|

Salut TPU, Ma numesc Rares fac 14 ani pe 22 iulie, merg la sala de cam o saptamana. ( pana sa merg la sala, cam din aprilie am inceput sa fac flotari, abdomene si sa ridic doar o gantera la fiecare mana ) si am 68 de kg, inaltimea mea este in jur de 1.71-1.74 nu stiu sigur. dar sunt destul de inalt. si am bratele destul de bine dezvoltata, la fel si pieptul, si abdomenul cat de cat, picioarele sunt putin mai groase in partea de sus, adica am si muschi dar si grasime. in fine arat destul de ok.ce vreau sa stiu e ce trebuie sa mananc? adica dupa 2 ore de sala ajung acasa si ma apuca o foame nebuneasca si. dupa ce mananc dupa 1-2 ore iar imi vine foame ( nu sunt fomist, pur si simplu asa imi vine de cand fac sala ) si vreau sa-mi spune-ti ce sa mananc. nu pot manca numai pipet de pui sau carne mereu. pentru ca nu imi pot pune parintii sa-mi cumpere zi de zi anumite alimente si vreau de la voi o idee de alimentatie buna. sa se puna muschii pe mine nu grasime. bine acum nu vreau un corp de culturist, vreau doar sa arat bine si sa mananc ce trebuie pentru a face muschi, rog seriozitate. si vreau raspunsuri de la cine se pricepe. va multumesc

10 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Da, cand faci sala e normal sa mananci cam la 3 ore. Nu mai poti manca precum un om normal ( 2-3 mese pe zi ), pentru ca o sa reusesti performanta sa dai jos din masa musculara happy

Mancare pentru muschi : proteine si carbohidrati la fiecare masa, punct. Intre mese fructe si migdale/nuci.

| explică (pentru Cosmin86):

Imi poti scrie mai exact? adica Mic de jun : Pranz : si celelalte mese?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru seNNNzaTioN):

Iti pot da un exemplu ce-am mancat eu ieri pentru masa musculara, alimentatia trebuie sa ti-o faci tu SINGUR, sa-ti faci un jurnal de alimentatie, sa vezi ce functioneaza pentru corpul tau.

Eu am mancat ieri cam asa :

7:30 -> 4 piersici
8:30 -> fulgi de ovaz cu omleta din 4 oua intregi si paine integrala
11:00 -> 1 pumn de migdale
13:00 -> piept de curcan cu cartofi la cuptor + salata de rosii cu branza
16:00 -> 1 felie de pepene verde
18:00 -> muschi de vita cu brocoli sote
20:00 -> somon la gratar cu ciuperci la gratar cu unt
22:00 -> 5 iaurturi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Poti lasa facebook-ul tau aici? in caz ca ai. o sa mai apelez la tine. iti multumesc pentru tot ajutorul!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru seNNNzaTioN):

In facebook tin doar oameni pe care ii cunosc personal.

Imi poti da mesaj privat aici.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
9 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu sunt genu' care merge la sala(sunt fata) dar cred ca te pot ajuta. De mult timp ma documentrz despre chestii din astea... Ca sa nu te ingrasi si sa iti tonifiezi corpul trebuie sa mananci cat mai sanatos, adica multe proteine. Deci, dimineata incearca sa mananci ceva usor, dar care sa se asocieze bine, de la prima masactrebuie sa iei cea mai mare cantitate de energie, iar la restul doar mai recuperezi energie. Deci dupa-amiaza mananci mai putin, dar tot sa-ti potolesti foamea, iar seara, chiar daca ti-e foame, nu trebuie sa mananci foarte mult. Iti dau cateva sfaturi, nu mai manca paine si praheli, incearca sa citesti etichetele si documenteaza-te cum trebuie despre asocierea mancarii. Sper ca te-am ajutst si sa ma scuzi daca s-a strecurat vreo greseala de gramatica :*

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Si fetele ar trebui sa mearga la sala, sunt o gramada care merg si arata foarte bine.

p.s. : cand pui muschi nu exista "dimineata, pranz si seara" exista 4-5 MESE CONSISTENTE pe zi ( seara poti sa bagi si 1 kg de carne daca vrei, e ok, sau 8 farfurii de mancare ).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Stiu, am vreo 4 prietene care mergwinking. Eu am auzit ca nu-i bine sa mananci mult seara, acum cine stie... poate e bine cum spui tu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AlexSandu17):

Depinde ce inseamna "seara" ( adica de ora la care te culci ), de ce sport practici si ce mananci concret.

Daca vrei sa pui muschi, seara mananci proteine cu absorbtie lenta ( caseina -> lactate in general ). Asta e ultima masa a zilei ( nu "cina", ci urmatoarea masa, dupa cina ), ca sa-ti hraneasca muschii in timp ce dormi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Am uitat, tu acum ai ratie alimentara de efort sau geva de genu', d'aia mananci mai multwinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează