|

Salutare. Am si eu problema si vreau sa mă ajutati cu un sfat, sa încep cu începutul : Pe 10 martie m-am apucat sa fac exercitii acasa cu niste gantere, piept/biceps/triceps /umeri, chiar si flotari si abdomene n-am facut deloc, m-am cantarit înainte de a mă apucă si la 1.72 aveam intre 63-64 kg. Am început sa mănânc mult mai bine fata de cum mancam inainte 3-4-5 mese pe zi bogate in proteine & carbohidrati + ca am luat si Serious Mass 5.4 kg, 1-2 portii pe zi.Acum in prezent m-am cantarit si îmi arata ca am intre 68-69 kg, deci cantarul arata ca am avut realizări, problema mea este ca am început sa fac si burta care iese asa putin in evidenta si chiar nu e bine. Întrebările mele sunt : Ce sa fac acum, sa mananc mai putin si sa mă apuc de abdomene? Sau sa mănânc cum mancam si pana acum, dar sa fac si abdomene? Si alta întrebare, mă gândeam ca daca ma apuc de alergat o sa slabesc la burta dar si la restul grupelor de muschi nu? Si eu nu vreau asta decat sa dau asa din burta, sa fie plat sau cu patratele in cazul ca am sa fac abdomene. Astept sfaturi, ofer funda. Multumesc.

14 Raportează Evaluează
14 răspunsuri:
| a răspuns:

Eu astea fac http://www.culturism.ro/......ulare.html

ce gantere ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Trebuie sa mananci mai putin si sa faci mai multe exercitii, incearca sa nu mai iei steroizi si alte prostii doar vitamine si mancare cu multe fibre, cum ar fi piept de pui http://goo.gl/rYMB7q

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru gc4494500):

Mai putin? vrei sa spui MAI MULT, poate chiar MULT mai mult, chiar si 5-6 fripturi pe zi, cand vrei sa pui masa musculara.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Salut, observasem din comentariile tale ca ai experienta in domeniul asta, imi poti da un sfat?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MaTrIx8378):

1. zi exact ce antrenament ai ( gen marti spate: tractiuni la bara, ramta cu gantere, indreptari cu haltera, etc. )

2. zi exact ce mananci intr-o zi de antrenament

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

1.Avand ca am doar niste gantere si o masa de piept, nu fac chiar toate grupele si multe tipuri de exercitii, Luni piept :Fluturari cu gantere pe orizontal / Fluturari cu gantere pe inclinat 4 serii de fiecare a cate 8-12 + flotari, Marti biceps :Flexii alternative cu gantere, Miercuri : pauza, Joi Umeri/trapez : Impins cu gantere, Ridicari de umeri cu ganterele, Vineri triceps + spate ( pentru spate fac niste exercitii cu spate. nu stiu cum se spune la acest gen de antrenament si la triceps la fel...)
2. Dimineata : 2-3 oua fierte + 1-2-3 felii de branza, masline, in timpului liceului un snitel mare happy, dupa care la pranz o portie de orez cu friptura, pe la 4-5 : 2-3 iaurturi cu cereale, antrenament, dupa antrenament o portie de Serious Mass ( 165 g + 400 ml apa/lapte ), niste spaghete fierte cu branza ( ca o budinca ) si seara inainte de culcare inca o portie de Serious Mass, cam asta e asa un exemplu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MaTrIx8378):

De ce seriouss mass seara? Care e logica sa bagi carbohidrati inainte de culcare? Baga seriouss mass doar dupa antrenament.

In restul zilei, carbohidratii spre zero.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Asa am citit pe site-ul lor si asa au spus " Portia este formata din 2 cupe. Din portia de 2 cupe, 1 cupa se administreaza dupa antrenament si 1 cupa seara, inainte de culcare. Se amesteca 1 cupa mare (165 g) de Serious Mass cu 400 ml apa sau lapte. " asa am procedat si eu, de acum inainte o sa stiu sa iau doar dupa antrenament si atat, in rest ce imi recomanzi sa fac? cu alimentatia si sa scap de grasimea de la abdomen.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MaTrIx8378):

Ei te sfatuiesc asa pentru luarea in greutate, tu ai spus ca vrei sa slabesti acum... deci seara, fara carbo.

In rest: alergat.

p.s. : laptele il elimini complet.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Obiectivul meu este masa musculara, ajungand la 68-69 kg la 1.72. e ok...eu imi doresc si mai multa masa musculara, dar eu vreau sa slabesc doar la burta.mi s-a depus putina grasime. in rest par ' slab' adica nu foarte mare diferenta, aici e problema ca nu stiu ce sa fac. vreau sa continui pentru a depunde masa musculara. dar in acelasi timp sa dau jos si din burta...imi poti da un raspuns mai concret, te rog

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MaTrIx8378):

Nu poti sa pui masa musculara si sa slabesti in acelasi timp ( e cel mai vechi si cel mai cunoscut lucru in domeniul asta )... hotaraste-te pe care o vrei prima.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Pai obiectivul meu este sa pun masa musculara, dar daca voi continua asa. se va pune si mai multa grasime pe abdomen. si nu stiu ce sa fac. si ma gandeam ca poate imi poti da un sfat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Salut Cosmin. Am citit despre lapte ca este foarte bun in acest sport si se recomanda cunsumul seara inainte de culcare deoarece are caseina si se digera greu (scuze daca gresesc). Tu ce parere a.i despre consumul de lapte?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CristiMC):

Daca e lapte natural, de tara, da.

Daca e lapte la cutie din comert... vorba lui Arnold, mai bine bei bere laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează