| AvalohAlyn a întrebat:

Credeti in extraterestri si viata pe alte planete? Nu e fain cand te gandesti ca poate exista inca o planeta ca Terra cu tot ce este aici pe Pamant sau totusi mai evoluati,mai diferiti, dar sa mai fie vreo planeta locuibila cu o civilizatie la fel ca a noastra sau asemanatoare? Credeti ca e posibil? Cand te gandesti cat de mare e Universul si cate planete sunt e foarte posibil sa existe chiar si mai multe planete locuibile.Nu-i asa?

| Raven a răspuns:

Ideea că am fi singura formă de viață inteligentă din Univers mi se pare arogantă, la cât de mare e Universul, la fel și ideea că respectiva formă de viață ar trebui să ne semene oarecum. S-ar putea să existe extratereștri dar să nu arate câtuși de puțin așa cum ni-i închipuim noi.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Raven):

Viata extraterestra pe alte planete exista 99, 99 %. Insa viata inteligenta este alta treaba.
Nu avem destule cunostinte (inca) pentru a ne formula o idee mai ampla despre aceasta tema.
Inteligenta ridica, are nevoie mai mult decat de substante chimice necesare pentru sustinerea vietii.
Sa nu uitam ca si noi, oamenii am supravietuit/devenit "inteligenti" dupa mai multe catastrofe care ne-au pus in pericol specia.Pe baza studiilor genetice se constata ca in anumite perioade eram aproape de extinctie.
Pentru majoritatea timpului eram prada nu pradatori. Poate inferioaritatea asta fizica ne-a indemnat la folosirea creierului pentru a domina mediul inconjurator.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Având în vedere cât de mare este universul cunoscut, 100 de miliarde de galaxii, fiecare având 100 de miliarde de stele, ne putem gândi astfel. Sunt în total 10 la puterea 22 stele. Sunt șanse mari ca măcar o planetă din jurul uneia să aibă condiții asemănătoare sau echivalente cu cele de pe pământ, și să poată să apară viață pe ea. În plus fenomenul OZN de pe pământ nu poate fi negat. Dacă el este legat de ființe din altă parte, nu se știe încă, dar până la urmă tot o să aflăm.

| Sn4k3 a răspuns:

Normal ca e posibil la cat de mare e universul.

| florin926481f a răspuns:

Da,raslunsul este da sigur exista si alte forme de viata pe alte planete doar ca inca nu le am descoperit dar o sa o facem sau ne descopera ei pe noi.Asa cum noi cautam alte planete care pot adaposti viata asa putem cine stie fo si noi cautati pentru acelasi scop, ni se stie.Dar eu tot cred ca va fi o invazie extraterestra, daca nu ii vom invada noi primii.