| AvalohAlyn a întrebat:

Oare v-om afla raspunsul concret si sigur la toate intrebarile existentiale cu privire la om,la viata,la Univers,la Dumnezeu,la viata dupa moarte si toate intrebarile astea mai misterioase,existentiale,de unde venim,unde ne ducem,de ce traim,cand va fi sfarsitul lumii, exista extraterestri..etc..Eu imi imaginez ca o sa fie o vreme cand omul va sti sigur raspunsul la intrebari..va descoperi formula pentru a trai vesnic,se va teleporta prin tot Universul,prin alte galaxii,planete, sisteme solare...Voi ce credeti? Sau raspunsurile la toate intrebarile existentiale nu le vom afla niciodata? Ce presupuneti? Ce parere aveti?

| T0T a răspuns:

Nu știu ce va fi dar o viață fără mister este o viață lipsită de un pigment care o face mult mai frumoasă.

| syd2 a răspuns:

Desigur ca se vor sti toate acestea insa atunci deja vor aparea alte intrebari atat de complexe incat nici nu ne putem imagina macar.

Toate intrebarile diareice vin doar din cauza ca nu putem accepta viata asa cum e

| Teardrop a răspuns:

Nu există ceva aşa general precum răspunsul la toate întrebările. Asta după părerea mea. Mult timp am trăit crezând că odată cu descoperirea a tot ce se poate, omul o să se autodistrugă, din cauză că nu mai are la ce răspunde. Că specia, pur şi simplu o să piară, fiindcă nu mai poate face ceea ce-i defineşte natura: Să exploreze, să descopere, să inventeze.

Apoi mi-am dat seama că e imposibil. Că întotdeauna va fi ceva nou de aflat. Că odată ce dai răspuns unei întrebări, se vor naşte altele. Oricum ai lua-o, orice scenariu ţi-ai imagina, e imposibil să dai răspuns tuturor întrebărilor, aşa cum e imposibil să numeri până la infinit. Sau, cel puţin, eu nu pot concepe asta...

| CVane a răspuns:

Daca omenirea v-a avea raspunsul la, absolut orice intrebare? Niciodata.

| Tinna666 a răspuns:

Eu cred ca anumite lucruri sunt secrete cu un motiv si trebuie sa ramana asa.deci cred ca nu vom afla niciodata lucrurile astea happy tongue

| Tinna666 a răspuns:

Exista extraterestii happy extraterestru este orice are viata din afara Terrei, chiar si un microorganism, chiar si o planta si e imposibil ca in tot universul asta sa fim singuri happy

| Tinna666 a răspuns:

Sunt milioane de planete, e un spatiu infinit... oamenii au reusit sa caute viata intr-un spatiu mult prea mic comparativ cu imensul univers happy

| nlko a răspuns:

Cred ca se vor afla, dar nu stiu daca va iesi ceva bun din asta.

| Misfits a răspuns:

Tu te gandesti la misterele universului, dar scrii "v-om"

| Whaveya a răspuns:

Parerea mea este ca multi vor incerca sa raspunda la intrebarile astea, dar doar un geniu elucidat va gasi raspunsuri.