|

Salut tpu.As vrea sa-mi spuneti niste exercitii pentru acasa,care sa nu necesite gantere sau altceva,si care sa lucrez urmatoarele grupe musculare:

Triceps,piept,Brate,Abdomen,Picioare,Abdomen.

Multumesc, Dau funda!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Pentru piept poti face flotari cu mainile indepartate putin mai mult de nivelul umerilor.
Pentru tricepsz tot flotari dar cu mainile mai inguste.Adica pe la nivelul umarului.Cand te lasi jos, lasa mainile sa vine pe langa corp.

https://www.youtube.com/watch?v=CbfOaJ4fgvQ

https://www.youtube.com/watch?v=vz8snmK38tM

Abdomene poti face Crunchuri, 3x30/3x20.
Ridicari de picioare.
Plankuri de 60-90 minute.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru roland2948):

Si restul grupelor? Spate, bicepsi, umeri, gambe, coapse?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Prietene.Eu am dat un raspuns din propria mea cunoastere.Pentru lombari poate sa faca extensi pentru spate.Pentru trapez ia ceva greu in mana si extensii pe langa corp, ridicari de umeri etc.Pentru gambe si coapsa, poate sa il roage pe cineva sa se aseze pe umeri iar astfel poate sa faca geno sau ridicari pe gambe.
O zi frumoasa!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Spate nu faci? E mult mai important decat piept sau brate, fara un spate puternic tot FIRAV o sa fii pe strada, cu pieptul tau cu tot.

Du-te la sala, termina cu aberatii gen "muschi acasa", astea sunt ABERATII DE COPII MICI.

P.S. : fa-ti si o alimentatie speciala pentru muschi, altfel te antrenezi degeaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează