| Johanndjmt2 a întrebat:

Oare SF-ul cu toate filmele sale ( despre extraterestrii care invadeaza pamantul ) ar putea avea dreptate in legatura cu existenta unei asemenea civilizatii razboinice in univers? Si daca da, de ce nu a fost pamantul invadat in toata istoria sa de aprox 4.54 miliarde de ani?

Credeti ca o civilizatie asa de insetata de putere ar fi putut supravietui fara sa se autodistruga datorita luptelor interne pentru putere?

Oare este lupta un comportament prea primitiv pentru o civilizatie ce e probabil cu miliarde de ani mai avansata ca noi, oare lupta duce la autodistrugere mai devreme sau mai tarziu?

Voi ce credeti?

| CristiSeeker a răspuns:

Da, asa ceva ar putea fi posibili. Apoi, de unde stii sigur ca asa ceva nu s-a intamplat deja? Noi avem acces la o parte minuscula din bogata istorie a planetei noastre.
Dar, intr-adevar, aceasta forma de violenta nu pare a mai fi caracteristica a unei rase atat de avansate.
Sunt multe lucruri de discutat asupra acestui gen de subiect, mult prea multe pentru a conversa in gol. Ca sa iti raspund la intrebare mai pe scurt - eu cred ca este posibili, dar improbabil.

| Shammal a răspuns:

Pamantul este o planeta speciala creata cu un anumit scop, este singura planeta cu liber arbitru din galaxie; a fost la un anumit nivel "invadat" cat sa ne creeze o anumita experienta, de cateva milenii suntem sub carantina sa putem evolua fara interferente extra-terestre iar carantina va fi ridicata la sfarsitul anului

| Polaris a răspuns:

Am fost invadați, n-ai auzit de Xenu?

| andrei a răspuns:

Exista! Sunt mai multe planete decat fire de nisip de pe toate plajele de pe Terra.

De ce nu ne invadeaza? Pai... daca te-ai uita pe o harta a galaxiei noastre vei vedea ca suntem la margine...destul de mult de centru. Acolo probabil distantele dintre stele sunt mai mici si comunicarea mult mai usoara. Cea mai apropiata stea de noi parca se afla la 4 ani lumina. Viteza luminii=300.000 m/s, deci 4 ani de mers cu viteza asta. :d Si acea stea nu are planete.

De ce o rasa extraterestra avansata sa vina tocmai aici sa ne cucereasca? Nu avem nimic rar. Credeti ca nu mai exista planete ca a noastre?

| Johanndjmt2 explică (pentru andrei):

Sunt de acord numai ca e putin probabil spre centrul galaxiei sa fie viata deoarece cu cat te apropii de centru radiatia devine din ce in ce mai puternica, iar uneori atat de puternica incat ar putea cu mare usurinta moleculele organice, deci e un mediu Extrem de dur. Nici prea departe de centru nu e bine deoarece cu cat te departezi ai de a face cu din ce in ce mai multe explozii stelare letale precum supernove iar in cel mai rau caz cu hipernove (care sunt si cele mai numeroase spre exterior).

| andrei a răspuns (pentru Johanndjmt2):

Dar se poate ca extraterestrii sa suporte lejer radiatiile. De exemplu gandacii de bucatarie. Ei n-au nici un strans la radiatii pe cand noi suntem macelariti.

Pentru ei s-ar putea ca apa sa fie ceva otravitor, iar ceea ce consuma ei sa fie nociv pentru noi. Sunt posibilitati infinite.

Daca microbii se dezvolta intr-un mediu nociv noua, oamenilor, timp de cateva milioane de ani, urmasii acelui microb, care vor evolua in vertebrate si alea alea vor traii linistite in acel mediu.

| BaiatulAnonim a răspuns:

Nu e de neglijat posibila existenta a unei alte civilizatii inteligente in univers. Cercetatorii nu au gasit momentan in galaxia noastra o alta planeta locuita, ci numai posibil locuibile. Daca ar fi sa existe o alta planeta populata, aceasta ar fi in alta galaxie si chiar daca ar fi atat de avansata acea civilizatie si ar fi descoperit cum sa calatoreasca cu viteza luminii, vorbim aici de milioane de ani lumina si tot ar mai dura pana ar ajunge o forma de viata inteligenta in galaxia noastra. Vorbim aici de distante colosale, inimaginabile, si cercetatorii pot presupune ca exista si alte planete locuite in alte galaxii. Acum depinde si de gradul de dezvoltare a vietii pe acea planeta. Universul are peste 14 miliarde de ani. Pamantului i-a luat 4, 5 miliarde de ani sa devina planeta pe care o stim cu totii astazi. Dupa parerea mea va mai trece inca pe atat pana sa ajunga o posibila civilizatie inteligenta in galaxia noastra si sa incerce sa comunice cu noi, sa ne invadeze si toate cele.

| Seby90 a răspuns (pentru BaiatulAnonim):

Nu poti stii alte civilizatii mult mai avansate ca noi ce tehnologii detin.
Practic, orice e posibil.

| BaiatulAnonim a răspuns (pentru Seby90):

Aici deja intram putin in SF. Calatoriile in 4 dimensiuni, teleportarea, trecerea intr-un univers paralel sunt inca studii teoretice si cele mai luminate minti gasesc cu greu o explicatie credibila pentru aceste teorii. Parerea mea e ca nu am fost cuceriti niciodata deoarece extraterestrii nu au venit niciodata personal la noi. La fel ca oamenii, si celelalte civilizatii trimit mai intai niste sonde sa caute viata si in alte galaxii. Dar nu trimit sonda azi si maine vine inapoi cu datele. Chestiile astea dureaza. La nivel de univers pana si viteza luminii e ceva incet. Noi vedem pe cer unele stele care poate au disparut acum mii de ani si tind sa cred ca nu exista civilizatii atat de dezvoltate care sa dispuna de o astfel de tehnologie.

| Johanndjmt2 explică (pentru BaiatulAnonim):

Sunt de acord, numai ca, in legatura cu Viteza Luminii, marii cercetator incep sa descopere noi teorii conform carora ai putea sa te deplasezi prin spatiu depasind aceasta viteza fara sa incalci legiile fizicii. Sunt o gramada de teorii conform carora ai putea sa circuli prin univers mai repede ca lumina : Prin gauri de vierme, deformare spatio-temporala (sau celebra propulsie WARP), si multe altele, numai ca toate acestea necesita o sursa colosala de energie pentru a putea fi puse in practica. Dar probabil alte civilizatii mai avansate au reusit.

| BaiatulAnonim a răspuns (pentru Johanndjmt2):

Da, exista ceva teorii dupa cum ai mentionat si tu, dar tind sa cred ca nicio civilizatie nu a ajuns la un astfel de nivel de dezvoltare, incat sa genereze aceste cantitati colosale de energie necesare pentru astfel de calatorii. Si apoi nu stim cum ar putea reactiona materia la o astfel de viteza, nu cred ca vreo forma de viata din univers a fost conceputa pentru astfel de calatorii. Gaurile de vierme sunt ceva pur teoretic si sunt valide doar pe hartie, nimeni nu a vazut vreodata una, iar propulsia warp e ceva mai abstract si mult mai complicat si nu multi sunt cei care cred ca s-ar putea strecura cu nava spatiala in afara realitatii, aceasta plutind defazata undeva deasupra Metauniversului intr-o "capsula-ombilicala". Ei bine, stiudiul universului e ceva complicat si majoritar teoretic datorita dimensiunii incomensurabile. Pe Pamant vor mai trece poate inca cateva sute de ani pana vom dispune de tehnologia care ne va permite sa exploram macar galaxia noastra de la un capat la altul. E foarte posibil ca alte civilizatii din univers sa nici nu stie ca existam.Planeta noastra emana constant unde, frecvente care se disipa in spatiu. La fel ca si lumina, unde-i ii ia o anumita perioada te timp ca sa strabata galaxia. Primul semnal radio transims de catre Pamant a fost acum aproximativ 100 de ani. Ca sa strabata macar galaxia noastra, i-ar trebui 1000 de ani. Deci extraterestrii (daca exista prin apropiere) ne vad momentan ca pe planeta Pamant de acum 1000 de ani, cand nu exista tehnologie, deci nu au niciun interes sa comunice cu noi daca ei cred ca nu dispunem de tehnologia necesara. Tema propusa de tine e abordabila si poate fi lungita mult si bine, dar eu imi sustin punctul de vedere si consider ca va mai dura ceva timp pana vom intra in contact cu o alta civilizatie extraterestra.winking

Daca neam dezvoltat in ultimi 300 de ani asa mult dar o civilizatie care are milioane, sute de milioane de ani, nu putem afirma, nici infirma, putem nega

| Seby90 a răspuns:

~ O civilizatie atat de avansata, ar trece peste astfel de probleme fara mari greutati, nu nu cred ca s-ar putea autodistruge.

~ Ai vreo dovada? Termenul de extraterestru este unul modern, sa spunem ca are undeva la 300-500 de ani vechime. In trecut daca cineva ar fi vazut o nava extraterestra, sau un extraterestru l-ar fi numit dumnezeu, pentru ca nu ar putea sa ii dea alta explicatie.

Dupa cum vezi, si noi suntem o civilizatie destul de avansata din multe puncte de vedere, si totusi lupta pentru putere predomina viata in toate aspectele sale, nu nu este prea primitiv, si nu duce la autodistrugere, ci la selectie naturala.

Daca aveau dreptate cu existenta asa cum intrebi u nu se mai numea SF, adica imaginate nu intamplate.

Tot SF-ul, reprezinta doar anumite inchipuiri ale celui sau celei care a scris.Nici un pamantean nu poate sti sigur in momentul de fata, despre gradul de civilizatie si putere al altei civilizatii.Sinem prea mici pentru un razboi asa de mare.Numai bine.

| mihaitaLGP a răspuns:

Terra are aceasta vechime de 4, 6 miliarde de ani.

Viata a inceput sa existe acum 3, 5 miliarde de ani aproximativ.

Iar omul, se banuieste ca a aparut acum 200.000 de ani.

Deci nu avem de unde sa stim daca cineva a vizitat aceasta planeta sau nu.

Pana in acest moment au fost descoperite peste 200 de miliarde de galaxii.
Oamenii de stiinta recunosc ca exagereaza cand sustin ca au descoperit cam 2% din univers.
Universul se afla intr-o continua expansiune.

In concluzie, nu se poate aproxima ca numar cate galaxii exista.
Mai are rost sa ne gandim cate planete exista daca nu putem aproxima cate galxii?

Este imposibil sa ne bucuram de unicitate ca forme de viata superioare, forme de viata cum sunt bacterile se presupun ca exista pe cam toate planetele.

Nu avem experienta si mai ales capacitatea sa intelegem toate nivelurile de existenta care coexista simultan.
Tot ce inseamna viata.
Viata nu inseamna doar ce cunoastem noi.

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

Deci tu crezi in toate teoriile prostesti cum ca vai! omul provine din maimute.(teoria lui Darwin-si aici am facut un mare efort sa-i scriu numele cu litera mare-tipul care n-a fost nicidecum un om cu studii, om de stiinta etc-si paradox, singura diploma a lui a fost la religie) Dar stai! vai! big bang-ul a facut bum si a creat " formele de viata microscopice".(deci din bacterii in virmi, apoi in maimute apoi in oameni)PENIBIL ce prostii inghit oamenii.
Ai auzit de teoria creationista?-omul a fost creat de Dumnezeu;
sunt multe informatii in Scriptura care toate puse cap la cap, nu dau intregii creatii decat 7000 si ceva de ani.
Stiinta ce are? se banuieste, cercetatorii cred ca, bla bla-uri care nu sunt menite decat sa umple golurile pe care nu vor sa le afle oamenii. Totul ca sa ne devieze de la calea cea dreapta.
Crezi sau nu, asta-i adevarul. Esti liber sa crezi( inghiti) ce vrei.
O zi buna!

| BaiatulAnonim a răspuns (pentru iPetraAnime):

Si cum poti tu confirma ca Dumnezeu exista? Ce faci tu este sa ai o incredere oarba intr-o divinitate probabil inventata de oameni acum cateva mii de ani. Omul, ca sa nu cada in deznadejde, vrea sa creada ca exista cineva mai presus decat el care il poate scoate din mizeria sufleteasca. Ai vazut tu oameni puternici si bogati care sa aiba nevoie de un Dumnezeu? Ti se pare ca Dumnezeu face dreptate cand ii da pacatosului avere si putere si ii oropseste pe amarati, care n-au bani de paine si locuiesc in colibe? Ai auzit de manuscrisele de la Marea Moarta? Sunt cica peste 300 acolo si cercetatorii mint ca nu mai au fonduri pentru a le traduce. Adevarul este ca acolo zac in jur de 300 de evanghelii care prezinta cu totul alta poveste fata de cea scrisa in Biblie. Din acele Evanghelii au fost selectate doar cele care aveau cele mai multe chestii in comun. Cercetatorii sunt constienti ca lumea nu e pregatita pentru un astfel de adevar si ca ar schimba odata pentru totdeauna conceptia omului asupra divinitatii. Se cunosc in istorie inca 3-4 mitologii care au un Iisus al lor si care au aparut cu mult inainte de religia ortodoxa. Totul e stiinta si totul poate fi explicat. Evolutionismul nu se refera la faptul ca azi esti bacterie si maine vierme. E vorba de miliarde de ani de evolutie, de capacitatea vietuitoarelor de a se adapta la factorii de mediu.

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Bai mitica, Darwin a fost singurl om de stiinta care a incercat sa explice intr-un mod rational aparitia omului.

Nu te contrazic ca teoria evulotionista are carente foarte mari, dar totusi de unde ai ajuns tu la concluzia ca si sustin aceasta teorie?
Si aceste carente nu se datoreaza faptului ca omul se trage din maimuta prietene.
Omul cu toate ca are 97% din ADN maimutei altele sunt golurile, chiar foarte mari.

Daca faci pasi, o sa vezi ca tot ce spune biblia si sfanta ta scriptura este o aberatie totala care o si mai numesti "teorie".

Tot ce tine de la Big Bang pana in prezent este demonstrat prin niste pasi care sunt total opusi scripturii tale.

Acuma 500 de ani nu isi putea explica nimeni ce este dincolo de atomosfera, daca sustineai ca pamantul este rotund si ca se mai si invarte erai considerat nebun.

In zilele noastre stim ce este dincolo de atomosfera, cum s-a format totul, total contrar scripturii tale.

Este doar o chestiune de timp pana se va afla total originea exploziei Big Bang si ce a fost inainte.

Citeste absolut tot despre formarea universuluisi evolutia lui pana in prezent si o sa ajungi la concluzia ca este EVOLUTIE.

Daca tu inghiti ca te bucuri de uncicitate ca forma de viata superioara este grav.

Universul este infinit in spatiu cu toate ca are un final in timp.

Planete care se nasc si mor in timp ce eu tastez.
De ce ar construii cineva atat de mult pentru atat de putin?
Ce te face sa crezi ca Terra este mai deosebita?

Nu este mai deosebita, daca Terra in acest moment explodeaza, timpul tot asa va curge prin infinitul univers.

Contam doar pentru noi ca rasa si neam.
In realitate la scara universala nu suntem mai deosebiti ca o piatra.
Sistemul bolnav care conduce te invata ca tu contezi cu adevarat, crezi tu cu desavarsire in zei si religii,
cu siguranta vor cobora din ceruri sa-ti salveze mediul de viata pe care nu stii sa-l conservi.

Cum poti sa sustii ca stiinta este o tampenie care cica incerca sa umple goluri in zadar?

Prietene, stiinta este singurul lucru bun in viata ta, o viata usoara si confortabila.

Daca stiinta nu exista, daca dorinta de cunoastere nu exista, tu in acest moment traiai in gauri insalubre de pamant si nu aveai capacitatea sa intelegi ce se intampla in jurul tau, dar sa mai crezi in zei.
Fie ei si abstracti.

Este grav sa compari stiinta cu religia.

Demonstrezi ca esti prea prost sa intelegi stiinta si treci la religie.

Si da, sunt de acord cu tine.

Suntem categorii de oameni cu evolutii mentale si spirituale diferite, mai ales in legatura cu acest subiect.

Reactionam in functie de proprile prejudecati si experienta acumulata pana in acest moment sau inghitem, asa cum iti place tie.

O zi buna si tie!

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

Nu am avut rabdare sa citesc nici macar jumatate din ce ai scris. Despre ce zici tu, da, am auzit si am citit, dar asta nu inseamna ca e adevarat.
Dau mai jos, citesc printre randuri si ce sa vad? deschid citat: Religile sunt creatile unor minti bolnave pentru indoctrinarea si manipularea maselor. inchid citat. Tu chiar ca nu mai ai speranta!
De fapt ai daca intr-un final iti deschizi mintea. Si am incredere in acest lucru, mai e timp.
Open your mind!
Am ajuns la finalul raspunsului tau, cu ultimele 3 alineate. Mi-a placut asta. A fost o concluzie foarte adevarata- este insasi cauza pentru care noi vorbim, impartasim pareri, dezbatem subiecte.
^^ce sa spun> O zi buna in continuare!

| iPetraAnime a răspuns (pentru BaiatulAnonim):

Simplu, asteapta pana la Judecata de Apoi, si ai sa te convingi.
Asa suntem si tu si eu multumiti: tu: ca ai crezut timp de -hai sa spunem-80 de ani- media de viata- in mama stiinta care te-a invatat legile pamantului cu ajutorul carora ai devenit un om de succes, ai avut bani, ai avut n case, ai avut n prieteni, ce mai..de toate. Ai cucerit si pamantul fiindca ai trait ca un rege in pofida sarantocilor care- cred in ceva mai presus de ei care i-a putut scoate din mizeria sufleteasca-. eu: ca la final(peste 80 de ani) ai confirmat tu insuti ca exista Dumnezeu.
P.S. Crezi in existenta diavolilor?
Have a nice day!

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Nu te condamn ca nici eu nu am rabdare uneori sa citesc ce este impotriva prejudecatilor mele si recunosc ca gresec.

Auzi, vorbesti de judecata finala, imi poti demonstra ca exista SUFLET?

Sa nu aud ca starile emotionale sunt cauzate de suflet ca in acest caz si animalele merg in iad sau rai.

Animalele sunt construite similar noua, detin stari emotionale.
Intr-un mod mai primitiv dar detin.
Delfinul este mamiferul cu cele mai dezvoltate stari emotionale, poate chiar sa le indentifice/analizeze.

Deci si animalele merg in iad sau rai?

Demonstreaza ca exista suflet, sau rai/iad.

Sper ca aduci argumente stiintifice sau macar logice despre moartea.

| BaiatulAnonim a răspuns (pentru iPetraAnime):

Iti este frica. Iti este frica sa accepti niste adevaruri practic dovedite stiintific si nu faci altceva decat sa il iei pe dumnezeu ca pe o cortina care te apara de raul exterior. Pentru tine nu exista acceptia ca dupa moarte sa nu existe viata vesnica, ca ti-ai trait viata in zadar idolatrizand o entitate care nu e decat in mintea ta. Diavolii si ingerii exista prin noi, prin comportamentul nostru, ei nu sunt niste creaturi mitologice ci pur si simplu sunt reflectii ale caracterului nostru. Judecata de apoi e doar o poveste ce are rolul de a manipula oamenii, de a-i face sa le fie frica, de a-i convinge sa faca doar ce e bine si de a respecta poruncile lu dumnezeu. Pentru asta a fost conceput dumnezeu de oameni (de altfel ca orice alta divinitate din celelalte religii), ca sa mentina un echilibru la nivelul fiecarui om. Gandeste-te ce s-ar intampla daca toti oamenii ar face ce vor? Haos total, toti ar face crime, ar ucide cu sange rece fara sa le pese, ar fi incest in familii, sodomie si as putea continua scenariul macabru dar evit sa lungesc prea mult discutia. Dumenzeu e o chestie spirituala, fiecare e liber sa creada in ce vrea, eu inca am dubii in privinta existentei lui, si desi sunt sigur ca nu am cum sa te conving oricat m-as stradui, sunt multumit ca macar eu reusesc sa-mi argumentez punctul de vedere. happy

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

1.dau citat de la cineva in legatura cu animalele, daca au suflet sau nu:
Dumnezeu a spus ca fiintele vi sunt alcatuite din doua elemente: 1.Trupul alcatuit din materiale chimice ce se gasesc pe pamant si 2. Suflare de Viata data de Dumnezeu. Prin insumarea celor doua rezulta (=) un produs finit care poarta denumirea de SUFLET VIU. La moarte primul element se duce de unde a fost luat, adica in pamant iar al doilea element (suflarea de viata) se INTOARCE la cel care l-a dat, adica Dumnezeu. Al doilea element este o forma de ENERGIE care poate fi generata DOAR DE DUMNEZEU dar nu este decat o energie si nu o forma de existenta constienta.
Biblia nu oferă învăţături specifice referitoare la posibilitatea ca animalele să aibă "suflete" sau dacă ele vor merge sau nu în Rai. Cu toate acestea, putem analiza câteva dintre principiile Scripturistice generale pentru a face oarecum lumină în această problemă. Dumnezeu a dat suflare de viaţă omului (Geneza 2:7) şi animalelor (Geneza 1:30; 6:17; 7:15, 22). Diferenţa primordială între fiinţele umane şi animale este că omul a fost făcut după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu (Geneza 1:26-27). Prin contrast, animalele nu sunt făcute după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu. A fi făcut după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu înseamnă că o fiinţă umană este precum Dumnezeu, capabilă de spiritualitate, cu gândire, emoţii şi voinţă - şi – deţine un aspect al fiinţei reprezentat de continuarea existenţei după moarte. Dacă animalele au un "suflet" sau caracteristică imaterială, trebuie ca acesta să fie diferit şi având o "calitate" inferioară. Această diferenţă probabil că înseamnă că "sufletele" animalelor nu mai există după moarte.

Un alt factor ce trebuie luat în considerare în această chestiune este că Dumnezeu a făcut animalele ca parte a procesului Său de creaţie prezentat în Geneza. Dumnezeu a creat animalele şi apoi a spus că acesta a fost un lucru bun (Geneza 2:25). Prin urmare, nu există nici un motiv pentru care să nu existe animale pe noul pământ (Apocalipsa 21:1). Şi în mod clar vor exista animale în timpul împărăţiei de o mie de ani (Isaia 11:6; 65:25). Este imposibil să spunem dacă unele dintre aceste animale ar putea să fie animale care să fi trăit înainte pe pământ. Ştim însă că Dumnezeu este drept şi că atunci când vom merge în Rai, vom fi noi înşine în acord cu decizia Sa în această problemă, indiferent care ar fi ea.

2.dovada existentei sufletului: http://godessdiana88sex1.blogspot.ro/......ovezi.html - mai stiintific de atat nu stiu cum sa iti spun;
Chiar daca e din Sfanta Scriptura si probabil nu te intereseaza, am simtit nevoia sa adaug, si m-as bucura sa citesti:
Biblia ne relatează despre un om bogat care a negat existenţa sufletului şi a vieţii după moarte. Când s-a trezit în Locuinţa morţii care este locul de chin, a avut o discuţie cu Avraam şi cu Lazăr, omul are a trăit la poarta bogatului, sărac, în bube, dar care a crezut în existenţa lui Dumnezeu şi a sufletului după moarte. Deci…

Bogatul a zis: „Rogu-te, dar, părinte Avraame, să trimiţi pe Lazăr în casa tatălui meu; căci am cinci fraţi, şi să le adeverească aceste lucruri, ca să nu vină şi ei în acest loc de chin." Avraam a răspuns: „Au pe Moise şi pe proroci; să asculte de ei." „Nu, părinte Avraame", a zis el, „ci dacă se va duce la ei cineva din morţi, se vor pocăi." Şi Avraam i-a răspuns: „Dacă nu ascultă pe Moise şi pe proroci, nu vor crede nici chiar dacă ar învia cineva din morţi." (Luca 16:27-31)

3.despre cate goluri are evolutionismul, dovedit prin date, oameni, locuri, ani; vei gasi chiar si despre viata pamantului, ce ti-am zis eu;
este cam lung, ce-i drept, dar cand ai timp, chef si rabdare, citeste integral asta: http://www.sfaturiortodoxe.ro/teoria-evolutionista.htm
Daca nu vei citi -tot-, te rog sa nu imi mai ceri mie argumente, fiindca totul e clar acolo. Si eu pot sa iti cer sa imi dai argumente clare in legatura cu afirmatiile pe care mi le-ai spus dar n-am s-o fac.
Tot ce vreau este sa cititi si tu Mihai si BaiatulAnonim ce v-am aratat.
(acest mesaj este pentru amandoi)

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Ai scris mult, dar ce folos daca nu transmiti nimic?

Am specificat ca vreau sa argumentezi stiintific sau macar logic.
Tot ce insiri tu sunt mesaje de indoctrinare adaptate o data cu trecerea anilor.
Incepe cu inceputul si iti vei da seama ca totul se adapteaza sa para credibil in functie de trecerea si mentalitatea oamenilor.

Iara daca sustii ca "sfintele" tale carti nu sunt adaptate.

Originala biblie a fost scrisa aproximativ acum 4000 ani i.hr.
Intr-o scriere cuiforma, una dintre primele scrieri (scrierea sumeriana).

Mai tarziu "tradusa" de un grup de calugari in vechiul testament.

Daca compari vechiul testament cu noul testament o sa observi ca exista carente uriase si totul a fost schimbat.

Ce sa mai vorbim de originala biblie, si adaptarea continua prin tot felul de mesaje.

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

Ai citit info la care esti trimis daca accesezi link-ul de la punctul 2?

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Da, spre deosebire de tine eu mai citesc cate o data.

Daca site respectiv este de luat in calcul si mai ales ce sustine...

Deci ce vrei sa spui?

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Tot ce am sustinut pana acum.

Sufletul este interpretarea subconstientului in functie de propripe prejudecati.

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

Pai bravo! Felicitari! Sustine in continuare. Ti-am dat exact ce ai vrut tu, dovada clara ca sufletul exista, iar tu inca negi fiindca ti-e teama ca tot ce ai crezut pana acum este eronat.
Acest lucru inseamna ca poti sa iti irosesti zile intregi ca sa ii explici clar cuiva un anumit lucru, si cand in final ai "pus punctul pe i", respectivul tot iti neaga afirmatia.
Nu dezobisnuiesti un om de ideea care l-a ghidat un timp indelungat orice ai face. Stii, iti multumesc, acum am mai multa experienta de viata!

| mihaitaLGP a răspuns (pentru iPetraAnime):

Nu exista suflet cum tu nu esti mai deosebit ca un animal.

Ce sanse mai erau sa crezi in zei sau suflet daca nu erau teorii religioase si biserici?

Fie ele si abstracte exemplele.

Este interpretarea subconstientului in functie de ce am mentionat mai sus, repet.

| iPetraAnime a răspuns (pentru mihaitaLGP):

Exact, repeti. Repeti acelasi lucru fara rost.
Tot binele din lume ti-l doresc si sper sa nu ne mai auzim!

| danimotenel a răspuns:

Nu exista in niciun caz o civizilatie extraterestra si mai ales avansata tehnologic.Si nu inteleg de ce oameni se leaga de toti si toate lucrurile civilizatiei vechi ai omeniri.Din moment ce s-a demostrat ca nu exista zei si era o exagerare de ce oameni sunt inchisi la minte si inca cred in asfel de lucrui. Oameni buni au trecut 2012 ani, cati ani va mai trebuie sa deschideti ochii la realitate si sa va dati seama ca aberati,daca nu cunoasteti raspunsul nu trebuie sa va luati dupa alti ca turma si mai ales ca este o aberatie mare,nu exista nici fantome,nici extraterestri si nici altceva. Daca vezi o fantoma nu inseamna ca exista cu adevarat,creierul uman poate crea lucruri inexistete, fiind demonstrat,creierel foloseste un sistem de indentificarea obiectelor cu ajutorul aminitirilor si datelor stocate,ca sa fiu mai bine inteles tu vezi o umbra neclara si fara contur exact, si creierul o aseamana cu o persoana desi tu fizic vezi doar o umbra, si din cauza acestui sistem exista si cateva bug-uri prin care vezi lucruri ciudate care nu exista, creierul este o masinarie uimitoare si foarte complexa care poate afecta realitatea, exemple fiind gandesti pozitiv atragi lucruri pozitive, daca crezi se va intampla si de asemenea efectul Placebo, credeti ce vreti eu doar spun ce cred.

| Johanndjmt2 explică (pentru danimotenel):

Se presupune ca in univers exista mai multe stele decat toate grauntele de nisip de pe toate plajele din lume.
Fiecare stea are in jurul ei o zona numita "goldilocks" unde temperaturiile sunt perfecte pentru a face posibila existenta apei in forma lichida ( unde se afla aceea zona : depinde de dimensiunea si temperatura stelei ).
Datorita telescopului spatial Kepler incepem sa gasim sisteme planetare in jurul altor stele.
Se presupune ca orice stea are minimum 4 planete. In galaxia noastra sunt vreo 100 miliarde de stele, in universul vizibil sunt aprox. 100 miliarde de galaxii.
Fa un calcul :
100mil.stele X 100mil.galaxii X 4planete (min.) si o sa obtii :
(min.) 40000000000000000000000 sau 4X10(la puterea 22) planete in univers.

Acum...
Este posibil ca in sistemul nostru solar sa existe viata extraterestra exemplu pe Marte : sub forma de Bacterii ( ce traiesc sub solul martian ), si viata oceanica sub straturile de gheata a Europei ( O luna a lui Jupiter http://upload.wikimedia.org/......a-moon.jpg )
Nu demult s-au descoperit 2 planete jurul altor stele care se presupune ca ar putea sustine viata : Gliesse 581D si Kepler 22B. Acestea se afla in zona "goldilocks" si se presupune ca au suprafata solida.

Cu toate astea...
Acum imi pare rau sa iti spun, da', ar fi o prostie sa spui ca : cu atatea numere si atatea posibilitati nu ar mai exista viata in Tooooot Universul. Noi oamenii suntem aproape nimic in comparatie cu enormitatea Cosmosului.

| danimotenel a răspuns (pentru Johanndjmt2):

Faptul care am vrut sa il evidentiez e ca nu exista extraterestri dinai depre care se tot vorbeste, adica aia cu farfuri zburatoare, omuleti verzi, chiar daca se scrie la fel eu la acei extraterestri ma refeream, acum viata extraterestra sub forma de bacteri probabil exista, insa nu omuleti verzi.

| Johanndjmt2 explică (pentru danimotenel):

In cazul asta da, probabil ca ai dreptate... daca te referi la viziunea hollywood a extraterestrilor sau teoriile despre conspiratie... In cazul asta sunt de acord happy