|

Salut TPU. Am o problema foarte mare. Am 1, 90 cm si cantaresc 63 kg... nu stiu cum sa fac sa pun muschi pe mine si sa ma definesc. Eu fac sala si spre exemplu la bench press, imi este greu sa ridic bara aia chiar daca nu are nici o greutate de ea. Nu ma simt bine deloc in pielea mea si vreau sa fac o schimbare. Eu mai fac si sport de 10 ani si mi se ard mai multe calorii in corp. As vrea sa stiu care este sfatul vostru. Daca si voi ati intampinat problema asta ( ectomorfii ). Si nu vreau sa aud "mananca mai mult" pentru ca am auzit-o de atatea ori si in fiecare zi mananc ovaz cu iaurt, orez, carne, cartofi, cele ce contin proteine si carbohidrati. Multumesc.

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Dar zi concret ce mananci, ca din ce-ai scris tu acolo NU rezulta cate grame de proteina iti asiguri.

Cate fripturi mananci intr-o zi fara antrenament? Dar intr-o zi cu antrenament?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Eu nu am o masa la ore fixe deci nu prea stiu asa ce mananc in fiecare zi. Incerc sa mi fac un program in care sa pot depasi nr de calorii care imi trebuiesc in corp. Am incercat ovazul cu scortisoara si alte nebunii dar nu mi place. Singurul lucru care mi place, inlocuind ovazul, este untul de arahide.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Davydd):

Deci nu prea "stii" cel mai important element (alimentatia e de 5 ori mai importanta decat antrenamentul).

Spre exemplu, mananci 3-4 fripturi pe zi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Sunt zile in care da iar alte zile in care nu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Davydd):

Ciudat ca ai doar 63 de kg, daca spui ca tu chiar mananci atat. 3-4 fripturi pe zi (cu garnituri si restul) te duc lejer la 1000-1500 de lei/luna.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

''nu vreau sa aud mananca mai mult''. Poti sa faci cata sala vrei, daca nu mananci destul e degeaba. Mananca in asa fel incat sa fii in surplus caloric si n-ai cum sa nu te ingrasi, proteine in jur de 2g/kg, carbohidrati minim 400g, grasimi in jur de 70-100g. Trebuie sa ajungi undeva la 3000 calorii minim. Mancarea e baza, pe urma vine sala unde trebuie sa o iei incetisor. Incepi de la o greutate mai mica/exercitii care necesita greutati mai mici (daca tot ai zis ca ti-e greu sa faci impins) si pe urma, cand crezi ca e timpul, o maresti. Daca nu poti manca destul, uita-te pe la suplimente in functie de ce ai nevoie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Vezi: https://:///......DGNBZBBBM/

Pe scurt: fă exerciții calistenice, progresiv. Cartea îți zice de ce (așa și nu exerciții cu greutăți la sală) și cum (tehnică corectă + nivelurile de dificultate).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru unvecin):

Vezi aici un demo: https://youtu.be/WKEgHKOvYTE

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru unvecin):

Am vazut videoclipul si am citit si cartea, mersi mult pentru carte, chiar am nevoie de ea. Am vazut ca tipul din videoclip are si un program de antrenamente, de asta a ajuns unde e acum. Mie mi ar trebui un program precis de antrenament in fiecare zi ca sa pot avea rezultate. Orice sfat e binevenit!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Imi pare ca vad vad un tanar razvratit impotriva situtiei, in spatele cuvintelor tale. Te razvratesti cumva impotriva naturii, care te-a inzestrat cu acel metabolism minunat? Cauti cumva o scurtatura, ori crezi ca esti singurul in aceasta situatie?
Nu exista decat o singira cale. Consecventa. Toti cei puternici au fost odata slabi, toti cei priceputi au fost odata invatacei. Deci fii calm, consecvent, consecvent si iar consecvent. Succesul nu vine intr-o zi, dar ar fi bine ca tu sa continui sa te antrenezi in caz ca vine (succesul) sa te gaseasca antrenandu-te. Si chiar daca nu vrei sa auzi asta, MANANCA!
SUCCES!
Nu uita! Sa nu renunti!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ppaulmmle):

Mersi!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează