| mastadont a întrebat:

Ce experimente v-ar plăcea să faceți dacă ați fi oameni de știință și ați avea banii necesari la dispoziție?

Bula
| Bula a răspuns:

M-as ocupa cu stocarea controlata al energiei, cantitati mari in spatii reduse, pe termen lung.
Ma gandesc la energia termica si electrica.

Transplant de penis.

| sabin89 a răspuns:

Să bombardez creierul unui baptist cu un anumit soi de particule, să-l fac ortodox. Să bombardez creierul unui catolic, să-l fac adventist de ziua a şaptea. happy

| mastadont explică (pentru sabin89):

Nu știu dacă se poate așa ceva. Legumă îl faci sigur, dar religia nu cred că se schimbă așa de ușor.

| darrio2007 a răspuns:

As eradica prostia si orgoliul, specific unora cu patru clase primare.

| RAY a răspuns (pentru darrio2007):

Eugenia, https://ro.wikipedia.org/wiki/Eugenism

Nu crezi ca oricine are un loc pe acest pământ?

Sa fac experimente pe oameni sau si mai SF, sa creez un univers de la zero si sa se aplice legile naturi sa vad cum evoluează totul

| Catrice a răspuns:

Transplantul/transferul de iq...nu de alta, da' unii de pe aici cam ar avea nevoiehee hee

| mastadont explică (pentru Catrice):

Da, și mie mi-ar plăcea să fac experimente pe creier și să încerc transferul conștiinței în alt corp.

| Frank51 a răspuns:

- influența găurilor negre asupra spațiului și timpului
- aș studia radiația hawking deoarece este un subiect relativ nou și necesită studiu

Dacă prin experimente te referi la ceva palpabil pe pământ, în acest caz nu aș avea ce să fac.

| CostinAlamariu a răspuns:

Aș vrea să studiez efectele arhitecturii tradiționale asupra sănătății mentale a oamenilor.
Deja există anumite studii care demonstrează că arhitectura modernă are grave efecte negative asupra oamenilor, dar mai multe studii ar fi bine-venite in privinta asta.

| RobertMoon a răspuns:

Degeaba ai toti banii din lume daca nu ai materia cenusie sau pregatirea care sa-ti permita sa inventezi ceva folositor pentru umanitate. Eu daca as fi om de stiinta si as avea o tona de bani nu m-as chinui sa inventez un tratament minune pentru o boala deoarece necesita timp, iar oamenii bolnavi sau nevoiasi au nevoie de timp pentru a trai. Probabil as investi in tratamentele pentru bolile pe care le au, le-as dona medicamente si plati interventii medicale de care au nevoie big grin

| Eireann a răspuns:

Asteptam sa primim un grant pentru un proiect de cercetare care se refera la reducerea efectelor adverse sau secundare ale medicamentelor.

| Digikey a răspuns:

As face un medicament care sa elimine idiotii.
Cred ca Moderna si Pfizer deja se ocupa.

| CIaudiu a răspuns:

Sa creez viata in laborator.

| Niciunnumedeutilizator a răspuns:

Aș lua cât mai mulți oameni majori, din medii și culturi diferite, și le-aș oferi un curs gratuit de diferite materii (biologie, geografie, istorie etc). După terminarea cursului, aș ruga participanții să urmărească, minim 2 ore per zi, o emisiune TV care să fie falsificată de cei care au făcut experimentul (adică să fie televizoare unde noi controlăm ce se difuzează). După o lună aș ruga participanții să răspundă la mai multe întrebări bazate pe ce au învățat ei în timpul cursurilor (participanții ar fi rugați să nu repete materia înainte. Ideea aici este că 50% de participanți au vizionat o anumită emisiune falsificată de noi iar ceilalți 50% au vizionat una plină cu teorii ale conspirației care contraziceau vehement ce au învățat ei pe durata cursurilor. Astfel, putem măsura cât de tare afectează șaizeci de ore de teorii ale conspirației față de șaizeci de ore de emisiuni normale. Mi s-ar părea interesant, mai ales dacă s-ar căuta anumite tipare în rândul celor care s-au arătat afectați de teoriile conspirației.
P.S. Dacă participanții ar vrea să continue, am putea inversa grupele și să facem aceeași schemă.

| GraniniCuPiersica a răspuns:

Nu a-și irosi bani pe experimente inutile a-și investi toți bani pe copii care au nevoie de ei și tratamentelor pe care au nevoie și nu și le pot permite a-și ridica o școala specială pentru ei și o grămada...