|

Salut, sunt o persoana slaba pentru varsta mea, am fost la sala un anumit timp, a dat rezultate dar nu prea se observa, cred ca din cauza ca nu prea mancam si imi trebuia greutate, am incercat sa ma tin de sport, si a inceput sa imi placa foarte mult sa merg la sala, si sa fac sport, dar din pacate nu am mai reusit sa continui chiar daca imi doream, din cauza ....banilor, era scump, eu faceam naveta si nu imi permiteam, asa ca am zis sa nu o las balta chiar daca nu fac eu muschi etc si vreau sa o fac din placere, sa incep sa fac din nou exercitii acasa: si as vrea sa va rog daca stiti un workout home program care sa fie bun, am vz multe dar nu stiu care ar fi mai potrivit! VA MULTUMESC.

12 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Nu, fa asa.

1. zi de impins ( piept, umeri, triceps ) :

- flotari intr-o mana
- flotari la paralele sau la bara de tractiuni ( sa ai tot corpul in aer )
- flotari diamant
- frog stand
- stat in cap

3 serii fiecare

zi de tras ( spate ) :

- tractiuni priza larga, tip pronatie, pentru spate
- tractiuni in triunghi ( intra si umeri mult ) - triangle pull ups gasesti pe youtube
- muscle-up ( daca poti )
- negative intr-o mana ( te ridici in 2 maini la o tractiune si cobori LENT intr-o singura mana cu cealalta in aer )

Mai poti face tractiuni in prosop ( pentru palma, degete ) si tractiuni cu incheietura indoita ( pentru incheietura )

picioare :

- genuflexiuni intr-un picior
- genuflexiuni in ambele cu greutate
- fandari cu greutate
- alergat la deal

Cam astea 3 zile de antrenament / saptamana sunt suficiente.

Respecta regula : MAXIM 7-8 repetari, poti peste, maresti greutatea.

NU FACI mai mult de 8 flotari, daca faci => maresti greutatea, pui greutati pe tine, etc.

11 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce ai acasa?

Ai o bara de tractiuni, niste paralele, etc?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Da am bara de tractiuni si chiar un aparat multifunctional cu care pot face la piept, spate, picioare dar momentan e defect si pot face doar spate si picioare, dar mai improvizez, mai mult fac flotari, abdomente, cele clasice, si incalzire cateva minute la sacul de box, e destul de bine?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Mersi chiar imi place big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pe youtube este un canal al unor instructori de fitness. se numeste Fitnessblender, te abonezi si ai tot felul de antrenamente dragute si relativ usoare de facut. eu de acolo fac si chiar imi place:)
iti las aici link-ul :
https://www.youtube.com/channel/UCiP6wD_tYlYLYh3agzbByWQ
succes :*

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

E plin internetul de exercitii pentru acasa, dar alimentatia este cheia... poti sa faci zilnic exercitiile si sa nu se observe nimic! Presupun ca esti o persoana inalta si slaba (ectomorf)...ai nevoie de foarte multa mancare ca sa se puna ceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru andrei2pro):

Daca faci zilnic e NORMAL sa nu se observe mai nimic.

Muschii cresc in zilele de pauza.

Te antrenezi "zilnic" => progrese PROASTE si LENTE.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru andrei2pro):

Asa e, chiar am sa incerc sa imi fac un program si sa mananc din ce in ce mai mult, bine problema este ca nu am chiar alimentele gen piept de pui, somon, si altele intotdeauna bogate in proteine .....etc sad

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru phantom2k):

Dar ce alimente ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Pai la alimentatie cum ii ziceam si lui andrei2pro incerc sa mananc mai mult, dar nu prea am alimentele necesare intotdeauna, dimineata asta de ex azi am mancam piept de pui si bors, dupa amiaza o pizza si piept de pui, mai manac si omleta, cartofi, si incerc sa mananc regulat 3-4 ori pe zi si inainte mancam odata pe zi sau chiar deloc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru phantom2k):

Fa-ti un jurnal de alimentatie, un fisier.txt in care notezi zilnic ce mananci si la ce ore.

Te ajuta foarte mult sa vezi ce-ti lipseste.

Spre ex. din ce vad eu, tu nu ai carbohidrati complecsi (cei mai importanti) si grasimi sanatoase.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Da cred ca m-ar ajuta un jurnal, carbohidrati nu va fi o problema la grasimi sanatoase acolo trebuie sa mai bag laughing mersi cosmin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează