|

Salut!

Ce credeti ca ar fi mai eficient? Sa lucrezi fiecare grupa musculara o data pe saptamana sau de doua ori? Stiu ca dureaza cam 48 de ore ca muschiul sa se odihneasca complet.Deci,revenind la intrebare,credeti ca,daca lucrezi fiecare grupa musculara de doua ori pe saptamana rezultatele vor fi mai bune,sau conteaza mai mult intensitatea antrenamentului decat frecventa acestuia? Urmez acest tip de antrenament de o vreme,chiar daca, cateodata il mai schimb putin cate putin.As vrea sa stiu daca ar fi cazul sa-l schimb:

Luni: Piept + Biceps

Marti: Picioare + Abdomen

Miercuri: Pauza

Joi: Spate + Triceps

Vineri: Umeri + Trapezi

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Depinde foarte mult de la persoana la persoana... in general trebuie sa experimentezi cu mai multe tipuri de antrenament pana il gasesti pe cel care te avantajeaza.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Problema e ca multe grupe participa la antrenamentul altor grupe.

Spre exemplu cand faci spate, se antreneaza ( secundar ) si biceps.

Cand faci piept, se antreneaza secundar triceps si umeri.

Cand faci coapse, se antreneaza si gambele.

Deci tu deja lucrezi de 2 ori pe saptamana grupele mici ( o data direct si o data indirect ).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Presupun ca faci cu greutati. Eu fac doar cu greutatea corpului si fac zilnic full body si muschii lucreaza, se striaza, iar forta creste. Daca ai timp poti face in felul urmator: imparti in 2, 4 grupe azi, maine urmatoarele 4, poimaine iar primele grupe si tot asa...cu o zi sau 2 pe sapt. de pauza.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează