|

Vreau si eu exemple si cand sunt cei mai bine de mancat cabohidrati simpli si complexi, exemple funda

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Carbohidratii simpli sunt molecule mici. Datorita acestei dimensiuni reduse pot fi metabolizati repede si sunt cei care ne ofera cea mai rapida sursa de energie. Acestia se gasesc in zahar. Evitati sa consumati zahar si alimente din faina alba sau rafinate.

Carbohidratii complecsi sunt molecule mai mari iar din acest motiv dureaza mai mult pana cand metabolismul nostru ii proceseaza. Acestia se gasesc in legume si cereale integrale. Carbohidratii complecsi sunt de asemenea si o sursa de fibra in organism.
Daca ai aceste informatii poti sa-ti dai seama si singur.
Uite parerea mea.
Carbohidrati complecsi: Dimineata si inainte de antrenament sau oricand ai nevoie de energie pe termen mai lung (3-4 ore)
Carbohidrati simpli: Dupa antrenament, deoarece ne trebuie o sursa rapida de energie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Goldenboy97):

De ce am avea nevoie de energie dupa antrenament? cand corpul este secat de energie si are nevoie de proteina pentru reconstructie?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru bleakk):

Ca sa se refaca rezervele de glicogen. Dar ai nevoie si de proteine.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru bleakk):

Tocmai asta, dupa antrenament ai nevoie de energie sa umpli "golurile" facute dupa antrenament.
Daca tu mananci doar proteina, corpul o sa o foloseasca doar pentru energie, nu pentru refacerea fibrelor musculare.
Asa ca proteina trebuie combinata cu carbohidrati. Carbohidratii o sa umple acele goluri iar proteina isi poate face treaba linistita (refacere tesutului muscular)

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cele mai bune mancaruri care contin carbohidranti sunt pastele si orezul si ca fructe banenele, fac sport de perfomanda de 3 ani si iti sugerez aceste mancaruri.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează