|

Salut! Fac sala de aproximativ 4 luni si nu am vazut nicio schimbare,stiu ca nu e un timp lung dar,cand m-am apucat speram sa "ma pun pe picioare" pana la vara, nu sunt foarte slab, am 195cm si 83kg dar am bratele foarte subtiri. Aveti vreun sfat,in legatura cu modul de pregatire la sala? Va multumesc, orice imi este de ajutor! (Tin sa mentionez ca m-am apucat de sala odata cu un prieten care in acest timp a progresat, dar eu deloc)

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Ti se pare tie ca nu este o schimbare. Organismul tau s-a schimbat. Este bine sa si faci progresiv. Adica daca poti face 200 de flotari fa-le in fiecare zi dar de saptamana urmatoare faci 210. Etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Salontanul):

1. Poate chiar nu este o schimbare. L-ai vazut tu inainte si dupa ca sa te pronunti?

2. Ah, scuze...deci habar n-ai cu se mananca hipertrofia...200 de flotari pentru masa musculara? Aveai scopul sa ne faci sa radem cand ai facut afirmatia asta?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AnastasiaK):

1. Stiu ca este o schimbare pentru ca am facut sport in liceu si armata si am o experienta de viata in care numai concediile si vacantele sunt cat viata ta.
2. Se pare ca n-ai inteles nimic din scoala. Era un exemplu. Sa citesti definitia celor ce citesc si nu inteleg. Poate ca o sa intelegi candva, ceva. Dupa nume pari a fi din Moldova. E cam greu pe acolo!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Salontanul):

Era un exemplu prost, iar dupa ultimul tau raspuns tind sa cred ca nu doar exemplul. In fine, masa musculara nu o faci cu 200 de flotari, nici 201, nici 1000. Ai auzit tu ceva de progresiv, dar daca n-ai treaba cu subiectul, degeaba. Progresiv cresti greutatea. Faci 8-10 repetari (in niciun caz 200) cu o greutate, iar cand poti mai mult, adaugi. Asa functioneaza cresterea in masa musculara.

Apropo, nu cat de mare e experienta de viata conteaza, ci in ce consta ea. Degeaba ai 100 de ani de viata daca n-ai nici cunostintele unuia cu 15.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce antrenament si ce alimentatie ai? Concret.

Ca 90% nu stiu sa faca sala (sunt unii care dupa 4 ANI nu au progrese prea mari, chiar spre deloc).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai o poza cu tine acum 4 luni, si una de acum? sau nici nu te-ai obosit, si simti doar psihic ca nu e nici o schimbare?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Am poza cu mine inainte de a ma apuca de sala

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Multe detalii iti pot incetini progresul, dar tu ai prezentat aici doar, ca mergi la sala de patru luni. Cam putine detalii pentru a primi un sfat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut la greutatea de 83 de kg nu esti slab>) cu cat esti mai inalt cu atat bratele tale vor parea cu mai putina masa musculara de exp compara o persoana de 1.60 cm vs 1.95 cm!
cel de 1.60 va parea ca are bratele mai mari pentru ca este mai scund este usor sa para masiv dar tu find inalt trebuie sa cresti in greutate pana in 95kg+ chiar 100 de kg!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Încearcă să mănânci terci dimineața și seara dacă vrei, iar de 2 3 ori pe săptămână orez! Eu am 202 cm și cu 2 luni în urmă aveam 75 kg am început să mănânc orez și terci uneori iar acum am 103 kg iar brațele la fel sau mărit acum continui să mănânc terci și încerc să fac pe zi minim 100 flotări! Încearcă

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ursu_Gheorghe_2000):

Daca face sala ce rost mai are sa faca flotari? sa-si afecteze recuperarea?

muschii se dezvolta in zilele de pauza, NU cand ii antrenezi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează