| ionutflorin123 a întrebat:

Salut, observ ca biceps-ul meu stang este cam slab pe langa cel drept si le lucrez pe amandoua, ce pot face pentru a-l optimiza?

10 răspunsuri:
| RobertMoon a răspuns:

Nimic, lucreaza in mod normal ambele brate, iar in timp ce te vei dezvolta din punct de vedere muscular nu se va mai vedea diferenta asta, esti incepator si e normal sa nu para totul egal, si eu cand m-am apucat eram in aceeasi situatie, dar nu am dat importanta.

| ionutflorin123 explică (pentru RobertMoon):

Nu sunt chiar asa de incepator, chiar se vede destul de bine si chiar mai estetic decat multi de la sala, dar mersi

| Cosmin86 a răspuns (pentru ionutflorin123):

Ce inseamna la tine "nu sunt chiar asa de incepator", de cat timp practici?

p.s.: pentru biceps faci si tractiuni la bara, priza tip supinatie cu bratele apropiate?

| ionutflorin123 explică (pentru Cosmin86):

Practic de 4 luni se vede foarte bine, mai ales pieptul si spatele, mereu fac pana la epuizare

| Cosmin86 a răspuns (pentru ionutflorin123):

Incepator = mai putin de 1 an. Asta e cunoscut universal, dar eu personal consider ca primii 2 ani esti incepator.

4 luni = apa de ploaie, abia ai invatat sa faci exercitiile si sa-ti faci un program. Probabil la alimentatie nu stii mai nimic, dar e normal dupa 4 luni.

E bine ca faci pana la epuizare, cat timp exercitiile sunt facute corect.

| ionutflorin123 explică (pentru Cosmin86):

Da cat vrei cu parerea am o alimentatie echilibrata, consum peste 110g de proteina 160g carbs 4 mese in general, shake, vitamine, cafea.

| Cosmin86 a răspuns (pentru ionutflorin123):

4 luni sunt 4 luni, intelege, cat timp ai sub 1 an esti incepator. punct.

Si asta e in orice sport, nu doar la sala.

| ionutflorin123 explică (pentru Cosmin86):

Doamne esti cam agitat nu m-am contrazis ca am mai mult de 4 luni dar multi au mai mult de atat si nu trag si nu se vede

| TheBoyTheCool24 a răspuns:

Exerciții unilaterale pentru bicepși, de exemplu:
- Cu gantere: