fost ok însă săptămâna asta am observat lipsa febrei musculare. Antrenamentele au fost făcute corect, cu adaos de doua repetări /set si mărirea greutății pana la 60kg ramat șezut, 20kg biceps, 12 abdomene/3 seturi. Care este "problema" si de ce nu se simte vreun efect in urma antrenamentului? Eventual câteva sfaturi.

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Probabil nu lucrezi corect de nu faci febră la 3 săptămâni, 20 kg pe gantera la biceps mi se pare cam mult pentru un începător, eu am 45 în brațe, iar grupele mici nu le lucrez cu greutăți uriașe, gen ciocane fac cu 20, dar curls nu pentru că nu are rost să forțez daca simt că nu lucrează mușchiul bine. Încearcă să lucrezi brațele cu superseturi, iar la final orice grupa lucrezi fă un exercițiu de izolare care îți arde mușchiul bine. La biceps poți face standing cable crossover biceps curl/standing cross-over low biceps curls (nu știu cum se zice în română)la piept același aparat, dar la poziția respectiva, iar la superseturi la brațe găsești multe exerciții eu pentru un antrenament de biceps încep cu olimpic bar curls, apoi fac un superset dumbell support curls+Ez bar priză apropiată, apoi alte superseturi, triceps de asemenea superseturi... Sfoară+Skullcrusher etc, încearcă mai multe combinații și o să-ți meargă mai ales că ești la început...la piept poți face cu bara sau ganterele pe bancă în toate pozitiile, dumbbell flyes la fel etc.

| explică (pentru iLuis):

Poți lăsa mesaj privat cu un link de Facebook sa te întreb câte ceva?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut. Majoritatea facem febra musculara in prima saptamana de sala, deoarece supunem muschii unui nou tip de efort intens. Nu este nici o problema, ca dupa 3 saptamani nu ai mai facut intindere, deoarece muschii s-au obisnuit cu efortul pe care il depui la sala. Daca vrei sa cresti in masa musculara, trebuie sa te ti de sala pe termen lung si sa ai o alimentatie cat mai corecta. Si nu in ultimul rand hidratarea, care este foarte importanta. Rezultatele au sa apara in timp, dupa mai multe luni de sala. Spor in toate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Presupun că vrei sa cresti masa musculara. Dupa doar 3 saptamani de antrenament nu o sa se vada rezultatele. Poate sa dureze cateva luni. Si referitor la cele 5 zile de febra musculara e destul de normal (mai ales daca ai fost o persoană care nu prea a facut sport) si eu am patit la fel cand am inceput sa fac sala. Si nu te-ai supraantrenat tu doar ti-i pus muschii sa lucreze. daca vrei rezultate trebuie sa continui sa faci sala. Rezultatele o sa se vada in timp. Cel mai important hidrateaza-te mai ales ca mușchii sunt constituiti din apa in ceea mai mare proporție.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru oceanoflove):

De fapt cel mai important e sa-ti asiguri necesarul proteic, altfel faci sala degeaba!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează