| SadBoyForever a întrebat:

Cum pot retine mai usor lectia la scoala?
Sunt in ultimul an de liceu si as vrea sa imi spuneti cum pot face sa invat mai usor lectiile pentru la scoala!

15 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| AlxMro a răspuns:

Atentie mare in clasa, cel putin la fizica, matematica sa intelegi modul de rezolvare dupa care putin exercitiu acasa si nu ai treaba. La materii precum istoria... nici eu nu invat pentru ca este o pierdere de vreme. In principiu este bine sa retii cat mai mult din clasa. Presupun ca ai de facut eseuri la romana, daca sunt facute de tine imposibil sa nu le sti pe de rost insa daca sunt copy-paste dupa net... este o problema pentru ca sunt multe si nu poti sa le inveti.

| anutza a răspuns:

Ia lecitina

| psycho771 a răspuns:

Salut, Ionut! Si eu sunt eleva si ma confrunt cu probleme de memorare. Sau pur si simplu, spre rusinea mea chiar imi este lene sa invat, asa ca am inceput sa citesc in carti de psihologie cum ca pana si culorile te fac sa memorezi mai bine ceea ce citesc. Incearca sa scrii sau sa subliniezi cu rosu lucrurile importante (desi pare metoda de gradinita), sau cauta sa-ti faci algoritmi de memorare. Spre exemplu, testeaza si vezi la ce ore si in ce mediu inveti cel mai bine: dimineata, seara, pe fundal muzical... Eu una am memorie buna vizuala, adica practic fac in minte poze la caiete, iar cand e vorba sa reproduc informatia memorata, o citesc mental din "poza" de pe creier". Poate tu inveti mai bine daca cineva iti citeste (zic si eu). Ptr materiile de BAC ai putea chiar sa iti faci "postere" pe care le lipesti pe pereti si citindu-le zilnic tot le vei memora. Mult succes la Bac si sper ca am reusit putin sa te ajut.

| SadBoyForever explică (pentru psycho771):