| Celcestietot a întrebat:

PENTRU NECREDINCIOSII INRAITI IN SPECIAL :

Pe ce argumente este bazata necredinta voastra in Dumnezeu? Puteti da absolut tot felul de raspunsuri legate de subiect, vreau sa raman cat mai socat.

164 răspunsuri:
| Inferno a răspuns:

Lipsa argumentelor in favoarea existentei lui Dumnezeu constituie argumentul covarsitor in favoarea necredintei in acesta.

| RAY a răspuns:

Tu ce argumente ai pentru necredinta in zeus?

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Am cu nemiluita. Tu poti raspunde la intrebarea pusa de mine sau nu? Hai Ray, raspunde ca poate ai niste argumente bune. Sa te vedem.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

laughing nu am nevoie omule de argumente,e ca daca imi spui ce argumente am ca nu cred in balaurul din tau,e acelasi lucru,a nu crede nu ai nevoie de argumente,nu cred pentru ca cunosc evolutia,big bang, nu cred pentru ca nu am credinte fata de nimic simplu, daca exista vreun creator ceva, cred ca are lucruri mai importante decat sa priveasca niste bieti muritori, iar realitatea reflecta acest tip de dumnezeu, sunt invataturi bune in toate religile, ce e bun trebuie scos la suprafata, tu in loc sa fi aici nu era mai crestineste sa fi voluntar la o fundatie sa ajuti ca ala e scopul vieti tale

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Acest cuv dumnezeu este unul eronat inventat in limba romana, vorbim de iahve care a avut un fiu trimis in lume spre salvarea celor pacatosi, vorbim de mesianism

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Acest cuvant,, Dumnezeu'' se refera tot la Iehova sau cum vrei tu sa ii spui. Ce bine daca exista un emoticon #facepalm.

| RAY a răspuns:

Nilsson cum nu scrie daca sunt versete biblice

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pe manele.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Amuzant. Ce inseamna necredincios inrait? Daca nu vad un elefant roz in balcon, nu cred in existenta unui elefant roz in balcon, chiar daca in diverse carti scrie ca am un elefant roz in balcon sau ma suna vecinul de peste drum sa imi zica ca el vede un elefant roz la mine in balcon. Nu ai nevoie de argumente pentru a NU crede intr-o anume fabulatie. Vrei sa ramii socat pentru ca... ce? Atitudinea asta e la fel de penibila ca si intrebarea.

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Am vrut să rămân șocat in sensul negativ de ce prostii puteți scrie. Nici nu aveți argumente solide pentru necredința voastră, doar presupuneri. Sunteți tare triști, nu cred că eu sunt cel penibil...

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Logica e cel mai mare dusman al tau, e de mult evidenta treaba asta. Tu trebuie sa vii cu argumente solide, nu eu, iar tu faci ce faci si tot la "scrie in biblie" ajungi.

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Ce scrie in Biblie este dovedit de cercetătorii din toate domeniile. Mai documentează-te și tu...

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Și apropo, tu trebuie să vi cu argumente, că eu am pus întrebarea. Logica ta unde este? Îmi poți răspunde la întrebare sau nu?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Da, sigur. Chiar ma gindeam sa ma duc la pet shop sa imi iau un sarpe vorbitor. P.S. Apropos de "tu trebuie sa vi[I!] cu argumente" vin daca e o intrebare de om normal la cap. Argumente? Ma uit in jur, rationez, concluzionez.

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Trebuie sa scriu ca la clasa a 3-a : Tu de ce nu crezi în Dumnezeu? De ce nu crezi în El? Nu incepe cu jignirile că îți dau shutdown dacă vreau.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Shutdown? Amuzant. Ce intelegi prin shutdown? Ca sa iti raspund - desi ti-am mai raspuns - pentru ca nu exista dovezi si e impotriva oricarui neuron din capatzina mea sa cred intr-un astfel de basm. Si nu ma lua iar cu biblia. Nu stim ce s-a intimplat in 1989 la asa-zisa noastra revolutie si tu - si altii - vreti sa iau de bune niste povesti scrise la niste sute de ani dupa perioada in care se presupune ca au avut loc evenimentele intr-o perioada in care totul se transmitea pe care preponderent orala.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Man eu nu cred pentru ca ceea ce inseamna teism nu exista, chiar tu ai afirmat ca numai intervine, vorbim de un creator activ sau de unul pasiv? daca e pasiv de ce sa ne pese de el, daca e activ da-mi niste argumente cand a intervenit

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

De cate ori să îți zic că Biblia este dovedită de către savanți, arheologi ș.a.m.d? Hai că te-ai prins ce înțeleg prin shutdown.

| Celcestietot explică (pentru RAY):

O să îți dau câteva exemple unde a intervenit și când va MAI interveni :
Pe munte (la Moise acolo), la Sodoma și Gomora, la Potop, la Eden, și VA mai interveni la Apocalipsă. Dacă ești pus pe ceartă, mai bine lasă conversația. Oricum eu am dreptate în caz că nu te-ai prins. Biblia mă susține.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

O singura intrebare am: sarpele vorbitor - ce savant a dovedit asta. Si inca una, bonus: femeia facuta din coasta barbatului.

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Ce hulitor esti. Se pot dovedi numei evenimentele care se dateaza cu carbon, care sunt documentate pe papirus s-a.m.d. Cine a fost acolo cand a vorbit sarpele? De unde vom sti peste 1000 de ani daca GabiDumitrescu a putut vorbi? Ti se pare logic, ori avem noi masina timpului si nu am calatorit in trecut pana acum?

| Nilsson a răspuns (pentru Celcestietot):

Stii care e parerea mea: mai bine e sa nu ii mai provoci pe atei ca iti pierzi timpul, ei nu vor sa se schimbe, daca isi doreau sa cunoasca mai mult despre Dumnezeu se documentau pe cont propriu.

| Celcestietot explică (pentru Nilsson):

Daca stau sa ma gandesc mai bine, chiar asa este. Au informatii cu nemiluita peste tot in legatura cu absolut orice, deci si cu Dumnezeu. Ma gandeam si eu ca poate chiar aduc niste argumente bune si logice care le justifica necredinta, dar nu a fost asa. Nu au dovedit nimic inca o data.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Lol, hulitor. Deci esti de acord ca nu se poate dovedi ca povestile din biblie nu sunt decat povesti cu ceva ingrediente istorice? Mai devreme tot tu ziceai ca "religiile sunt de la satana" ceva de genul. Daca nu erai tu, my bad. Daca erai tu si ai zis asta, pai religiile multe dintre ele se bazeaza pe biblie. Ce concluzie logica decurge de aici?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Stii cum se cheama ce faci tu cu Nilsson aici, nu? Asta daca nu cumva iti apartin ambele conturi...

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Am spus ca religiile in afara celor crestine. Este scoasa din context ma omule, de ce imi faci una ca asta? De ce minti?

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Sa imi faca verificare adminii, ca nu gasiti nimic impotriva mea. Daca eu gandesc asa, asta nu inseamna ca altul nu poate gandi ca mine. Ca tine sunt cu nemiluita, si tu ai mai multe conturi bro laughing?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

A! Inafara celor crestine, desigur. Care dintre alea vreo cateva sute crestine?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Nu am zis ca e musai sa ai tu doua conturi, dar ce faci tu cu Nilsson aici se cheama laba in cerc.

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Sentimentul este reciproc ^_^. In doi mai este cum mai este, dar tu o faci cu aproape toata comunitatea TPU, la voi este orgie deja laughing laughing laughing!

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Care sunt dovezile? Scrie macar una.
Si daca e dovedita de catre savanti, atunci dumnezeu e un violator si criminal, pentru ca astfel de fapte sunt savarsite in numele lui, peste tot in biblie.

| Celcestietot explică (pentru Truth23):

Ai mintea aia făcută praf frate. Tu accepți existența lui Dumnezeu, doar că îl refuzi in viața ta. Ce să vorbesc cu un om ca tine. Internetul este plin de dovezi, așa că încearcă să le găsești. Ai fost tu langa mine când am citit Biblia? Atitudine de 3 ani la tine.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Haha, dar nu e nici o orgie. Hai sa iti explic cum ar fi fost ca sa fac si eu ca tine - puneam o intrebare de genul "De ce credeti in dumnezo?" apoi ma alintam si ma ridicam in slavi cu toti ateii care treceau pe acolo sa imi confirme parerea. Guess what? Nu fac asta. Nu pun intrebari doar ca sa imi confirme sau infirme cineva o parere. De aia Quora e la mii de ani-lumina in fata TPU. Uite, material serios: https://www.quora.com/......-existence

| Ciscodus a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Degeaba incerci sa-l convingi ca tipul e prea spalat pe creier si o tine tot pe a lui ca se crede super inteligent si documentat cand el insulta pe altii crezandu-se o persoana religioasa

| Celcestietot explică (pentru GabiDumitrescu):

Multumesc oricum pentru link. Am pus intrebarea chiar cu scopul de a afla niste informatii noi, niste moduri noi de a gandi sau sa vad aceleasi informatii in mod repetat. Oricum din cate se observa aici, voi nu aveti argumente serioase si confirmate de catre cercetatori, cu privire la neexistenta lui Dumnezeu s-a.m.d. Nu ati demonstrat nimic inca odata.

| Celcestietot explică (pentru Ciscodus):

Nu ma dor jignirile tale asupra mea, ci prostia care predomina in tine, asta ma doare cel mai tare. Inca un sectant al lui Darwin cu care nu am ce vorbi...

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Celcestietot):

"Oricum din cate se observa aici, voi nu aveti argumente serioase si confirmate de catre cercetatori, cu privire la neexistenta lui Dumnezeu s-a.m.d. Nu ati demonstrat nimic inca odata." -> ce argumente serioase ai tu cu privire la neexistența reptilienilor în societatea contemporană? Care cercetător ți le-a confirmat?

Când spui că există X și ceri argumente contra, deja ai pornit pe un drum greșit.

| Celcestietot explică (pentru FaraNume1245):

Reptilienii posibil ca exista, nu neg asta. Oricum Dumnezeu s-a implicat mai mult ca reptilienii in societatea noastra, si exista dovezi cu privire la asta.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Celcestietot):

Nu ca tu ai avea...

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Celcestietot):

Cum și când s-a implicat? "Scriei în Biblie", "citește Biblia și o să afli" nu sunt răspunsuri valide. O singură carte care confirmă existența a ceva nu-l face real. Există cărți (multe, nu una) despre magie, spiriduși, cărți epic fantasy, etc.

| relian a răspuns:

Pe material.Traim intr-o lume materiala, iar noi trebuie sa simtim, sa lucram cu chestii materiale.Cand o fi in alta lume,asta dac a o fi si alta lume,acolo o sa lucrezi,o sa faci ce e in acea lume.

Uite un exemplu.Tu esti un indoctrinat, iar pentru asta bag mana in foc.
Cum s-a intamplat sa fii indoctrinat? Simplu ai paprinti, iar ei te-au indoctrinat, tu nu mai vezi, nu mai auzi nimic, ba mai mult nu mai judeci normal.
Uite alt exemplu.Parintii mei,mai mult mama este f credincioasa,dar niciodata in viata ei si in viata mea nici macar nu a batut apropoo sa merg la biserica laughing astia da parinti,asa ar trebuie sa fie toti oamenii,sa te lase pe tine sa decizi ce-ti place,in chestiile care nu te ajuta cu absolut nimic,cum e religia.

Daca esti religios sau nu,chestia asta nu te ajuta cu nimic,vorbesc in viata,poate pe unia ii ajuta religia ca le da o lingura de mancare laughing dar deja vorbim de altceva.

Sa revenim, cum ziceam odata ce traim intr-o lume materiala, este logic si normal sa vezi, sa auzi si asa mai departe. Iare cum deocamdata nimeni nu l-a vazut, auzit si asa mai departe pe Dzeu este si logic ca nu exista.

Deci tu iti bazezi credinta pe indoctrinare laughing frumos e bun, lasa ca aia necrdinciosi care te exploateaza trebuie si ei sa manince sa aiba un job laughing

| Celcestietot explică (pentru relian):

Hehe nu ai ghicit mai omule. Crezi că acum toți suntem îndoctrinați? Asta se elimina din start la mine. Dacă tu poți fi mainipulat super ușor, asta nu înseamnă că și eu trebuie sa fiu la fel ca tine laughing. Ia uită-te pe prima pagina că i-am răspuns unui utilizator de ce cred în Dumnezeu. Nu mai să-ți cu gura mai dinainte că nu este frumos, și dai dovada de altceva...

| Holiday a răspuns:

"Dumnezeu" asta al tau e de fapt ceea ce se numeste in termeni moderni "probabilitate".

| Celcestietot explică (pentru Holiday):

Nu se numeste asa, este o etichetare a voastra asupra numelui Sau, atata tot. Pe ce argumente este bazata necredinta ta? Si stiinta este doar o probabilitate, atata tot.

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Da,stiinta este doar o probabilitiate, gravitatia nu exista.Acum arunca-te de pe un bloc pentru ca nu ai sa te transformi intr-o clatita.

| SG1995 a răspuns:

La mine e paradoxul atributelor, nu poți fii omnişcient și omnipotent simultan.
De ce?
Dacă ești omniscient știi tot ce se poate, deci nu te poți suprinde pe tine insuți, nu poți face ceva complet neașteptat, deci nu ești omnipotent, iar dacă viceversa poți nu ești omniscient. În orice caz e o contradicție.
Mai apoi starea de omnişciență e incompatibililă cu starea de conștientă de sine, ești conștient că ești conștient un oximoron.

| Pricope_Marius_1997 a răspuns:

Eu cred in Dumnezeu chiar cred in EL caci numai EL ne mai tine pe pamant.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Si gravitatea.

| Pricope_Marius_1997 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Biblia e cat se poate de adevarata sfarsitul va veni atunci cand nu va mai fi nimic dar chiar nimic uitate la https://www.cinemagia.ro/filme/the-book-of-eli-cartea-lui-eli-34052/
"Eu sunt Alfa si Omega inceput si sfarsit"

| Celcestietot explică (pentru Pricope_Marius_1997):

Am vazut filmul mai demult. A fost chiar interesantwinking.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Da boss e foarte adevarata Biblia, deasupra norilor e ograda lui Dumnezeu cu tot cu EL, pe pamant a fost creat Adam din primele zile, dinozaurii sunt vrajeala, n-au existat.
D-zeu se plictisea si a facut pamantul, noi suntem alesii. Celelalte miliarde de planete nu exista, sunt niste facaturi. Suntem doar noi, cerul (raiul), si subsolul (the devil).
Stinge lumanarea, ca e tarziu!

| Celcestietot explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cel mai socant raspuns pe care mi l-ai dat. Un raspuns asemenea celui al tau asteptam sa stii! Cui ii spui tu ca dinozaurii nu au existat in ciuda dovezilor lor, rade de tine si cu c*** laughing. Delete this comment bro!

| Pricope_Marius_1997 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Am sa te tin minte pentru asta sa stii.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Cu ce ma ajuta locul asta din memoria ta?

| Pricope_Marius_1997 a răspuns:

Un om cu o minte sanatoasa si deschisa nu are cum sa nu creada in Dumnezeu nici macar o clipa orice ar fi.

| RAY a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Un om cu o minte sanatoasa si deschisa nu are convingeri

| Pricope_Marius_1997 a răspuns (pentru RAY):

Sa mori tu ca asa e.

| RAY a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Vezi ma ca azi e sabatul

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Fake news boy... sabatul este Dumninica, scrie clar in Biblie.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

In biblie scrie ca azi e sabatul

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Să crezi tu Ray...

| FreddieM a răspuns:

Tu esti deja socat tipule. Tu ai nevoie de argumente ca sa crezi, de aia te imbeti cu apa calda dand toate citatele alea din cartea aia.
In schimb, cum as putea demonstra ceva ce nu exista?

| Celcestietot explică (pentru FreddieM):

Orice poate fi demonstrat. De exemplu, demonstreaza ca tot ce scrie in Biblie este o minciuna.

| BuLaNNNeL a răspuns:

Tu pe ce te bazezi cand spui ca exista?

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

Haha, eram sigur ca ma intrebati. Dar voi argumente nu aveti?

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Celcestietot):

Eu am trăirile mele personale, nu stiu de restul.

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

Trairi cum ca nu exista, la asta te referi?

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Celcestietot):

Da, ale mele personale. Plus, uită-te ce se intampla in lumea asta. Unde **** mea e divinitatea, dreptatea?

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

In regula, inteleg. Poti citi Biblia pentru a intelege ce planuri are divinitatea si daca este sau nu de vina.

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Celcestietot):

Tu de ce crezi ca exista?

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

Datorita intamplarilor din viata mea, datorita evenimentelor dovedite din Biblie, datorita profetiilor care se adeveresc etc. Savantii, arheologii sau multe alte categorii de oameni inteligenti care cred in Dumnezeu, ce parere ai despre ei?

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Celcestietot):

Deci si tu ai întâmplările tale. Profeții și din astea... imi plac conspirațiile. Oamenii de știință? In ei imi pun baza. Dacă primesc diagnostic: cancer, imi pun speranța in specialiști si tratament nu incep sa fac matanii. Totusi ma irita foarte tare faptele făcute de preoți (oameni care ar trebui să aibă o relație foarte puternică cu divinitatea, nu?) Aduna averi (parcă nu e voie acest lucru in biblie), abuzează copii sau chiar se freacă între ei, fura. De ce nu-si primesc "răsplata" de la divinitate? De ce există enspe mii de religii daca dumnezeu e doar 1? De ce se permite să fie onorați copii nevinovati, de boli sau psihopati? Mai degrabă cred in ființe extraterestre happy.

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

Extraterestii sunt tot creati de Dumnezeu. Stiu ce spui de preoti, nu neg ca nu este asa, dar totusi mai exista si cativa preoti adevarati aici in Romania, sa nu generalizam. Fiecare va fi rasplatit dupa faptele sale la judecata de apoi. Cel rau a creat mai multe religii. Acum nu ca insist eu neaparat pe religie, dar daca stai sa analizezi foarte atent, apocalipsa deja se intampla. Nu ma judeca pentru gandurile mele.

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Celcestietot):

Nu si ce sa vezi? Într-o oare care masura gândim cam la fel. happy apocalipsa o producem noi înșine. Parca a înnebunit lumea. Da sunt si preoți reali sa le zic asa, chiar cunosc unul. Dar, pe mine personal, parcă nu mai vrea divinitatea asta sa-mi vadă fața. laughing Totusi, e nedrept ce se intampla peste tot in lumea asta. De la simpla întrebare; "unde-i Dumnezeu cand?" apar o gramada de oameni care se îndoiesc de existenta divinității. Unii chiar pe bună dreptate, frate. Dumnezeu e bun, daca e bun de ce permite toate astea?

| Celcestietot explică (pentru BuLaNNNeL):

Asa este ca apocalipsa o producem noi. De exemplu, daca dorim atata pace, de ce pregatim atatea bombe nucleare? Eu iti voi spune ce scrie in Biblie acum. Adam si Eva cand au mancat din pomul interzis, atunci au dat lumea pe mana celui rau, deci ei si-au semnat condamnarea. Dumnezeu a incercat sa ne dea setul de porunci ca sa fim morali si sa avem o societate mai civilizata, dar daca noi nu punem in practica asa ceva, nu este vina Lui. Noi facem lumea asa cum este, nu Dumnezeu. El intervine acum cu apocalipsa. Crezi ca El nu este scarbit de ce se intampla in lume? O sa vina apocalipsa si o sa fie un nou inceput dupa aceasta. Daca ar interveni Dumnezeu fizic acum, am spune ca nu mai avem liber arbitru si iarasi nu este bine pentru ei. Nimic nu mai multumeste omul in ziua de azi. Lumea apartine celui rau pana cand acesta va fi invins de catre Iisus, de aceea se intampla atata rau.

| StrongHeart a răspuns (pentru BuLaNNNeL):

E gresit sa iti pui baza numai in oamenii de stiinta, iti raspund in special la treaba cu cancerul.
Sa stii ca multi oameni de stiinta fac experimente pe omenire, si ei permit sa moara copii nevinovati, sau sa existe psihopati.

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru StrongHeart):

De acord cu tine. Experimente nemiloase pe oameni (unele in folosul științei, altele pentru a produce plăceri bolanve) sunt din totdeauna. Iar la partea cu psihopatii, sunt organele competente care ar trebui să îi aibă sub supraveghere, o bază de date, închiși în spitale speciale. Totusi, tot cele mai luminate minți creează la ordine boli si tot ei remediul lor.

| FaraNume1245 a răspuns:

Nu cred într-un Dumnezeu descris de religii. Credința mea e asemănătoare cu cea deistă.
Tu de ce crezi în Dumnezeul biblic? A făcut foarte mult rău (Iisus a ordonat ca anumiți oameni să fie omorâți în fața lui, a ordonat ca părinții să-și omoare copiii, etc.), nu se implică unde este cea mai mare nevoie de el, nu tratează oamenii la fel, etc.

| Celcestietot explică (pentru FaraNume1245):

Am spus mai sus de ce cred in Dumnezeu. Citeste Biblia si vei vedea ca acel ''zeu'' nu este de vina. Sa o citesti de la inceput si dupa poti sa imi spui ce vrei tu.

| Nilsson a răspuns (pentru FaraNume1245):

"A făcut foarte mult rău (Iisus a ordonat ca anumiți oameni să fie omorâți în fața lui, a ordonat ca părinții să-și omoare copiii, etc.)"

Ai o parere eronata, scuze ca intervin, dar in Biblie nu scrie asa ceva despre Iisus.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Nilsson):

Marcu 7:
9. El le-a mai zis: "Aţi desfiinţat frumos porunca lui Dumnezeu, ca să ţineţi datina voastră.
10. Căci Moise a zis: "Să cinsteşti pe tatăl tău şi pe mama ta"; şi: "Cine va grăi de rău pe tatăl său sau pe mama sa să fie pedepsit cu moartea."

Luca 19:
27. Iar pe acei vrajmasi ai mei, care n-au voit sa domnesc peste ei, aduceti-i aici si taiati-i in fata mea.

Levitic 21:
9. Dacă fata unui preot se necinsteşte curvind, necinsteşte pe tatăl ei: să fie arsă în foc.

Levitic 20:
10. Dacă un om preacurveşte cu o femeie măritată, dacă preacurveşte cu nevasta aproapelui său, omul acela şi femeia aceea preacurvari să fie pedepsiţi cu moartea.

Exod 22:
18. Pe vrăjitoare să n-o laşi să trăiască.

Dacă mai vrei, să-mi spui. Mai am destule

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Celcestietot):

N-o să citesc Biblia. De ce nu poți să-mi explici tu de ce acel "zeu" nu este de vină?

Ce părere ai despre versetele din răspunsul pentru Nilsson?

| Celcestietot explică (pentru FaraNume1245):

Ai destule că și eu știu site-ul de unde le iei la perfectie. Copy paste, atât ai adus. Sunt scoase din context în caz că nu știai. Eu cu acest Dumnezeu sunt, și împreună cu El pot realiza orice. Dacă nu ești cu El, treaba ta, eu doar te-am informat. Pentru o înțelegere mai profundă a acestor versete, îți recomand să citești Biblia personal.

| Celcestietot explică (pentru FaraNume1245):

Dacă nu citești Biblia, nu aflii adevărul. Acel site este creat special să te fraierească. Dacă tu vrei sa fi manipulat în continuare și să nu vezi adevărul pe cont propriu este problema ta. Sunt de acord cu Nilsson apropo.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Eu cu acest Dumnezeu sunt, și împreună cu El pot realiza orice

ce poti realiza steregoi? sa stim si noi

| Truth23 a răspuns (pentru Nilsson):

Da-mi voie sa te luminez, necititorule de biblie.
Marcu 7: 9-10
9. El le-a mai zis: "Aţi desfiinţat frumos porunca lui Dumnezeu, ca să ţineţi datina voastră.
10. Căci Moise a zis: "Să cinsteşti pe tatăl tău şi pe mama ta"; şi: "Cine va grăi de rău pe tatăl său sau pe mama sa să fie pedepsit cu moartea."
"27.Iar pe acei vrajmasi ai mei, care n-au voit sa domnesc peste ei, aduceti-i aici si taiati-i in fata mea."
http://www.ebible.ro/biblia/romana/ortodoxa/luca/19/

"28.Cine a călcat Legea lui Moise este omorât fără milă, pe mărturia a doi sau trei martori."
https://biblia.resursecrestine.ro/evrei/10

"30.Cine nu este cu Mine este împotriva Mea"
https://biblia.resursecrestine.ro/matei/12

„26.Dacă vine cineva la Mine şi nu urăşte pe tatăl său, pe mamă-sa, pe nevastă-sa, pe copiii săi, pe fraţii săi, pe surorile sale, ba chiar însăşi viaţa sa, nu poate fi ucenicul Meu.
https://biblia.resursecrestine.ro/luca/14

"17. Să nu credeţi că am venit să stric Legea sau Prorocii; am venit nu să stric, ci să împlinesc."
Matei 5

"34. Să nu credeţi că am venit s-aduc pacea pe pământ; n-am venit să aduc pacea, ci sabia.
35. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa şi pe noră de soacra sa.
36. Şi omul va avea de vrăjmaşi chiar pe cei din casa lui."
https://biblia.resursecrestine.ro/matei/10

"23.Voi lovi cu moartea pe copiii ei."
https://biblia.resursecrestine.ro/apocalipsa/2

Iisus spune bărbaţilor că e ok să se castreze pentru
a ajunge în împărăţia lui Dumnezeu (DEX FÁMEN= Bărbat castrat):

Matei 19:11-12
11. El le-a răspuns: "Nu toţi pot primi cuvântul acesta, ci numai aceia cărora le este dat.
12. Fiindcă sunt fameni, care s-au născut aşa din pântecele maicii lor; sunt fameni, care au fost făcuţi fameni de

oameni; şi sunt fameni, care singuri s-au făcut fameni pentru Împărăţia cerurilor. Cine poate să primească lucrul acesta, să-l primească."
Levitic 20:7-9
7. Voi să vă sfinţiţi şi să fiţi sfinţi, căci Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru.
8. Să păziţi legile Mele şi să le împliniţi. Eu sunt Domnul care vă sfinţesc.
9. Dacă un om oarecare blestemă pe tatăl său sau pe mama sa să fie pedepsit cu moartea; a blestemat pe tatăl său sau pe mama sa: sângele lui să cadă asupra lui.
Levitic 21:9
9. Dacă fata unui preot se necinsteşte curvind, necinsteşte pe tatăl ei: să fie arsă în foc.
Levitic 20:10
10. Dacă un om preacurveşte cu o femeie măritată, dacă preacurveşte cu nevasta aproapelui său, omul acela şi femeia aceea preacurvari să fie pedepsiţi cu moartea.
Ieremia 48:10
10. Blestemat să fie cel ce face cu nebăgare de seamă lucrarea Domnului, blestemat să fie cel ce îşi opreşte sabia de la măcel!
Exod 31:12-15
12. Domnul a vorbit lui Moise şi a zis:
13. "Vorbeşte copiilor lui Israel şi spune-le: "Să nu care cumva să nu ţineţi Sabatele Mele, căci acesta va fi între Mine şi voi şi urmaşii voştri un semn după care se va cunoaşte că Eu sunt Domnul, care vă sfinţesc.
14. Să ţineţi Sabatul, căci el va fi pentru voi ceva sfânt. Cine îl va călca va fi pedepsit cu moartea; cine va face vreo lucrare în ziua aceasta va fi nimicit din mijlocul poporului său.
15. Să lucrezi şase zile; dar a şaptea este Sabatul, ziua de odihnă închinată Domnului. Cine va face vreo lucrare în ziua Sabatului va fi pedepsit cu moartea.
Deuteronom 22:20-21
20. Dar dacă faptul este adevărat, dacă fata nu s-a găsit fecioară,
21. să scoată pe fată la uşa casei tatălui ei; să fie ucisă cu pietre de oamenii din cetate şi să moară, pentru că a săvârşit o mişelie în Israel, curvind în casa tatălui ei. Să cureţi astfel răul din mijlocul tău.
Deuteronom 13:13-16
13. "Nişte oameni răi au ieşit din mijlocul tău şi au amăgit pe locuitorii din cetatea lor zicând: "Haidem şi să slujim altor dumnezei!" – dumnezei pe care tu nu-i cunoşti –
14. să faci cercetări, să cauţi şi să întrebi cu de-amănuntul. Dacă este adevărat, dacă lucrul este întemeiat, dacă urâciunea aceasta a fost făcută în mijlocul tău,
15. atunci să treci prin ascuţişul sabiei pe locuitorii din cetatea aceea, s-o nimiceşti cu desăvârşire împreună cu tot ce va fi în ea şi să-i treci chiar şi vitele prin ascuţişul sabiei.
16. Să strângi toată prada în mijlocul pieţei şi să arzi de tot cu foc cetatea şi toată prada ei, înaintea Domnului Dumnezeului tău: să rămână pentru totdeauna un morman de dărâmături, şi niciodată să nu fie zidită din nou.
Deuteronom 13:7-12
7. dintre dumnezeii popoarelor care vă înconjoară, lângă tine sau departe de tine, de la o margine a pământului până la cealaltă –
8. să nu te învoieşti şi să nu-l asculţi; să n-arunci spre el o privire de milă, să nu-l cruţi şi să nu-l ascunzi.
9. Ci să-l omori; întâi mâna ta să se ridice asupra lui ca să-l omoare, şi apoi mâna întregului popor;
10. să-l ucizi cu pietre şi să moară, pentru că a căutat să te abată de la Domnul Dumnezeul tău care te-a scos din ţara Egiptului, din casa robiei.
11. Să se facă aşa, pentru ca tot Israelul să audă şi să se teamă, şi să nu se mai săvârşească o faptă aşa de nelegiuită în mijlocul tău.
12. Dacă vei auzi spunându-se despre una din cetăţile pe care ţi le-a dat ca locuinţă Domnul Dumnezeul tău.
Romani 1:24-32
24. De aceea, Dumnezeu i-a lăsat pradă necurăţiei, să urmeze poftele inimilor lor; aşa că îşi necinstesc singuri trupurile;
25. căci au schimbat în minciună adevărul lui Dumnezeu şi au slujit şi s-au închinat făpturii în locul Făcătorului, care este binecuvântat în veci! Amin.
26. Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuinţarea firească a lor în una care este împotriva firii;
27. tot astfel, şi bărbaţii au părăsit întrebuinţarea firească a femeii, s-au aprins în poftele lor unii pentru alţii, au săvârşit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase şi au primit în ei înşişi plata cuvenită pentru rătăcirea lor.
28. Fiindcă n-au căutat să păstreze pe Dumnezeu în cunoştinţa lor, Dumnezeu i-a lăsat în voia minţii lor blestemate, ca să facă lucruri neîngăduite.
29. Astfel, au ajuns plini de orice fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lăcomie, de răutate; plini de pizmă, de ucidere, de ceartă, de înşelăciune, de porniri răutăcioase; sunt şoptitori,
30. bârfitori, urâtori de Dumnezeu, obraznici, trufaşi, lăudăroşi, născocitori de rele, neascultători de părinţi,
31. fără pricepere, călcători de cuvânt, fără dragoste firească, neînduplecaţi, fără milă.
32. Şi, măcar că ştiu hotărârea lui Dumnezeu, că cei ce fac asemenea lucruri sunt vrednici de moarte, totuşi, ei nu numai că le fac, dar şi găsesc de buni pe cei ce le fac.
Mai am ogramada.

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Vezi tu după moarte...

| Celcestietot explică (pentru Truth23):

Așa, și ce... Parcă m-ai impresionat cu ceea ce ai scris. Le știam deja dinaintea ta sigur. Mie mi se par acțiuni corecte. Sunt scoase din context, se vede clar.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Celcestietot):

Mă bucur că știi site-ul de unde le-am luat. Am citit și contextul, (din Biblie), de curiozitate și nu e relevant. N-ai comentat versetele. Ele promovează ura, violența și crimele, exact opusul iubirii și păcii, pe care spuneți voi că le promovează Biblia.

| Celcestietot explică (pentru FaraNume1245):

În Vechiul Testament nu în cel Nou. S-a mai făcut un update de atunci, dar se pare că tu nu ai înțeles. Trăiești cu o iluzie.

| Nilsson a răspuns (pentru FaraNume1245):

Hai sa luam pe rand afirmatiile tale initiale.

Mai intai zici ca „Iisus a ordonat ca anumiți oameni să fie omorâți în fața lui" si aduci ca argument versetul din Luca 19:27 ("Cât despre vrăjmaşii mei, care n-au vrut să împărăţesc eu peste ei, aduceţi-i încoace şi tăiaţi-i înaintea mea").

Daca citeai si tu macar tot capitolul ai fi vazut ca acel verset este parte dintr-o pilda spusa de Iisus despre un imparat aspru si in niciun caz nu este vorba despre o instigare la omor cum sustii tu, e diferenta de la cer la pamant.

Al doilea punct: „a ordonat ca părinții să-și omoare copiii"
La fel, alta afirmatie falsa, discutia din contextul capitolui 7 al evangheliei dupa Marcu se refera la acuzele fariseilor ca nu tin traditiile lor:

"9. El le-a mai zis: "Aţi desfiinţat frumos porunca lui Dumnezeu, ca să ţineţi datina voastră.
10. Căci Moise a zis: "Să cinsteşti pe tatăl tău şi pe mama ta"; şi: "Cine va grăi de rău pe tatăl său sau pe mama sa să fie pedepsit cu moartea."
11. Voi, dimpotrivă, ziceţi: "Dacă un om va spune tatălui său sau mamei sale: "Ori cu ce te-aş putea ajuta este "Corban", adică dat lui Dumnezeu, face bine";
12. şi nu-l mai lăsaţi să facă nimic pentru tatăl sau pentru mama sa.
13. Şi aşa, aţi desfiinţat Cuvântul lui Dumnezeu, prin datina voastră. Şi faceţi multe alte lucruri de felul acesta!"

Aceeasi remarca pot sa ti-o aduc, daca citeai... sad

Iar restul versetelor din Vechiul Testament nu prea au relevanta la discutie, le-ai bagat si pe ele ca intr-o ciorba sa fie acolo si nu vad de ce mi-as irosi timpul sa ti le explic din moment ce nici macar n-ai citit Biblia cu tu singur ai recunoscut de destept ce esti:

acum 20 ore | FaraNume1245 a răspuns (pentru Celcestietot):
N-o să citesc Biblia. De ce nu poți să-mi explici tu de ce acel "zeu" nu este de vină?

Ai copiat si tu niste versete scoase din context de pe niste bloguri ateiste si te dai mare cunoscator, eu tocmai ti-am aratat in ce mod penibil ai fost manipulat de niste sarlatani atei care nu alt scop dacat sa aduca trafic pe site-urile lor.

| Nilsson a răspuns (pentru Truth23):

E cam penibil pentru cineva care doar copiaza niste versete scoase din context sa ma acuze ca sunt „necititor de biblie" (apropo, vezi ca numele de carti se scriu cu majuscula).
Vezi ca raspunsul meu anterior se aplica si pentru tine.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Nilsson):

Ok, n-am ales cele mai bune versete, my bad.
Îți las altele, mai reprezentative a ce vreau să arăt.

Levitic 20:
1. Domnul a vorbit lui Moise şi a zis:
2. "Spune copiilor lui Israel: "Dacă un om dintre copiii lui Israel sau dintre străinii care locuiesc în Israel dă lui Moloh pe unul din copiii lui, omul acela să fie pedepsit cu moartea: poporul din ţară să-l ucidă cu pietre.

Levitic 20:
13. Dacă un om se culcă cu un om, cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiţi cu moartea: sângele lor să cadă asupra lor.

Ce zici de acestea? Dacă există liber arbitru, de ce sunt omorâți oameni? Dacă ei se îndreaptă pe calea cea dreaptă în viitor și vor fi fără de păcat în același viitor?

2 împărați 2:
23. De acolo s-a suit la Betel. Şi pe când mergea pe drum, nişte băieţaşi au ieşit din cetate şi şi-au bătut joc de el. Ei îi ziceau: "Suie-te, pleşuvule! Suie-te, pleşuvule!"
24. El s-a întors să-i privească şi i-a blestemat în Numele Domnului. Atunci au ieşit doi urşi din pădure şi au sfâşiat patruzeci şi doi din aceşti copii.

Aici au fost omorâți copii pentru că au râs de un chelios.

Zaharia 14:
1. Iată, vine ziua Domnului, când prăzile tale vor fi împărţite în mijlocul tău.
2. Atunci voi strânge toate neamurile la război împotriva Ierusalimului. Cetatea va fi luată, casele vor fi jefuite, şi femeile, batjocorite; jumătate din cetate va merge în robie, dar rămăşiţa poporului nu va fi nimicită cu desăvârşire din cetate.

Nu cumva erau interzise violurile și adulterul? Și sclavia de ce nu este abolită? De ce e un om stăpân altuia? Cine decide cine e stăpân și cine sclav?

Samuel 12:
11. Aşa vorbeşte Domnul: "Iată, din casa ta voi ridica nenorocirea împotriva ta şi voi lua sub ochii tăi pe nevestele tale şi le voi da altuia care se va culca cu ele în faţa soarelui acestuia.
12. Căci ai lucrat pe ascuns; Eu însă voi face lucrul acesta în faţa întregului Israel şi în faţa soarelui."
13. David a zis lui Natan: "Am păcătuit împotriva Domnului!" Şi Natan a zis lui David: "Domnul îţi iartă păcatul, nu vei muri.
14. Dar, pentru că ai făcut pe vrăjmaşii Domnului să-L hulească, săvârşind fapta aceasta, fiul care ţi s-a născut va muri."
15. Şi Natan a plecat acasă. Domnul a lovit copilul pe care-l născuse lui David nevasta lui Urie, şi a fost greu bolnav.

Omorâm un copil nevinovat pentru ceva ce au făcut părinții. Din nou, promovarea violului. Crimele parcă erau și ele împotriva poruncilor.

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Daca ti se par actiuni corecte, atunci esti un psihopat.In ce context ar fi crimele alea acceptabile?

| Nilsson a răspuns (pentru FaraNume1245):

Încerci și tu să dregi busuiocul după ce ți-am dovedit că n-ai citit Biblia și ai luat orbește niște versete de pe site-uri ateiste.
Acum ce faci, iei la rând tot site-ul bibliapentrusceptici?
M-am plictisit și eu să comentez aceleași lucruri, maxim doua pagini de versete scoase din context dintr-o carte de peste 1200 de pagini cu scris mic.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Nilsson):

Nu-s scoase din context. Chiar dacă ar fi, în ce context e sclavia ok? În ce context ești de acord cu omorârea homosexualilor doar pentru preferințele sexuale? În ce context ești de acord cu omorârea copiilor pentru că au făcut lucruri de copii (au râs de cineva)? În ce context ești de acord cu omorârea copiilor pentru greșelile părinților?

Ca fapt divers, doar primele au fost luate de bibliapentrusceptici, cele din ultimul răspuns le știam de dinainte, dar n-am avut chef să le caut prima dată, că a durat ceva.

| Nilsson a răspuns (pentru FaraNume1245):

„Ca fapt divers, doar primele au fost luate de bibliapentrusceptici, cele din ultimul răspuns le știam de dinainte"

Le știai de la alții care le-au copiat tot de pe același site laughing

Hai sa le luam pe rând:
- sclavia din Israelul antic nu era precum sclavia din perioada colonială când stăpânii își puteau omorî slavii fără a fi trași la răspundere.
În Israel ajungeau robi cei care nu își puteau plăti datoriile și erau eliberați după 7 ani, nu puteau fi robi pe viața iar dacă stapanul îi omora era pedepsit cu moartea

-în Sodoma după cum relateaza Biblia erau genul de homosexuali care îi violau in grup pe oamenii fără apărare care vizitau cetatea si deveneau deosebit de agresivi când se opunea cineva, cum a fost cazul lui Lot.

- a batjocori un profet nu este un lucru de copil, este o lipsa profundă de respect față de Dumnezeu în primul rând.
Înainte de a intra în țara făgăduită Dumnezeu a avertizat poporul să păzească poruncile Lui și să aiba respect față de El, printre pedepse fiind și aceea că ai lor copii să ajungă pradă animalelor sălbatice.
Nu stiu câți ani aveau cei care și-au bătut joc de profetul Elisei, dar eu sunt convins că erau la o vârstă cănd aveau discernămantul și responsabilitatea faptelor.
Ca fapt divers, să știi că în orfelinate se practică violul și agresiunile chiar și de către băieții sub 14 ani.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Nilsson):

"- sclavia din Israelul antic nu era precum sclavia din perioada colonială când stăpânii își puteau omorî slavii fără a fi trași la răspundere.
În Israel ajungeau robi cei care nu își puteau plăti datoriile și erau eliberați după 7 ani, nu puteau fi robi pe viața iar dacă stapanul îi omora era pedepsit cu moartea"
Nu puteau fi omorâți, dar înfometați, bătuți, etc. puteau fi? Și chiar dacă nu, de ce nu e destul să fie "sclav" până ce își plătește datoria? De ce să fie sclav 7 ani?

"-în Sodoma după cum relateaza Biblia erau genul de homosexuali care îi violau in grup pe oamenii fără apărare care vizitau cetatea si deveneau deosebit de agresivi când se opunea cineva, cum a fost cazul lui Lot."
Nu este specificată omorârea homosexualilor care violează în grup pe cei fără apărare, ci omorârea homosexualilor, pentru simplul fapt că "se culcă cu un om, cum se culcă cineva cu o femeie"
(Levitic 20:
13. Dacă un om se culcă cu un om, cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiţi cu moartea: sângele lor să cadă asupra lor.)

"- a batjocori un profet nu este un lucru de copil, este o lipsa profundă de respect față de Dumnezeu în primul rând.
Înainte de a intra în țara făgăduită Dumnezeu a avertizat poporul să păzească poruncile Lui și să aiba respect față de El, printre pedepse fiind și aceea că ai lor copii să ajungă pradă animalelor sălbatice.
Nu stiu câți ani aveau cei care și-au bătut joc de profetul Elisei, dar eu sunt convins că erau la o vârstă cănd aveau discernămantul și responsabilitatea faptelor."
Și copiii trebuiau să ghicească că omul era profet? Când vezi un om că merge spre o cetate, primul gând al tău e asemănător cu: "Omul acesta e un profet al Domnului!" sau nici nu te gândești prea mult la acel om?

"Ca fapt divers, să știi că în orfelinate se practică violul și agresiunile chiar și de către băieții sub 14 ani."
Și de fete nu se practică agresiunie? Chiar nu poți da vina pe acei copii pentru că sunt agresivi. Când trăiești într-o lume în care trebuie să furi ca să ai ce mânca, ai fost abandonat de părinți (dacă îi poți numi părinți), te miri că e nevoie să fii agresiv? Cum altfel îți aperi mâncarea și chiar pe tine de alții?

| Nilsson a răspuns (pentru FaraNume1245):

Dacă citeai Biblia aveai răspunsurile la întrebări.

Levitic capitolul 25

47 Dacă un străin, sau un venetic se îmbogăţeşte, şi fratele tău sărăceşte lîngă el, şi se vinde străinului care locuieşte la tine sau vreunuia din familia străinului,

48 el să aibă dreptul de răscumpărare, după ce se va fi vîndut: unul din fraţii lui să poată să -l răscumpere.

49 Unchiul lui, sau fiul unchiului lui, sau una din rudele lui de aproape, va putea să -l răscumpere; sau, dacă are mijloace, să se răscumpere singur.

50 Să facă socoteala cu cel ce l-a cumpărat, din anul cînd s'a vîndut pînă în anul de veselie; şi preţul de plătit va atîrna de numărul anilor, cari vor fi preţuiţi ca ai unui om tocmit cu plată.

51 Dacă mai sînt încă mulţi ani pănă la anul de veselie, îşi va plăti răscumpărarea după preţul anilor acelora şi să -l scadă din preţul cu care a fost cumpărat;

52 dacă mai rămîn puţini ani pînă la anul de veselie, să le facă socoteala, şi să-şi plătească răscumpărarea după aceşti ani.

53 Să fie la el ca unul tocmit cu anul; şi acela la care va fi, să nu se poarte cu asprime cu el subt ochii tăi.

54 Iar dacă nu este răscumpărat în niciunul din aceste feluri, să iasă dela el în anul de veselie, el şi copiii lui cari vor fi împreună cu el.

55 Căci copiii lui Israel sînt robii Mei; ei sînt robii Mei, pe cari i-am scos din ţara Egiptului. Eu sînt Domnul, Dumnezeul vostru.


În privința homosexualității, Dumnezeu a hotărât aceleași pedepse și pentru cei care comit adulter sau acte de zoofilie, deci nu poți să zici că îi discriminează pe sărmanii g@ozari.
Din exemplul Sodomei și al Gomorei orice om poate deduce că la astfel de orori se ajunge dacă sunt tolerate practicile sexuale depravate într-o societate.

În privința profetului Elisei, același lucru îți reproșez, dacă citeai Biblia ai fi știu că era cunoscut în Israel deoarece era următorul profet după Ilie, cel mai vestit în țara la acea vreme.
Până și o fetiță care a fost luată ca prizonier în Siria îl cunoștea pe Elisei și l-a recomandat stăpânului ei bolnav de lepră.
Fii sigur că acei băiețași erau în conștiință de cauză.
Actele rele nu pot fi scuzate in nicio formă.

Eu am încheiat discuția, am vrut doar să îți arăt că aveai o impresie greșită despre Biblie pe care ți-au format-o din surse lipsite de încredere.
Cel mai bine e să o studiezi pe cont propriu și să te mai uiți și la tine din când în când că să nu ajungem să ne credem sfinți pentru că nu e niciunul.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Simplu,nu cred în Dumnezeu, mă refer la ei.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu exista dovezi.
Hai, indeamna-ma sa caut dovezi pe internet, deoarece nici tu nu ai argumente pentru ceea ce crezi.

| Sekim a răspuns:

Stati cuminti. Dacă biblia zice ca oamenii rai nu merita ajutor, ok, e corect. Dar bunica mea s-a rugat 20 de ani sa scape de o boală banală si totusi a murit din cauza bolii. Unde este Dumnezeul vostru? Daca exista viata dupa moarte o sa rad de voi 5 miliarde de persoane care au crezut in cineva imaginar.

| Celcestietot explică (pentru Sekim):

Pai de ce ar rade cineva de noi dacă "chiar există" viața după moarte? Este puțin ilogic, să nu crezi că te jignesc.

| 1231242 a răspuns:

Ca membru al unei comunități de atei din întreaga lume(online), pot spune că ce mai contează ce suntem, oricum e o diferență întrei atei și extremiști, la fel ca între ignoranți și inteligenți.

| gogu220 a răspuns:

Şocul ar fi să nu-ţi răspundă nimeni.

| Helper07 a răspuns:

Las-o mai moale. Intelege ca la fel cum pentru tine existenta lui Dumnezeu e adevar la fel si pentru ei inexistenta Acestuia este adevar chiar daca nu e, ei accepta aceasta ipoteza iar prin faptul ca cred in ea (credinta), o intaresc, chiar daca au argumente chiar daca n-au si chiar daca nu sunt siguri, ei accepta asta si cred asta la fel cum si noi acceptam prin credinta pe Dumnezeu. Uneori este novoie de un alt limbaj pentru a convinge pe cineva - limbajul faptelor. Arata-le prin ceea ce faci ca ceea ce crezi e adevarat, poti incepe prin ati controla temperamentul si cuvintele. Crede-ma, nu zic sa-i lasi gen "ce treaba am eu cu ei" dar cand cineva are inima impietrita cred ca este necesara o alta tactica. Cand cineva iti spune ca faci rau, te superi si daca-ti impietresti inima, din contra, faci mai mult rau, dar daca ii arati prin faptele tale bune care vin in contrast cu ale lui ca ce face nu e bine, atunci exista sanse mai mari de ati urma exemplul.

| Tataru_Ionut_2001 a răspuns:

Tu ai cerut un raspuns de la necredinciosii înrăiți dar au venit toți credincioșii sa te lămurească laughing

| Celcestietot explică (pentru Tataru_Ionut_2001):

Macar le-am aflat parerea. Apropo, tu imi poti raspunde la intrebare?

| BlackOldSun a răspuns:

Cred ca intrebarea mai corecta ar fi invers : ce argumente ai avea tu de ai credinta in zeitati? asta e socant crede-ma!

