| Hunter777 a întrebat:


De cateva zile m-am apucat de sala si voiam sa va întreb daca meniul meu este unul bun pentru creșterea masei musculare
2 salate pe zi (cu rosii si castraveți) aprox 200g branza, de obicei supa/ciorba de perisoare, pepene rosu(aprox 100g) si 2 banane
E bine? Ar trebui sa mai adaug ceva sau sa schimb ceva? (eu ma gandeam sa mai mananx uneori paste cu sos, e ok)? As dori sa primesc raspuns de la persoane care stiu exact care ar trebui sa fie meniul!

3 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Carnea este proteina de inalta calitate, apa multa, somn, si cat mai multe excertiti si mereu sa te depasesti, bafta

| Jassmina a răspuns:

NU vad proteina, unde este?
Ca aia este principala sursa de crestere a masei musculare!
Pepenele rosu, bananele si ciorba nu au ce cauta in cresterea masei musculare.
Pentru cresterea masei musculare ai nevoied e multa proteina, adica carne de pasare, porc, vita sau peste, degresate si fara piele, fiarta sau fripta (nu prajita), cu o mana de vegetale gatite sau salata.
Alte proteine pe care le poti manca: oua fierte, pateu de ficat, ham degresat sau parizer, ciuperci.
Dulciurile, sucurile, cerealele, fainoasele si fructele foarte dulci, nu au ce cauta in regimul de crestere al masei musculare. se admite 1 fruct pe zi, de preferat 1 mar intre mese, sau un fruct care nu este f dulce, pentru ca contine fructoza care sa transforma in zaharuri.

| Hunter777 explică (pentru Jassmina):

Proteina? Pai branza ce este? Si am uitat sa specific ca mananc cel putin un ou pe zi. Fructele au carbohidrati, insa buni, nu "rai"... Nu mananc niciun dulce /grasimi(am slabit 15kg in 3luni asa).