| Căluț a întrebat:

Am 17 ani, 1, 92 m si 90kg.Din septembrie vreau sa ma apuc de sala, asa ca am venit cu o intrebare. Cu sau fara suplimente? Tin sa precizez ca nu am mai facut sala pana acum. Cu luatul suplimentelor nu sunt de acord deoarece sunt incepator si nu am idee cu ce se mananca astea si plus nu vreau sa iau suplimente ca nu vreau eu sa ajung culturistul buricului. Vreau sa ma duc la sala deoarece vreau sa imi modelez putin corpul nu sa ajung Dorian Popa sau ceva de genul laughing. Deci, merita sa fac sala fara suplimente, are rost? Multumesc frumos pentru raspunsuri!

10 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Uite ce iti recomand eu si asociatia americana de sport

http://dezvoltareapersonalitati.wordpress.com/......u-barbati/

http://dezvoltareapersonalitati.wordpress.com/......sculatura/

in concluzie si pudra dar, si alimentatie

| Sn4k3 a răspuns:

Probabil ca nu stii ce inseamna suplimente. Le iei daca nu poti manca destul, deci tu stii daca are rost sau nu. Daca iti poti asigura necesarul zilnic de nutrienti din mancare, n-are rost sa iei. Sunt de ajuns o dieta buna, un antrenament corect si un stil de viata sanatos.

| alina2k18 a răspuns:

''nu vreau sa iau suplimente ca nu vreau eu sa ajung culturistul buricului. Vreau sa ma duc la sala deoarece sa imi modelez putin crpul nu sa ajung Dorian Popa sau ceva de genul ''
Ohh, de ar fi asa usor laughing luam ''pastile'', bagam ce vrem in noi si ne facem ca Dorian laughing
Iei suplimente daca ai nevoie si mai ales IN FUNCTIE DE OBIECTIVUL TAUwinking
Tu crezi ca daca bagi o proteina te faci Hulk lol laughing
Da, poti face sala fara sa iei suplimente.

| christine99 a răspuns (pentru alina2k18):

Stai linistita ca Dorian face treaba la sala, dar a bagat si foarte multe in el ca sa ajunga asa.

| alina2k18 a răspuns (pentru christine99):

Nu zice nimeni ca nu a bagatwinking dar era vorba de altceva.

| anonim_4396 a răspuns (pentru christine99):