|

Salut! De vreo doua saptamani merg la sala. Fac cardio o jumatate de ora si forta cam o ora - o ora si jumatate. Vreau sa transform niste kilograme in plus in masa musculara. Ce dieta mi-ati recomanda ca sa slabesc si sa pun si masa musculara totodata? Eu de exemplu, in dimineata asta (8:30), inainte de a merge la sala, am mancat 3 chiftelute de dovlecei cu salata de telina si morcov + un iaurt, dupa ce vin de la sala (12:30, cam asa ) mananc lapte/iaurt cu cereale. Pe la 4-5 mananc mancare gatita (orez brun cu piept de pui si legume / fasole teci / mazare ), apoi ies pe afara cu prietenii vreo 3-4 ore. Seara, in caz ca ajung inainte de 20:30 - 21:00 mananc un iaurt / niste fructe.

Gustari intre mese nu prea am, si cand am, mananc o para/o nectarina/cirese/visine.

Painea am exclus-o definitiv din alimentatie (am mai mult de 3 saptamani de cand nu am mai mancat paine). Beau numai apa plata, nu acidulata din comert (de la 2.5 pana la 4 litri pe zi, depinde). Dulciuri nu consum (poate uneori un patratel de ciocolata neagra o data la nu stiu cat timp. am 2 ciocolate in frigider, nici jumate dintr-una nu am mancat in 3 saptamani). De obicei dupa sala, trag un pui de somn 2-3 ore, pe langa somnul de noapte (vreo 7 ore).

Am slabit 3-4 kg in interval de 3 saptamani. Ce imi recomandati sa schimb in regimul meu ca sa slabesc mai repede si sa depun masa musculara mai repede?

MULTUMESC ANTICIPAT!

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu poti sa slabesti si sa pui muschi in acelasi timp ca nu ai cum sa ai si deficit caloric si surplus caloric.

Hotaraste-te ce vrei intai : muschi sau slabire.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai google prietene...acolo gasesti ce vrei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează