| Pedro1995 a întrebat:

Ipoteza:Sa presupunem conceptul de reincarnare fals.Intrebare:Atunci cum pot oamenii care sunt bolnavi psihici,(toata viata)sa se mantuiasca? Daca nu sunt constienti de ei,de faptele lor, de Dumnezeu. Oare acesti oameni au o plata karmica sau nu?

7 răspunsuri:
| Mayar a răspuns:

Ai auzit de expresia " Fericiti cei saraci cu duhul. Ca aceia se vor mantui."? Ei bine, expresia aia se refera la acest tip de oameni, expresie pe care ai fi putut sa o auzi si intelegi pe indelete, fiind explica cum trebuie pentru orice om simplu - la biserica (ortodoxa)! Daca vrei raspunsuri, du-te la biserica si afla de la persoane specializate si invatate, cu facultate, nu de la niste amatori cum sunt aici pe acest site...
Si eu sunt un amator pentru ca nu sunt de specialitate. Daca vreau sa ma lamuresc, aflu de la biserica/site-uri de specialitate. Asta nu e un site de specialitate pentru asemenea tematica. Aici vei auzi doar parerle unor amatori care s-ar putea sa fie gresite sau adevarate, dar nu stii, e ca o loterie.

| Pedro1995 explică (pentru Mayar):

Statusul de membru junior, nu imi permite sa evaluez raspunsuri, dar multumesc pentru respons si indrumare.

| Pedro1995 explică (pentru Pedro1995):

Scuze pentru greseala, dar am crezut ca tastez corect literele, dar nu stiu cum mi-au "alunecat"degetele.

| RoCkKiD a răspuns (pentru Mayar):

Interpretarea teista pentru expresia aia este cu totul alta, stiu suna mai amuzant dar nu se refera la cei cu probleme psihice.

| Mayar a răspuns (pentru Pedro1995):

Multumesc happy

| RoCkKiD a răspuns:

Personal cred ca rezolvarea la problema de mai sus se gaseste intr-un concept mai interesant (nu sitiu unde e in bliblie). Practic cei care nu l-au cunoscut pe Dumnezeu pana la ziua de apoi nu intra sub incidenta presupuselor pedepse/recompense. De aia misionarii se lupta sa duca aceasta "cunoastere" in toate colturile lumii.