anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

recent m-am hotarat sa ma apuc de sala, si in ciuda faptului ca sunt incepator, eu iau creatina pura, cineva mia spus ca nu este bine sa iau suplimente pt ca ma afecteaza la rinichi, este adevarat? si as mai vrea niste efecte secundare ale creatinei. PS(Am auzit ca efectele creatinei nu persista, dupa ce intrerupi administrarea de creatina muschii revin la marimea initiala) FUNDA celui mai bun raspuns

19 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Daca iei doza recomandata nu e o problema, dar daca o iei fara masura s-ar putea sa apara si probleme, oricum dupa ce renunti la creatina mai mult ca sigur masa musculara va scade inapoi.

| Cosmin86 a răspuns (pentru OldSoul):

"mai mult ca sigur masa musculara va scade inapoi" -> mai mult ca sigur ar trebui sa te documentezi mai mult inainte sa spui asa ceva.

| OldSoul a răspuns (pentru Cosmin86):

Bine bai sportivule, ia renunta tu la creatina si sala 2-3 luni si mai vorbim noi dupa...

| Cosmin86 a răspuns (pentru OldSoul):

Am renuntat de ani buni si tot 42 am in brat ( dupa ce am folosit cam 2 ani ).

Nu sunt un copil mic care a mers si el 3 luni la sala si isi da cu parerea... imi dau cu parerea DOAR in domenii unde am cel putin 6 ani experienta.

| RobertMoon a răspuns:

Creatina nu are efecte adverse poate doar o balinare, dar nici măcar asta e foarte sigura cine ti-a spus nu era bine informat, eu cunosc tot ce înseamnă suplimente, steroizi etc. Iar despre creatina iti spun sa nu iei mai mult de 7g pe zi deoarece corpul tau are nevoie in jurul a 5 g de creatina când iti administrezi, si recomand creatina micronizata, nu recomand monohidrata. Când iei creatină trebuie sa bei si apa destul de multa, instructorul de la sala mea ia creatina de un an zilnic si nu are pietre la rinichi, pot spune ca apa carbogazoasa e mai dăunătoare pt.rinichi decât creatina.

| Xpressurself a răspuns: