|

Salut TPU! Vreau sa stiu si eu ce fel de exercitii pot sa fac pentru marirea fortei bicepsului si cum ar trebui sa le fac corect. Apropo vreau sa le fac acasa nu la sala.

14 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Cosmin,sa stii si tu ca sala nu e gratis si nu toti au o situatie financiara buna! Deci, Vladut, poti merge in fiecare zi in parc sa faci tractiuni.Intradevar,flotarile intareste mai mult tricepsul.Eu sunt fata si la cate flotari am facut....nu prea se vede rezultat decat la tricems! Daca ai haltere poti face linistit cate poti de multe, in fiecare zi, cand te plictisesti! Nu prea stiu multe metode pentru biceps, dar astea sunt de ajuns cat sa-i faci pe altii gelosi!

Mult succes!

| a răspuns (pentru DiyanAndorea):

Flotarile intareste, ca "ie" sub 50, tricems? poate triceps, pentru ca aia lucreaza o flotare: triceps, deltoid anterior si pectorali si in subsidiar abdomenul si lombarii (care mentin pozitia corpului).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
13 răspunsuri:
| a răspuns:

Acasa nu faci muschi si forta, astea sunt aberatii de copii mici.

Du-te la sala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cosmin,sa stii si tu ca sala nu e gratis si nu toti au o situatie financiara buna! Deci, Vladut, poti merge in fiecare zi in parc sa faci tractiuni.Intradevar,flotarile intareste mai mult tricepsul.Eu sunt fata si la cate flotari am facut....nu prea se vede rezultat decat la tricems! Daca ai haltere poti face linistit cate poti de multe, in fiecare zi, cand te plictisesti! Nu prea stiu multe metode pentru biceps, dar astea sunt de ajuns cat sa-i faci pe altii gelosi!

Mult succes! Sper ca ti-am fost de folos!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DiyanAndorea):

1. termina cu "in fiecare zi", muschii se dezvolta in zilele de pauza
2. la flotari si tractiuni lucrezi mereu cu aceeasi greutate, macar leaga discuri de tine sau ceva
3. fara o alimentatie speciala nu pui muschi

Cel mai bun program e 1 grupa pe saptamana, toti sportivii lucreaza bicepsul 1 data pe saptamana. in celelalte 6 zile il lasa sa creasca! Si lucreaza alte grupe.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ma scuzati pentru acest raspuns dublui! Am avut o mica defectiune tehnica!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cosmine...am zis in fiecare zi cand te plictisesti! Nu sa lucrezi ca dispetatul pana nu mai poti respira! Mi-am spus parerea.Si asa este.Crezi ca daca lucrezi o zi si sase le stai, faci vreun biceps? Imi pare rau daca asa crezi.Fa tu asta sa vedem ce muschi faci.Si mai zici si ca faci sport si ca mananci nu stiu cate oua pe zi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DiyanAndorea):

"Crezi ca daca lucrezi o zi si sase le stai, faci vreun biceps? Imi pare rau daca asa crezi"

Asa am obtinut 42 in brat, doar muschi. Si 38 in antebrat.

Asa fac toti sportivii, muschii cresc in zilele de pauza.

p.s. : in celelalte zile lucrez alti muschi (gambe, umeri, piept, triceps, etc. ), nu stau degeaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Multumesc pentru fundita!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da,mai.Am înțeles, dar si eu ți-am explicat destul de clar.Tu ai zis ca lucrezi o zi, si altele le stai.Nu ai zis ca faci si alte exerciții.E destul de logic, dar asta nu înseamnă ca nu mai poate lucra si in alte zile.Te felicit pentru rezultat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DiyanAndorea):

"stau" pentru muschiul respectiv, adica bicepsul il las in pace celelalte zile.

p.s. : da si tu reply pe mesaj, sa primeasca si userul notificare ca i-ai raspuns, nu mai pune comentariu general

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca sa faci flotari cu mainile aproapiate de partile laterale ale corpului si cumpara-ti haltere (cea mai rapida metoda)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Chrislvdarkness):

Flotarile nu lucreaza biceps DELOC.

apuca-te de sah

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Of of... fa tractiuni si nu te lua dupa altii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează