|

Salut, sunt putin gras, nu foarte dar am ceva burta, vreau sa ma apuc de sala cu scopul de a pune masa musculara dar nu stiu daca intai sa scap de grasime si sa fac definire sau sa fac doar masa musculara? Vreau sa arate si bine daca tot pun.

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Ca sa pui masa musculara nu iti trebuie doar proteine, ci si carbohidrati (inainte/dupa antrenament - orez, cartofi noi). Trebuie sa ingerezi un nr relativ mare de calorii, in jur de 1500-1800, dar depinde de masa ta. Mesele trebuie sa fie dese (5-6 mese/zi). Fa-ti un program la sala/roaga un antrenor sa te ajute, in jur de 4 zile, iar la sfarsitul antrenamentului 30-40 min cardio (alergare, bicicleta).
O sa iti iasa ouale pe gat daca mananci multe. Albusul te ajuta intr-adevar, dar consuma si carne de curcan, vita, pui, peste (somon, ton, crap, etc). Grasimi sanatoase (nuci, avocado, ulei de masline), 2L apa/zi si foarte important-odiha (cel putin 8 h de somn).
Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Aaa, nu uita de lapte, branza big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut, eu iti recomand sa capeti masa musculara si sa slabesti in acelasi timp. Acum te vei intreba cum poti face asta. Cel mai bine ar fi sa iti organizezi timpul astfel incat sa te duci si la sala dar sa ai timp sa mergi si la alergat(cea mai usoara modalitate de slabit/cea mai corecta), de exepmlu: 3 zile mergi la sala si 2 zile mergi la alergat, sau invers, depinde de timpul tau liber. Trebuie sa si slabesti ca sa poti vedea rezultatele, nu numai sa ai masa musculara! Daca nu slabesti nu vei observa nimic. Un sfat pentru a slabi este sa nu mananci foarte mult dupa sport, si pentu proteine iti recomand ouale. Ouale au cele mai multe proteine. Proteinele te ajuta foarte mult sa capeti masa musculara mult mai usor, dar cum am mai spus si mai sus, ai grija sa nu mananci mai mult decat trebuie. Dupa parerea mea nu trebuie sa mananci pana simti ca nu mai poti, ci sa mananci pana nu mai simti senzatia de foame. Inca un sfat pe care ti-l pot da este ca trebuie sa mananci inainte sau dupa antrenamentul la sala obligatoriu, pentru ca muschii au nevoie de proteine pentru a se putea dezvolta, in cazul in care nu mananci vei obtine masa musculara mult mai lent. Sper ca te-am ajutat, in maxim 3 luni rezultatele vor fi vizibile, poate chiar mai devreme, depinde de antrenamentul pe care il urmezi. Daca te-am ajutat da-mi funda te rog.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează