| pagliaci a întrebat:

De ce unele persoane nu simt nevoia să fie independente și stau până târziu în viață cu părinții?

66 răspunsuri:
| Liviu a răspuns:

Cazu de fata.Cazu meu, locuiesc intr-un orasel mic din teleorman.Lucrez ca paznic, nu am scoala multa(liceu fara bac)Locuiesc cu parinti, avem apartament cumparat, am salariu de 1350 lei. Spune-mi te rog, in orasu meu aici, unde ma pot duce eu sa traiesc cu salariu asta, si cu experienta mea care tinde spre 0 in alt domeniu.Cu scoala mea, si etc, sunt foarte multi in situatia mea? Spune-mi ce as putea sa fac la 28 de ani sa ma mut singur? Cum ma ajuta statu pe mine sa imi intemeiez o familie,cand toate sunt scumpe? Cum pot eu sa ma descurc singur,dintr-un salariu atat de mic,sa platesc toate alea, sa imi intretin masina, sa platesc o chirie, si sa imi ramana bani sa imi cumpar si eu de mancare, sa platesc utilitati, sa mai si ma imbrac.Bine,sa zicem ca ma mut in buc singur, chirie platesc, da? bun, masina nu o sa o pot lua, ca ma va costa f mult, deci fara masina.Asta inseamna ca trebuie sa imi gasesc de munca aparent aproape.Bun, experienta cum spuneam nu am, decat in paza.Sa spunem ca iau 2300 de lei in paza la buc.Din bania aia 10 mil se duc pe chirie + utilitati, da? booon, mai ramane 1300 de lei,care ii iau in orasu meu, si nu am bataie de cap, deci? Crezi ca nu am vrea toti sa fim independenti? Eu daca ma insor maine, imi da statu casa? pe vremea lu raposatu se oferea casa, loc de munca, bun sau rau, era de durata.Acum daca ma bag in banca, ma mananca cu ratele lor tampite si extrem de mari.Nu,nu ma plang, spun doar ca nu e asa usor cum pare.De aveam o scoala, de aveam o educatie elevata, si o pila mare, o facultate si ceva mai mult, normal ca aveam aspiratii mai multe.Imi admit vina pentru ca nu am invatat, si imi accept oarecum soarta, ca nu voi putea castiga grosu niciodata cu scoala care o am(doar daca fac smecherii ilegale, si nu sunt dispus)Deci, cine ma va judeca pentru ceea ce gandesc? accept oric