|

Salutare,m-am apucat de sala dupa o pauza de vreo 9 luni, am sunci adica Am burtica.si soldurile mari si vreau sa scap de ele ca sa imi fac patretelele.



Eu m-am lasat de sală de la sfarsitul lui 2018 si m-am apucat iar adica am facut prima data 3 luni de sală si mergeam zi de zi.



1.Prima saptamana fac la toate grupele musculare ca sa scap de vebra? stau cam 3 ore si la fiecare grupa musculara 5 aparate.



2.Am inceput sa dau la banda cam 10-15 min la inceputul programului 5-10 min de bicicleta. Daca dau pe banda in continuare imi voi mari viteza, voi slabi(sa scap de burta si solduri) si voi avea mai multa rezistenta?



3. Program de alimentatie:

Dimineata mic de jun:

Lapte cu fulgi, paine cu pateu, 2 oua fierte, Lapte cu paine sau simplu

Dupa sală intre orele(13-15):Mananc bors,bors cu perisoare,carne etc, 3 oua(ochiuri),Varza etc



Seara de loc, ori mananc putin dar nu paine?



4Program fitness:

Luni: Biceps,Piept,Abdomen

Marti:Abdomen,Antebrat,Gambr

Miercuri:Triceps,Spate,umeri,abdomen

Joi: Abdomen,Antebrat,Gambe

Vineri: Biceps,Piept,Abdomen

Sambata:Abdomen,Antebrat,Gambe

Duminica:Triceps,Spate,umeri, abdomen



E bun asa adica o zi trag tare si una mai usor ca sa se odihneasca ceilalti muschi dinafara de abdomen ca sa fac patratele?



5. Daca renunt la zahar pot slabi macar 5kg? pe luna si sa scap de burta si solduri?



6.In jumatate de an pot sa fac patratelele?



Apropo am inaltime in jur de 1, 70-72, 70 kg sau aproape si am 17 ani

26 Raportează Evaluează
26 răspunsuri:
| a răspuns:

Grasimea aia este esentiala, doar daca faci sprinturi ai sanse mai mari plus culturism si dieta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Sprinturi ce sunt alea?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Alergi la maxim timp de 30 de secunde si 30 de secunde mergi pe jos tot asa timp de 5 minute la inceput, apoi 7, 9, 10 minute, asta duce la arderea grasimi esentiale de pe burtica, lucru dvedit stiintific, vezi cum arata cum un sprinter, super cool, omul are hai sa iti spun asa pe intelesul tau doua moduri de arderi lenta sau rapida, rapida e cand bagi sprint, Hit iar lenta e cand mergi pe jos
Distincția din manual între exercițiile aerobice și anaerobe este dacă este folosit sau nu oxigen pentru a produce energia necesară efortului. „În timpul exercițiilor aerobice, corpul se bazează în principal pe oxigen pentru a produce energie", spune Trevor Thieme, C.S.C.S., și managerul principal al conținutului de fitness și nutriție al Openfit. "În timpul exercițiilor anaerobe, nu".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da-mi ma un articol științific cum ca ai nevoie de mai mult de 3 mese daca faci culturism?

Așa că amintiți-vă, luați-vă la timp înainte și după mesele de antrenament, de fiecare dată când faceți antrenament, dacă doriți să progresați. Apoi concentrați-vă asupra obținerii caloriilor totale pentru ziua respectivă. Dacă asta apare sub formă de 3 mese, 5 mese sau pur și simplu vă place foarte mult procesul de mâncare și doriți 10 mese, mergeți la asta. Nu va face nicio diferență semnificativă până la urmă.

https://www.bodybuilding.com/content/how-often-do-you-really-need-to-eat.html

in concluzie 3 mese este de ajuns, important este sa consumi cantitatea aia de proteine, carbo, grasimi de care ai nevoie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

"" Am burtica.si soldurile mari si vreau sa scap de ele ca sa imi fac patretelele"" are nevoie sa fie in deficit caloric, el vrea sa scape de grasimea abdominala in primul rand asa ca a recomanda 5 mese este ceva nebunesc, are nevoie de cardio+dieta, in prezent sa slabeasca

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Ce drac? ai cu Vaslui ca eu sunt din Judetul Vaslui adica municipiul Husi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Asta e trist, sper ca nu vei emigra in Timisoara

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Dar ce ai cu Vasluieni? nu toti sunt betivi, violatori etc, depinde de persoană, tu crezi numai ce vezi pe internet.
In toata Romania sunt betivi, violatori etc.Fiecare oras are lucruri bune si lucruri rele.
Cauta pe google :,, De ce Vasluiul" este un oras misto.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Sau in pana mea mananc cum imi cere corpul

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Eu cred ca tu ai pofte nu ca manci cat cere corpul tau, burta este foarte nesănătoasa de asta ti am spus sprinturi + dieta, culturism faci ca sa pastrezi masa musculara si sa mai pui ceva pe tine, degeaba faci culturism si bagi 3000 de cal in tine o sa te ingrasi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Eu nu mananc mult, Dimineata un mic de jun, Ziua mananc pana sa ma satur si aproape mananc mai putin si mananc multr fructetongueiersici, Mere, Pepene,

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Bravo tie, sa faci cardio mai mult, mai intens sprinturi, Hit, daca ai mai facut culturism candva te vei obisnui mai repede exista memoria mase musculare, dar cata burtica ai asa ca idee?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Dami link-ul de la Facebook-ul tau sa vorbim

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Pastram legatura aici, sa iti masori burtica dimineata si sa imi spui

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Pe Facebook e mai usor sa discutam, pot sa iti trimit o poză, da-mi link-ul

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Http://www.facebook.com/......410750584/

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pătrățele le faci ușor, dar nu trebuie sa tragi prea tare de mușchi.și cu zaharul da!, dai jos dar trebuie sa ai grija și la o alimentație calculată trebuie sa iei și proteine, lipide, glucide, vitamine din alimentație...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Și să faci și acasă cate puține abdomene da macar zi de zi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

În primul rând, fiind iar la început ai nevoie de un program de începător.
3 ore la sală? Nici arnold nu stătea atât. 5 exerciții pe grupă iarăși e prea mult.
Dacă vrei să te dezvolți frumos nu sta mai mult de 1 ora/ 1 ora jumate și fă maxim 3 exercitii pe grupă. Antrenamentele de început ar trebui să fie full-body. Antrenament cu greutăți și cardio.

Și apropo nu e deloc ok să te antrenezi toată săptămâna.Maxim de 4 ori pe săptămână.Ai nevoie de odihnă pentru a crește și a slăbi, ai nevoie de recuperare. Iar pentru MESE încearcă să le împarți. Măcar 4 mese pe zi, proteine, aminoacizi și carbohidrați pentru energie. Lasă borșul că nu vei da șunca jos crede-mă. Dacă vrei niște suplimente de început poți apela la o creatină sau pentru slăbit L-Carnitine sau un Fat Burner.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru SenzorFlc):

Eu nu am asa de multi bani pentru proteine, sau numai pentru friptura mananc si eu ce pot, cum 4 mese pe zi? mi se pare prea mult 2 maxim 3 sunt ok

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Ca sa slabesti trebuie sa mananci mai des, dar mai putin. Ca sa obisnuiesti corpul cu arderea grasimilor. Ca daca mananci odata si mult ca te gandesti ca iti ajunge pe toata ziua, sau de 2 ori, nu apuca organismul sa isi faca treaba cum trebuie. Daca te uiti la programul orcarui culturist o sa vezi ca mananca de 5-6 ori pe zi. Si de preferat sa ai o zi de pauza in zilele alea de sala pentru ca muschii sa creasca au nevoie si de odihna. Si da, banda si bicicleta cat mai mult daca vrei sa slabesti. Sau la inot pana mai e cald.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru cris54321):

Eu fac in fiecare zi ca sa se prinda ceva, prima saptamana fac la tpate grupele ca sa scap de febra si dupa intru la program

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru cris54321):

Asta cu mancatul des este un mit, indiferent de cate ori manci conteaza caloriile, organismul iti pastreaza in prima faza 500 de grame de carbo =2000 de cal de care se foloseste la nevoie apoi consuma grasimi simplu, si cu mancatul noaptea e mit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Dacă ți se pare mult 4 mese nu e de tine sportul ăsta.Ai vazut tu culturist care să mănânce 2 mese, sau sportiv în general? Sunt culturiști care baga 7-8 mese curate. Dacă nu ai bani de suplimente încearcă să îți iei necesarul din mâncare curată, piept,orez, cartofi, legume, fructe, peste.Alimente bogate în nutrienți.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

Nu e niciun mit. În culturism se iau mesele la diefrențe de 2-3 ore pentru a menține o stare anabolică în corp și a menține insulina în sânge.De unde scoți perlele astea nu știu..Numai dezinforma lumea aiurea mă copile că ești pralel.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mai citește odată ce am scris sus. (Pentru masă musculară) Ălea 3 mese le împarți.E mai bine să mănânci puțin și des.Indiferent de ce vrei să faci. Nu înțeleg despre ce figuri vorbești am 7 ani de sală și stiu cu ce se mănâncă culturismul. Iar,, copile,, nu cred ca este o jignire. Iar tu jignești la fiecare reply pe care-l dai. Nu încerc să-ți mai zic nimic că românul tot pe al lui o ține. Hai să o lăsăm moartă că facem prea mult chat aici iar omul asta a cerut doar niște păreri. Nu a făcut nimeni pe victima apropo.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează