| Chinezu12345 a întrebat:

Ce proteine imi recomandati sa iau? Niste nume va rog! Sunt incepator si vreau sa cresc in masa musculara, am nevoie de ajutor. Fara raspunsuri inutile va rog. Cel mai bun raspuns primeste FUNDA! Multumesc anticipat!

9 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Vrei nume de branduri scumpe am inteles : cauta proteine de la BSN (Germania), Muscle tech, Dymatize.
Preturile sunt pe masura dar pe langa Redis si Pronutrition (firme romanesti) sunt ca Maseratti pe langa Fiat daca intelegi diferenta metaforica.
In final nu exista ceva perfect universal pe tine trebuie sa te intereseze ca proteina sa fie dintr-o sursa cat mai pura si cat mai pura ea insasi, de calitate, ca asa sunt si prafuri chinezesti si uneori (nu toate cazurile) si pretul arata ceva adica ce poate contine o proteina la 2 kg la 50 de lei si ce continut are una la 1.5 kg la 300 de lei!? o sa ziceti ca platesti numele, ei bine NU.
Dar un produs care sa mearga si la mine si la tine si la x si la y nu exista, difera de la organism la organism pentru ca acolo se face descompunerea si a proteinelor si absolut totul.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu există așa ceva.
Dacă pui o întrebare inutilă, adică care nu te ajută, nu poți avea un răspuns util.
Cineva ți-a spus în mod eronat că o proteină pe care o bagi în tine se va așeza la tine pe mușchi și îți va crește masa musculară.
Cei care produc proteine pulbere pentru sportivi, și au interesul să le vândă, au creat acest mit, cu alte cuvinte această minciună.
Ca să îți crească masa musculară, dacă acesta este idealul dtale de frumusețe trebuie să ai o dietă echilibrată.