|

Salut TPU, ce parere aveti de antrenamentul meu la sală:

Luni: piept + triceps

Marti: biceps + spate

Miercuri: picioare + umeri

Joi: piept + triceps

Vineri: biceps + spate

Sâmbătă: picioare + umeri

8 răspunsuri:
| a răspuns:

E bun daca consumi 2kg de carne pe zi si suplimente + altele in valoare de cel putin 1000 de euro / luna.

Altfel, NU o sa te refaci.
+ ca cu un program atat de prost, o sa progresezi LENT.

| explică (pentru Cosmin86):

Ma faci sa rad, e un antrenament ușor mult mai bun decat bro split adica lucrez o grupa de muschi odata pe sapt in programul asta fac de 2 ori orice grupa se numeste PPL daca nu stiai

| a răspuns (pentru Robitzuu20):

Am facut PPL vreo 5 ani, ca fapt divers.
Picioare + umeri la PPL? Apuca-te de sah.

| a răspuns (pentru Cosmin86):

Atat de multa carne wow

| a răspuns (pentru RAY):

Atat baga profesionistii, chiar mai mult.
Uite aici:
https://www.youtube.com/watch?v=PBfDWstg3Hc

Poti sa dai pe sarite, cand gateste, daca n-ai rabdare sa vezi tot clipul. Dupa fiecare masa se actualizeaza tabelul cu proteine, carbo, grasimi, etc.

| a răspuns:

Eu am cazut pe spate cand am citit asta!

| a răspuns:

E okayish daca esti avansat, adica daca ai 2-3 ani de sala in spate si multa masa musculara pe tine, pentru incepatori e oribil si tine ti-a facut programul ala e un dobitoc.

| a răspuns:

Sal.
Nu este un program deloc bun, daca nu ai zile de pauza nu ai cum sa te refaci vreodata. Si ca avansat e greu sa il faci, pentru ca necesita si pauza dupa antrenamentele cu greutati nu sa faci 7 zile incontinuu.
Incearca sa faci Luni Piept cu biceps, tricepsul este o grupa mai mare. Miercuri- Spate -umeri * Vineri Picioare+ Trapez eventual si abdomene, e un antrenament mai clasic care te-ar putea ajuta daca nu ai prea mult timp de sala de cand faci.
Si tine mereu minte, la grupele mari necesita multa pauza sa se refaca in totalitate.