|

Salutare! ma numesc Mihai am 18 ani fac sala si recent am in ceput a 6 luna. Am avut 4-5 mese pe zi am crescut in 4 luni 10 kg de la 74 si in momentul asta am 86 kg si 1, 87 88. Intrebarea mea este cat mai pot creste in grupe musculare? in biceps precizez ca am crescut 4 centimetri de la 30, am cam 35 in momentul asta.
Daca schimb unele exercitii sau sa le fac mai grele oare cresc mai bine in masa decat am acum? De exemplu daca fac 3 serii la piept impins cu haltera, sa zicem ca fac 16 repetari cu 40 de kg si la a doua serie fac cu 50-60 kg mai adaug peste la fiecare exercitiu este bine? la toate exercitiile imi maresc greutate a la a doua serie? Ce ziceti? Ar trebuii sa imi maresc mai mult de atat greutatea? sau sa schimb modul de antrenament? Raspundeti succint si la obiect cei care stiu si se pricep in domeniul asta! mersi!

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Se vede si cu grasime, stai tu linistit. Inca mai ai multe de invatat despre sportul asta happy

Ia socheaza-ti bicepsii. Fa tractiuni la bara (palmele spre tine) cu discuri legate de tine.

11 răspunsuri:
| a răspuns:

In 4 luni e imposibil sa cresti atat... tu cred ca ai crescut in sunca NU in muschi, ma refer la cm. bratului si in special la greutate.
Pun pariu ca nu ai definire deloc big grin Esti invelit cu un strat de sunca,big grin ceva nu faci bine : ori nu te antrenezi destul- intens ori mananci prea mult.
Incearca sa-ti dai seama unde gresesti! Bafta!

| explică (pentru lpavel):

Invelit cu strat de sunca? am o bila foarte calumea in brat daca aveam grasime probabil nu mi se mai vedea. nici tricepsul nici nimic.

| explică (pentru Cosmin86):

Iti multumesc pentru raspunsul tau Cosmin happy O sa incerc sa fac.

| explică (pentru Cosmin86):

Eu ma duc la sala de 3 ori pe saptamana. Luni - Miercuri- Vineri. Eu fac pentru masa musculara. Daca imi poti recomanda cate ceva. Citeste te rog si partea cu greutatea/seriile.

| a răspuns (pentru Octavian226):

Faci prea multe repetari.

Alege o greutate cu care sa poti face maxim 8 repetari.

Si zi ce program ai ( ce faci luni, ce faci miercuri, etc. )

| explică (pentru Cosmin86):

Luni am asa: Abdomen, pectorali si biceps.
Miercuri: Abdomen - picioare- triceps.
Vineri: Abdomen spate umeri + trapez.

| explică (pentru Cosmin86):

Aham. De ex am ales greutatea maxima x si fac 8 repetari. Dupa aceea mai maresc greutatea si fac mai putin de 8 repetari)? Eu normal fac 16 repetari dupa intre 8 -12 cand mai maresc greutatea. si dupa la fel tot 16 la prima(serie). Te mai urmaream pe Youtube si am vazut ca faceai si exercitii pentru skandenberg foarte tare happy si mie imi place sa fac skandenberg. Am vazut ca faceai un exercitiu cu gantera lasandu-te cu tot corpulwinking As face si eu macar 2 ex de skandenberg ).

| a răspuns (pentru Octavian226):

Zi si exercitiile.

p.s. : abdomenul il faci o data pe saptamana, ca orice alta grupa. Alege-ti una din zile in care il faci.

Si da, poti sa faci cum ai zis mai jos, maresti greutatea si scazi numarul de repetari.

Ce faceam la skandenberg se numeste "flexii larrat", scopul este sa-ti ti unghiul inchis ( intre antebrat si biceps ).

Vrei skandenberg... sa concurezi sau pur si simplu sa faci pe banci cu colegii de scoala?

| explică (pentru Cosmin86):

Sa concurez nu happy Mai fac asa cand ma provoaca careva ) am forta in ambele brate dar sunt stangaci. si stii cum este presupun.
Azi fac la piept impins la aparat si fluturari la biceps flexii cu bara z si niste tractiuni iar la abdomen fac echere.

| a răspuns (pentru Octavian226):

Cum tragi la skandenberg? Top-roll, hook, side sau push?

| a răspuns:

10 kg de muschi in 4 luni?laughingDe grasime ca de muschi nu ai cum prietene.