| ovidiujoker15 a întrebat:

Salut TPU.
Vreau sa ma apuc de sala, sunt incepator si am sa fac aproximativ 6 luni de zile full body, ca sa ma invat cu tehnica si sa fac exercitiile cat mai corect.
Asa am auzit ca e bine sa faci primele 6 luni full body si dupa pe grupe musculare.
Am un program de full body si vreau sa va dati cu parerea despre el si sa imi spuneti daca e bun si daca mai trebuie ceva adaugat in program sau daca trebuie sa maresc numarul de repetari sau numarul de serii.
Daca aveti voi un program mai bun de full body va rog sa mi-l trimiteti aici, numai sa fie 2 diferite, nu acelasi, eu de exemplu am A si B.
Programul meu ar fi cam asa:
Luni-Programul A
Marti-pauza (s-au fac abdomene acasa)
Miercuri-Programul B
Joi-pauza(s-au fac abdomene acasa)
Vineri-Programul A
iar acum va spun si ce si tipuri de exercitii contin acestea
Programul A
Împins pentru piept - 5 serii x10 rep
Tracțiuni la helcometru - 5 seriii x10 rep
Împins pentru umeri - 5 seriii x12 rep
Extensii pentru triceps - 4 seriii x10-12 rep
Flexii pentru biceps - 4x10-12 rep
Extensii picioare - 4x10-12 rep
Flexii picioare - 4x10-12 rep

Programul B
Împins înclinat pentru piept • 5x10 rep
Ramat la helcometru • 5x10 rep
Fluturări pentru umeri • 5x12 rep
Extensii cu gantera deasupra capului • 4x10-12 rep
Flexii hammer pentru biceps • 4x10-12 rep
Extensii cvadriceps • 4x10-12 rep
Flexii femurali • 4x10-12 rep
Acum va rog sa imi spuneti daca e bun si daca aveti ceva mai bun, va rog scrieti-mi aici.
Trebuie sa schimb ceva si cam cat sa fac pauza intre serii, e ok 1 minut, sau 30 de secunde?
Multumesc anticipat

5 răspunsuri:
| siriusblack98 a răspuns:

1. "Sau" se scrie legat. Se scrie "s-au" doar când se află într-un context la modul " ei s-au dus la cinema".
2. Mult 6 luni de zile full body. O lună maxim 3 sunt suficiente.
3. În nici unul din programe nu văd trapez, antebraț. Ar trebui să le faci măcar în zilele de "pauză" odată cu abdomenul.
4. Între serii 30 de secunde pauză este suficient.