| Meme10Memu a întrebat:

Dacă universul nu a avut niciodată un început, înseamnă că numărul evenimentelor din istoria universului este infinit. Daca universul nu a avut niciodata un inceput legile fizice sau particulele elementare sunt aceleasi dintotdeauna, sau durata de viata a unui electron este infinita? Daca au existat mai multe universuri si universul actual ar fi avut un inceput pe ce s-ar fi bazat legile fizice care ar fi guvernat aparitia si disparitia acestor universuri?

| Frank51 a răspuns:

Inainte de aparitia acestui univers a fost nimic. Daca te intrebi cum a aparut acest nimic, tot nu stim. Ce a fost inainte de univers este total opus cu ce se intampla acum, incalca orice lege a fizicii, tocmai de asta exista credinta.

| Meme10Memu explică (pentru Frank51):

Exact. Pentru a scapa de acest vid de cunoastere si pentru a scapa de notiunea de Dumnezeu au venit cu ideea ca "universul nu are inceput." Daca ar fi fost mai multe universuri incepute si sfarsite ramane intrebarea: legile care au guvernat aparitia si disparitia acestor universuri pe ce au stat, care a fost suportul acestor legi fizice daca particulele elementare ar fi avut si ele un inceput?

| Frank51 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Cine a venit cu ideea? Te referi la crestini? Oamenii de stiinta cu siguranta spun ca universul are inceput, si da, va avea si sfarsit.

| Meme10Memu explică (pentru Frank51):

Daca universul are un inceput atunci exista Dumnezeu pentru ca nu ar fi inceput sa apara universul fara legi fizice care sa fi guvernat aparitia universului.

| PsyhoChild a răspuns:

Privește "the history of the entire world I guess" pe YouTube. The va lamuri ce si cum s-a intamplat

| Meme10Memu explică (pentru PsyhoChild):

M-am uitat la film. E aceeasi poveste pe care o stiam. Apropo, de unde a aparut gravitatia? Pentru ca gravitatia pare sa fie o lege care guverneaza formarea universurilor. Totodata si antigravitatia e o astfel de lege. Daca cele doua nu ar fi fost reglate universul actual nu s-ar fi format. Big bangul a fost rezultatul antigravitatiei care a fost mai mare decat gravitatia si pare ca antigravitatia a devenit mai slaba decat gravitatia in comparatie cu momentul izbucnirii big bangului. Daca antigravitatia ar fi mult mai mare decat gravitatia, gravitatia nu ar fi apucat sa faca mare lucru si galaxiile nu s-ar fi putut forma. Ca universul sa ajunga iarasi un punct la un moment dat antigravitatia ar trebui sa fie mai mica decat gravitatia si asta presupune ca ceva sau cineva face sa se inverseze raportul dintre gravitatie si antigravitatie.

| whydsh87sd a răspuns:

Universul nostru care este bazat pe materie, apărut din antimaterie. Dacă nu crezi în ceea ce scrie în Biblie, gandeste te ca acele 7 zile de fapt pot reprezenta zeci, sute de mii de ani. O zi de la începutul bibliei este echivalentul a unei perioade foarte lungi. Dacă marea majoritate a cercetătorilor s au dumirit, nu uneltele ce dubii ai putea avea tu. Din cele scrise, se pare ca ești un ateu.Dar ca să ți răspund la întrebări destul de logic hai sa vedem cum sta treaba.
1. Orice lucru are un început deci nu te poți gândi ca evenimentele sunt infinite, deoarece nu vorbim de multimi de numere.
2. Legile științei au existat și înainte sa fie descoperite, au fost mereu la fel pentru planeta noastră. Dar gandeste te ca exista constante ce smtin de fiecare tara în parte și acum, de exemplu accelerația gravitaționala. Când exista un singur continent, cu siguranță lucrurile nu stăteau asa. Dar electronii exista de când a avut loc Big Bangul, de când s-a creat materia, la baza căreia sta atomul, care prin definiție, nu poate fi delimitat în particule mai mici.
3.Gandeste te ca legile fizicii difera de la o planeta la alta. Ce sa vorbim despre alte universurilaughing
Probabil te ai documentat destul de mult, dar eu zic sa citești și opiniile cercetătorilor care au descoperit intersecția dintre religie și stiința și sunt ferm convinsi ca ambele sunt adevărate.

| Meme10Memu explică (pentru whydsh87sd):

"legile fizicii difera de la o planeta la alta" - difera insa sunt legi fizice comune care implica intreg universul.

Durata de viata a electronului e mult mai mare decat varsta actuala a universului. Mean lifetime stable > 6.6×1028 yr. Cum din ceva nestabil precum big bangul rezulta ceva atat de stabil?

| whydsh87sd a răspuns (pentru Meme10Memu):

Exact, dacă vrei sa reciclezi, atomii substanței care va fi topita vor rămâne la fel. Se schimba doar stările de agregare și au loc reacții chimice. Electronii rămân aceeași. un electron din apa pe care ai băut o în dimineata aceasta, poate au fost electronii unei picături de ploaie prin 1600( circuitul apei în natura adica). Dar înainte exista antimaterie, și când antimateria a avut acel big bang, s-a transformat în materie. Antimateria e mult mai puternica ca materia. Și normal ca nu am apărut din nimic. De unde crezi ca apar electronii substanțelor care se afla în anumite organice celulare ale celulelor care alcătuiesc un testut, iar mai apoi organe. Nu e vorba doar de diviziune celulara când vorbim despre viata, despre biosfera. Din embrion, din 2 celule sexuale, am ajuns oameni. Noi înșine suntem niște minuni.

| Meme10Memu explică (pentru whydsh87sd):

Necesita niste legi fizice care guverneaza raportul materie-antimaterie.