| Ingognito a întrebat:

Salut. s-au redeschis salile de sport si am vrut sa ma apuc iar, dar nu am un program bine definit m-am gandit la doua programe si sa ma sfatuiti care este mai ok sau daca stiti voi mai bine ce program sa fac. Eu incerc sa ma concentrez pe slabit pana la vara dar am auzit daca faci masa musculara ajuta la arderea grasimilor. asa ca m-am gandit la doua programe:

luni: Brate, Marti: Spate/Piept Miercuri: Umeri, joi: brate, vineri: spate/piept, sambata: umeri/picioare

sau

luni: Biceps, Marti:triceps, Miercuri: Piept, Joi: Spate, Vineri Umeri, Sambata Picioare

Abdomene si banda de alergat luni-sambata la ambele

3 răspunsuri:
| Moonfl0wer a răspuns:

Salut. Programul tau este foarte prost. Cum sa faci brate in primele 2 zile ale saptamanii, iar apoi spate sau piept cand muschii principali cu care tragi (biceps/triceps) sunt obositi din ziua precedenta? Iar in plus bicepsul si tricepsul sunt 2 grupe de muschi mici, adica nu ai nevoie de 1 zi intreaga pentru a-i antrena separat (gen cum ai scris tu> Luni biceps / Marti triceps straight face vrei sa stai 30 min la sala si sa pleci acasa? )
Incearca programul clasic:
Luni: Piept+Abdomen, Marti: Spate, Miercuri: Pauza, Joi: Picioare, Vineri: Brate+Umeri.
Programul nr2:
Luni: Piept+Biceps, Marti: Picioare+Abdomen, Miercuri Pauza, Joi: Spate+Triceps, Vineri: Umeri+Trapez.
Programul inventat de mine - Pe asta il poti evita daca nu-ti plac combinatiile pe care le fac.
Luni: Piept+Triceps, Marti: Spate+Trapez, Miercuri: Pauza, Joi: Umeri+Biceps, Vineri: Picioare+Abdomen.

| Cosmin86 a răspuns:

Marti: Spate/Piept -> apuca-te de sah, cu prostia asta de program.

| Ireh a răspuns:

Salut!
Antrenamentul pe care l-ai creat nu e foarte bine structurat cel puțin în prima versiune făcută de către tine. Ai pus 2 grupe mari de muschi fiind vorba de piept și spate în aceeași zi.A doua versiune e puțin mai buna dar nu wow.
Ce ti-as recomanda este sa faci rutina clasica câte o grupa per zi sau un antrenament de tip push, pull, legs în care poți antrena grupele musculare de mai multe ori pe sapt sau fullbody.