|

Salutare! Am nevoie de putin ajutor laughing mai e putin si vine primavara se incalzeste timpul si vreau sa-mi schimb antrenamanetul, adica vreau sa ma antrenez doar la bara de tractiuni. Problema este ca nu stiu exact cum sa gestionez zilele de antrenament cu zilele de pauza. Ma gandeam la un program gen:
Luni: Biceps(tractiuni pentru biceps), Triceps- la paralele si Antebrat (acasa cu gantera, flexorul, doar antebratul acasa laughing)
Marti -pauza
Miercuri- Piept ( la fel doar tractiuni pentru piept)
Joi-pauza
Vineri- Spate ( tractiuni pentru spate)
Sambata-Picioare( alea le bag acas)
P.S: Daca aveti alte idei in legatura cu programul, nu vreau 2 grupe care le antrenez la bara gen biceps-spate in aceeasi zi pentrut ca sunt la inceput si m-ar epuiza foarte tare, si cate repetari-serii ar trebui la fiecare grupa asa de inceput? Multumesc de ajutor!

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Tractiunile la piept lucreaza SPATE cel mai mult ( pentru ca scot bicepsii din miscare ).

Se numesc tractiuni cu priza larga tip pronatie.

Pieptul se lucreaza cu miscari de impins ( tractiuni = miscari de tras, TRAGI nu impingi ).

Pentru piept, fa flotari pe bara ( la fel ca la paralele ).

Da, in rest e bun programul, doar ca eu le combin ( fac spate-biceps si piept-triceps la acelasi antrenament ).

10 răspunsuri:
| a răspuns:

Tractiuni pentru piept? Nu exista asa ceva... ORICE tip de tractiuni lucreaza spate-biceps-umar posterior ( in functie de tipul de tractiuni intra mai mult sau mai putin biceps sau spate ).

| explică (pentru Cosmin86):

Ops https://www.youtube.com/watch?v=UN7U5WLXU-8 uita-te la priza lui la asta ma gandeam cand am crezut ca lucreaza pieptul. In fine probabil o sa fac combinatii de flotari cu greutati + ce mai bag la triceps la paralele cred ca lucreaza si pieptul cat de cat. deocamdata. In rest programul e bunicel merge asa de inceput?:)

| explică (pentru Cosmin86):

Eh sunt la inceput, n-am forta/rezistenta necesara sa bag 2 grupe care le lucrez la bara in aceeasi zihappy m-ar rupe in 2. Ai idee de cate serii repetari la fiecare grupa?

| a răspuns (pentru bycosmyn):

Pai ce vrei, masa musculara, forta sau rezistenta?

| explică (pentru Cosmin86):

Masa musculara- sa ma DEZVOLT mai bine zis.

| a răspuns (pentru bycosmyn):

Atunci cam 8-9 repetari. poti mai multe, maresti greutatea.

Eu spre ex. fac 3-4 repetari, ca eu antrenez forta ( fac skandenberg competitional ).

| explică (pentru Cosmin86):

Multumesc mult de tot :*, si iti urez mult succes la competitii!

| a răspuns (pentru bycosmyn):

Spor la tras

| a răspuns:

Cum faci tu piept cu tractiuni nu imi pot da seama, s-au inventat tractiunile invers si nu stiu eu? Penibil

| explică (pentru SiLaS):

Hooo bai Mr. Olympia. ce rost are `raspunsul` tau? N-am stiut si mi-a raspuns Cosmin. Tu ce faci? astepti sa raspunda el si dai si tu acelasi raspuns cu cuvintele tale ca la clasa a 3 a. Am vazut prin raspunsurile tale ca te declari culturist profesionist, mare cititor de carti de nutritie etc etc. Si pe profilul tau ai intrebari legate de meti2, counter-strike si alte jocuri. PENIBIL... Mai termina-te prietene, n-am nevoie de raspunsurile tale!