| NuEsteDisponibilNumeleAndreiSimplu a întrebat:

Daca se deschide o gaura neagra si putem ajunge in interiorul ei prin acel inel mic(zona de siguranta, centru)tot mai adanc, unde credeti ca ar duce? Trecut, viitor? Alta Dimensiune? Alta Galaxie?

| Bezea a răspuns:

Ce te face sa crezi ca in momentul asta nu te afli intr-o gaura neagra? Care poate se afla intr-un alt univers, care la randul lui se afla intr-o alta gaura neagra?

| Hombre a răspuns:

Nu duce nicaeri, acolo sunt sufletele ateilor.

| Flav a răspuns:

Prefer sa nu vorbesc de gauri la ora asta, c-o dau in altceva.

| MMihai a răspuns:

Dacă ajungi, în gaura neagră, acolo rămâi!

| carminaburana43 a răspuns:

Eu nu o sa glumesc pe seama intrebarii pe care ai pus-o numai sa ma aflu in treba.E una serioasa de tot. Daca nu ne-am strivi in interiorul lui din cauza presiunii si nu ne-am divide in atomi am putea afla secretul si misterul ce se afla dincolo,care poate la fel de bine sa fie si trecutul si viitorul,precum mai posibil este sa fie o alta dimensiune si Galaxie. Daca ai urmari mai mult emisiunile Discovery Chanel sau pur si simplu ai cauta pe Google raspunsuri le-ai gasi chiart daca nu intr-o zi dar curabdare poate ai descoperi mai mult decit stiu majoritatea oamenilor si asta nu pentru ca eu sau tu am fi mai destepti ca altii, ci ceea ce ne face sa stim mai mult sau mai putin intr-un domeniu depinde in ce masura ne intereseaza domeniul respectiv, si cit efort depubem sa largim sfera cunoasterii in domeniul respectiv.

| Skylar a răspuns:

Gaurile negre nu sunt gauri,considera-le niste planete cu o densitate infinita,si cum spune legea gravitatiei,cu atat mai densa planeta, cu atat mai mare forta de atractie, deci pur si simplu o sa te strivesti de acea "gaura" neagra.Doar sa existe posibilitatea sa accelerezi cu viteza luminii inainte sa te zdrobesti de ea.Momentan cea mai sigura cale de mers in timp(numai in viitor pentru ca nu se poate in trecut) teoretic este viteza tahionica.Nu mai binewinking

| Bogdanux a răspuns:

Cerculetul sau punctul acela se numeste singularitate.In legatura cu ce ar putea fi intr-o gaura neagra, nimeni nu stie.Atata timp cat nici macar lumina nu poate scapa de ea si nici cel mai avansat telescop nu poate vedea ce se afla acolo, o afirmatie ar fi ca ne-am dezintegra daca am fi atrasi de un asemenea "aspirator spatial"

Daca vrei sa afli mai multe detalii, sunt documentare despre gauri negre pe Discovery Science, foarte interesante.

| benny a răspuns:

Ne duce in prezent pentru ca noi astia din Romania suntem in trecut

| Broadband a răspuns:

Te-ai uitat prea mult la star trec

| NuEsteDisponibilNumeleAndreiSimplu explică:

Aaa...nu am vazut star trec in viata mealaughing

| TheSupreme a răspuns:

Gaura neagra se formeaza in urma stingerii ori ciocnirii a doua stele si reprezinta un uragan imens care desparte orice atom cuprinde. Nu poate fi stabilizata si nu te duce decat in ceruri. Nu e un portal cum cred multi si nu treci prin ea ca in filme.

| porto89 a răspuns:

Cred ca in rai...

Hmmm...Cred ca in viitor, probabil depinde unde se deschide. La pct X poate ne duce in trecut, iar la pct Y, ne duce in viitor, s.a.m.d.
Buna intrebare!

Gaura neagra nu are zona de siguranta.desi se cunosc multe despre acest fenomen, nimeni nu spune exact ce este, ce se intimpla.Gaura neagra,este, pe intelesul nostru, un culoar de trecere catre un alt univers sau dimensiune; nu alta galaxie.fii sigur ca timpul si spatiul sint infinite si ca nu sintem singuri,de altfel,totul se repeta, undeva,fiecare dintre noi,existam, avem o alta viata, intr-o alta dimensiune.Depinde numai de tine si de crezul tau daca intelegi asta.Numai bine.

| Roxxy691 a răspuns:

Alta dimensiune, probabil fara timp si spatiu. sau cu alte cuvinte a muri.dar de ce ai pus intrebarea asta?laughing

| Xentar a răspuns:

Nu am un raspuns pentru tine dar iti pot spune ca ar mai exista o gaura uriasa care poate inghiti o galaxie intreaga.

| Xentar a răspuns:

Nu prea stiu despre gaura neagra dar iti spun ca mai exista inca o gaura neagra care poate inghiti o galaxie intreaga.