| anonim_4396 a întrebat:

De ce exista universul?

| RAY a răspuns:

Pentru ca singularitatea aia sa extins in timp si spatiu, de acolo a inceput totul

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

Pai si acea singularitate de ce a existat? De ce s-a extins?

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu stiu

| sierra1 a răspuns:

Bună întrebare.
Dar tu de ce exiști? Dar noi? Dar apa ce trece prin orașul tău?

| LPCTSTR a răspuns:

Ca sa existe aceasta intrebare.

| sierra1 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Deja e un cerc vicios

| Donsavas a răspuns:

Exista. A existat mereu
Nu e o explicație pentru existența lui.

| anonim_4396 explică (pentru Donsavas):

Ce ma bucur ca nu dunt singurul handicapat care inca ami sta treaz laughing)

| mentholinks a răspuns:

Nu stie nimeni motivul. Nici in Biblie nu scrie motivul pentru care l-ar fi creat Dumnezeu si nici stiinta nu a formulat vreun motiv pentru existenta lui.

| AC4S4 a răspuns:

Pentru ca Dumnezeu l-a creat.

| RAY a răspuns (pentru AC4S4):

Si pe Dumnezeu cine l-a creat?

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

laughing)))) ce intreb eu si ce raspunzi tuhee hee))
N-are nicio treaba cu Dumnezeu (nu sunt vreun user crestin care n-are ceva mai bun de facut decat sa se prefaca ca are vaste cunostinte in fizica, chimie, etc. si alte stiinte exacte, si toate astea ca sa dea impresia ca religia are legatura cu stiinta in sine)
eu am pus intrebarea doar din pura curiozitate

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu cu tine vorbeam, fi atent

Dar chiar! Scz.

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

Shit! Cred ca din greseala i-am dat ignor lui ac4as4. Cum pot sa-l fac la loc? Ca atunci cand apas pe el nu merge sa ma duc la profilul lui

| CVane a răspuns:

Intreaba-l.

| Ionut58282856 a răspuns:

Nu are scop, tu ai scop, eu am scop, el nu

| Ionut58282856 a răspuns:

Deci eu nu pot sa imi vad propriul raspuns... Raspuns pentru cel care m-a intrebat "tu ce scop ai" inseamna ca nu ai inteles. Tu iti formezi propiul scop (el in realitate nu exista) happy deci nu am, e doar imaginatia nostra si societatea asta tampita. fara aroganta

| MStefan a răspuns (pentru Ionut58282856):

Un raspuns mai bun ti-l da Nietzche, Sartre... si(din literatura romaneasca) Blaga- cand afli ca viata nu are sens, poti sa-ti faci tu unul.

| TehDevil a răspuns:

Pai, daca nu ar fi existat universul, nu ai fi existat nici tu, deci nu ar mai avea cine sa puna o astfel de intrebare.

| Riker a răspuns:

Pentru ca nu exista nimic.
Chiar și in cel mai perfect vid lipsit de materie înca sunt particule care apar și dispar din loc în loc, deci ideea ca nimicul să persiste nu are logica.
Chiar și Stephen Hawking care a studiat spațiul cu teoria cuantică a remarcat ca spatiul este instabil și freamată cu activitati, generând continu bule de spațiu timp, si se crede ca o asemenea bula ar fi devenit universul.
Deci atata vreme cat legile fizici exista, ceva poate sa apara spontan și inevitabil.

| anonim_4396 explică (pentru Riker):

Dezvlota please!

| Riker a răspuns (pentru anonim_4396):

Ideea este că în tărâmul cuantic nu vei ști niciodată ce se va întâmpla, ci doar să afli probabilitatea ca ceva să se întâmple, asta este natura lumi cuantice.
Totul este făcut din câmpuri care mereu fluctuează, producând mereu ceva, iar acele câmpuri reprezintă potențialul pentru creația universului.
Orice lucru dacă îi oferi suficient timp, se va întâmpla pâna la urma, chiar și daca are și cele mai mici șanse de a se întampla.
Deci nu are trebui să te surprindă faptul ca universul există și conține inteligență umană.
E doar un lucru care se întâmpla să apara foarte rar și inevitabil la un moment dat.

| anonim_4396 explică (pentru Riker):

Dar oare e posibil ca daca arunc la intamplare cu cerneala pe o foaie, sa iasa o compunere foarte expresiva?

| Riker a răspuns (pentru anonim_4396):

Asta se întâmpla la nivel cuantic, dar dacă aștepți o perioadă infinită de timp orice se poate întâmpla se va întâmpla chiar și de o infinitate de ori.
Universul poate fi creat într-o infinitate de stări, nu doar cea pe care o are acum.

| TheDorothy a răspuns:

Datorita sutelor de combinatii chimice ce s-au realizat din pura intamplare!

| MStefan a răspuns:

Un raspuns mai bun ti-l da Nietzche, Schopenhauer, Sartre... si(din literatura romaneasca) Blaga- cand afli ca viata nu are sens, poti sa-ti faci tu unul. Daca vrei sa demonstrezi ca universul este structurat si construit cu un sens Clar, ca are un rol ce poate fi aflat in apogeul inteligentei tale, trebuie sa o iei usor: Tu ce stii? Poti face o lista cu lucrurile pe care le stii, de care nu te poti indoi? Daca cauti (daca esti cu adevart interesat) poti gasi ca acelasi lucru l-au facut si altii, incepand cu sec. XVIII, ei au pus bazele Scepticismului.
Cand dai si tu de un capat (considerand ca asa poti asimila mai bine informatia) te opresti si cauti definitiile universului. Apoi cauti paradoxurile, te uiti dupa lucrurile ce pot contrazise. Daca descoperi ca poti contrazice totul, sensul iti apartine. Universul este al tau. Si aici te poti contrazice-.> Tu apartii universului, universul iti apartine, universul esti tu, esti o parte din univers. Sensul tau( care nu a "existat" niciodata, conform Sapiens: Scurtă istorie a omenirii ) este sensul universului. Uita-te in jur. Esti universul. Persoana univers se afla intr-un univers(pentru a nu-l incurca cu universul persoana, ii vom spune Universul 2, ca doar l-am citit pe Cortazar) In universul doi realizam ca ne aflam intr-o "intindere de universuri" care se afla la randul sau in ceva( asta e perceptia omeneasca- sa considere ca un lucru este in alt lucru, fara sa realizeze ca fiecare lucru este acelasi lucru, doar ca are trasaturi diferite, ttrasaturi iregasibile in alta parte, deci continuam ).
Din pacate universul nu exista...
Din pacate tu nu existi...
Din pacate noi nu suntem intr-o simulare...
Din pacate, fiecare raspuns este gresit( desii acest lucru este contrazis chiar de Nietzche- nu exita respun bun sau rau, nu exista minciuna, adevar...), nu va atinge vreodata Intregul. Si din pacate nici nu trebuie. Conform "Teoremei Fundamentale a Asemanarii, potrivit existentei"(construita si imaginata chiar acum de mine, asta in circumstantele in care nimic nu apare, ci totul se transforma, astfel ca nici o idee nu e unica, nimic nu e original, poate doar timpul dar despre el nu mai vreau sa vorbesc))
Asa ca ne aflam in nimic, si suntem nimic, "trebuie" sa-l citim pe Cioran, toti suntem prosti indiferent de testul IQ stupid pe care il sustinem(care deppinde la randul sau de circumstante, si este la fel ca orice test irelevant)
Nimeni nu va fi crezut ca am scris asta. As fi vrut sa spun ca nu mi-a pasat, dar chiar tot ce am scris demonstreaza ca imi pasa...
Haideti sa conversam pe Deviant art, treaba asta nu are sens, eu simplific totul cu paradoxul complicarii si adaug un link catre un artist care imi place si care a venit sambata trecuta la vernisajul meu. Super tipul
Credeti ca Romania e construia si bazata pe francomasonerie?
Fara sens
Universul este o bula
Iubeste-ti bula, prietene...
Bula are ca sens sa te iubeasca pe tine
TOOOOOOtul te iubeste
Probabilitatea ca eu sa fiu nebun in comparatie cu voi e nula.
Lasati in pace lumea si empatizati cu nimicul