|

Salut TPU



Aş vrea să mă apuc de sală la varsta de 16 ani, ce exerciţii să fac pentru că sunt slab şi pun foarte greu pe mine...ce să mănânc şi mă gândeam să iau http://www.pronutrition.ro/gfx-8-bonus/ sau http://www.pronutrition.ro/whey-protein/



Am 48-50 kg şi înălţimea 1, 70 cam aşa.



Nu vreau raspunsuri gen: nu te apuca de la vârsta asta...sau ceva de genu.



De vreo 2 săptămâni fac acasă în fiecare dimineaţă şi seara



flotări, abdomene şi genoflexiuni dar fără vreo greutate cănd le fac;),

Cel mai bun raspuns primeşte fundă+vot;)

2 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Buna.
Te gandesti ca daca mananci mai mult si mai des, vei ajunge la greutatea optima si vei experimenta din nou sentimentul multumirii de sine. Sunt si multi prieteni care afirma acest lucru...

Inainte de a incepe efectiv sa te "indopi", trebuie sa stii ca odata cu modificarea unor functii ale metabolismului mai exista o serie de riscuri, cum ar fi cresterea sanselor pentru infarct si angina pectorala. Evita asadar ingrasarea brusca si incepi prin a manca mai multe mese pe zi, fara prajeli, produse foarte grase si alte alimente care ar duce la cresterea colesterolului si depunerea acestuia pe vasele de sange.

In fapt, tu nu cauti ca prin procesul ingrasarii sa acumulezi grasime propriu-zis, pentru ca apoi sa apara riscul obezitatii, ci sa iti definesti mai degraba masa musculara.

Indiferent ca este vorba de slabire, ingrasare sau mentinerea greutatii, numitorul comun este echilibrul alimentar. O alimentatie necontrolata, al carei obiectiv "disperat" este de a mai castiga putin in greutate, e un risc evident de esec.

Dieta de ingrasare trebuie inceputa prin evaluarea exacta a cantitatii de calorii si proteine necesare corpului tau. Mai degraba decat sa iti propunem retete concrete, care ar putea sa nu ti se adapteze, iti prezentam lista unor alimente insotite de numarul de calorii si proteine pe care le contin si cateva produse pe care ar trebui sa le consumi pentru a castiga kilograme in mod natural.


Carne de curca – calorii: 179 – proteine: 24.5
Carne de miel – calorii: 260 – proteine: 18
Carne de porc grasa - calorii: 340 – proteine: 15
Carne de porc slaba – calorii: 142 – proteine: 20.4
Carne de pui – calorii: 142 – proteine: 21
Carne de vaca grasa – calorii: 277 – proteine: 12
Carne de vaca slaba – calorii: 104 – proteine: 20.4
Crap – calorii: 104 – proteine: 18.9
Ficat de porc – calorii: 146.2 – proteine: 19
Heringi in sos tomat – calorii: 170 – proteine: 16.2
Heringi – calorii: 167 – proteine:...2007 - 3864 + Vezi răspunsul întreg

1 răspuns:
| a răspuns:

Asa fara legatura sa stii ca esti mai mult ectomorf decat altceva ( http://sanatateprinmiscare.ro/......-endomorf/ ) Cel mai bine iei doar proteine/gainer + vitamine, doar daca ai bani, daca nu ia-ti doar proteine sau un gainer. Eu unul nu vad rostul unui gainer, caci practic sunt proteine + carbohidrati, eu prefer sa mananc carbohidrati. Ce pot spune un program de sala obisnuit ar trebui sa mearga gen
http://www.bodybuilding.com/fun/shortcut-to-size.html

Oricum site-ul bodybuilding.com este mult mai bun ca toate site-urile romanesti, din cauza diversitati marii. Si na mananca mult, multa bafta si nu ti-as recomanda ceea ce vr u sa cumpari, firma (caci eu nu stiu despre ea, nu ca ar fi rea) dar uite aicea http://www.megaproteine.ro/Proteine/Dymatize-Elite-Whey-Protein-2-200g/
asta e ok, si na te descurci u daca stii sa umbli pe site-ul bodybuilding.com

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează