| Meme10Memu a întrebat:

Https://www.descopera.ro/......te-diferit

„În urmă cu zece ani, oamenii de știință au descoperit fosilele moleculare ale unui steroid în rocile care se aflau cândva pe fundul unei mări antice din Orientul Mijlociiu. Marea întrebare este cum ar fi putut să fie acești spongieri atât de abundenți, acoperind mare parte din fundul marin din lume, însă fără să lase în urmă fosile?", a spus Jochen Brocks, de la Universitatea Națională Australiană."

"procesele chimice pot imita biologia și pot transforma algele comune și abundente în steride animale."

"Am reușit să demonstrăm că anumite molecule din algele comune pot fi modificate prin procese geologice, astfel ajungând la molecule care sunt imposibil de distins față de cele produse de animalele similare spongierilor."

"Potrivit studiilor moleculare, viața animală a apărut destul de târziu în cronologia evoluționară. Cea mai veche dovadă datează din urmă cu 3, 4 – 3, 5 miliarde de ani, fiind vorba despre organisme unicelulare antice."

„Noi am arătat că astfel de procese au avut loc cu adevărat în rocile antice"
Plantele au apărut ceva mai târziu, în urmă cu 1, 6 miliarde de ani. A fost nevoie de încă un miliard de an pentru ca animalele să apară, între 900 și 635 de milioane de ani în urmă, potrivit acelor studii moleculare. Însă, fosilele par complet lipsite de dovezi ale animalelor din acea perioadă de timp, potrivit Science Alert."

Un organism animal se descompune si moleculele rezultate din descompunere sunt asemanatoare cu cele rezultate din descompunerea plantelor. E logic sa fie asa pentru ca atat plantele cat si animalele se hranesc cu moleculele aflate in sol. Dar asta nu e o dovada ca animalele au aparut din plante.?

1 răspuns:
| Adrian08Daniel1989 a răspuns:

Buna

Dragul meu ceea ce citesti si ceea ce ne povestesti sunt lucruri care nu sunt dovedite acestea sunt doar refaceri sau speculati. Fact este atunci cand lucrurile sunt DOVEDITE.
Citeste BIBLIA poate ai sa intelegi cat de vechi este pamantul, de cand am aparut si multe altele care sunt ISTORIE REALA si ca sa inchei ultima ta intrebare tot ce este in acest univers este CREAT DE DUMNEZEU
Citeste Geneza capitolul 1 pana la 2 din Biblie
poate are mai mult sens decat ceea ce este mentionat in ceea ce ai spus tu.

Sper sa te ajute