Am sa enunt o serie de motive bune si reale, desigur ca nu se aliniaza cu credintele, conceptiile si convingerile tale.

7 MOTIVE PENTRU CARE SĂ FII ATEU

1. Doar uitându-ne în istoria umanității, observăm trendul ca orice explicație supranaturală (ex. fenomenele naturale sunt operele zeilor, bolile sunt blesteme și duhuri rele) pentru o necunoscută, să fie, mai devreme sau mai târziu, înlocuită de o explicație naturalistă și perfect rațională. Nu uitați, religiile au apărut în vremuri ale ignoranței, vremuri în care oamenii nu știau unde se duce soarele noaptea, dar tânjeau după confortul de a avea un răspuns, chiar și unul inventat. Erau vremuri în care eram suficient de inteligenți să punem întrebări, dar nu destul de inteligenți pentru a găsi și răspunsuri.

2. Citind cărțile "sfinte", promotoarele conceptului de zeu personal, putem sesiza clar că sunt inspirate de imaginația, cunoașterea limitată, opiniile și cultura autorilor de atunci, în niciun caz de vreo ființă omniscientă, omnipotentă și perfectă. Zeii prezentați acolo, deși sunt promovați ca și creatori ai lumii, par că nu au privit niciodată printr-un telescop sau vreun microscop. Ca să nu mai spunem că se comporta precum niște dictatori răzbunători și incompetenți care nu dau doi bani pe drepturile omului, ceea ce îi face inferiori moral față de majoritatea oamenilor din lumea civilizată. Mai mult, istoria ne arată că marile inovații în știință, drepturi civile sau filozofie, au fost făcute nu numai independent de cărțile "sfinte", dar și în pofida lor.

3. Lumea în care trăim este guvernată de niște legi fizice amorale care, nu de puține ori, cauzează fenomene naturale catastrofale ce produc drame și lovesc oamenii fără preferințe. Buni, răi, copii, bătrâni, albi, negri, credincioși, necredincioși, toți pot sfârși, de exemplu, într-un cutremur devastator dacă se află la locul nepotrivit, în momentul nepotrivit. Natura este, de asemenea, una extrem de dură, pericole și suferință existând la tot pasul, moartea unei ființe pentru ca alta să supraviețuiască fiind la ordinea zilei. Planeta noastră poate fi oricând lovită de un corp ceresc, soarele este în continuă expansiune, iar organismul uman este destul de fragil, nefiind capabil să trăiască pe o mare parte din suprafața planetei și putând fi răpus de bacterii sau condiții vitrege ce poate, pentru alte ființe, sunt optime. Toate acestea nu par a fi opera unei ființe perfecte, care ar fi avut resursele necesare pentru a face o lume mai primitoare, ci mai degraba opera unor manifestări fizice complexe, lipsite de trăsături antropomorfice, aflate într-un ciclu din care iau naștere lumi cu diferite condiții în funcție de care viața se dezvoltă și evoluează, iar dacă se dezvoltă suficient și supraviețuiește, poate ajunge să-și pună și astfel de întrebări existențiale.

4. Existența mai multor religii, fiecare promovându-se ca fiind cea adevărată și restul doar minciuni și erezii, idee ce se transmite noilor generații prin îndoctrinare înainte ca ele să atingă vârsta rațiunii, ar trebui să fie un indiciu serios că totul este o minciună menită pentru a ne controla, și că ne pierdem timpul, energia, resursele și chiar viețile degeaba.

5. Religiile sunt surse inepuizabile de ură și ignoranță ce, nu de puține ori, sunt ridicate la rang de virtute și care se propagă în societate influențându-i negativ bunul mers. Un zeu suficient de inteligent să creeze un Univers (sau universuri) și căruia îi pasă de binele umanității s-ar simți jignit de modul în care este folosit și ar lua măsuri împotriva celor care îl asociază cu ura și ignoranța.

6. Ceea ce mulți ignoră să spună este că nu avem nevoie de zeități. Odată ce toți înțelegem asta vom trăi într-o lumă mai bună, pentru că ne vom canaliza întreaga energie pentru a găsi soluții raționale la rezolvarea unor probleme și depășirea unor obstacole, în loc să ne pierdem timpul stând în genunchi și așteptând intervenții supranaturale. Odată ce vom realiza că nu avem nevoie de zeități, vom avea un motiv în minus, dar al naibii de mare, pentre a ne urî. Și dacă vreunul spune că fără credința în zeități ar avea loc o epidemie de crime în lume, să știți că asta este doar proiecția unui psihopat dresat prin frică încă dinainte de vârsta rațiunii și care, într-adevăr, ar trebui monitorizat de autorități, pentru că reprezintă un pericol public pentru toți ceilalți semeni înzestrați cu empatie, compasiune și rațiune de evoluția socio-biologică a omului.

7. Și cel mai evident. Nici după milenii întregi de venerare, nu există o dovadă empirică, un argument, care să nu fie bazat pe vreo eroare de logică, deja demontat, pentru existența vreunei zeități care, nu numai că a creat Universul, dar este și extrem de interesată de ce fac niște primate pe o oarecare planetă, dintr-un oarecare sistem solar, dintr-o oarecare galaxie și, probabil, dintr-un oarecare univers (lucky us!).
Atât timp cât acea zeitate (sau poate sunt mai multe) nu își rupe un moment din eternitatea ei pentru a-și dovedi existența, nici noi nu ar trebui să ne pierdem 5 minute din viață pentru ea. Așa cum ne continuăm viețile ignorând ideea nedemonstrată că trăim într-o simulare creată de computere ultrasofisticate din viitor, așa putem să ne continuăm viețile ignorând ideea nedemonstrată că trebuie să venerăm ființe supranaturale care ne monitorizează în permanență și cărora le pasă ce facem cu organul genital. Orice afirmație prezentată fără dovezi poate fi respinsă fără dovezi.

| Celcestietot explică (pentru BlackOldSun):

Da, păi din cate am citit, am analizat atent de mai multe ori și am ajuns la o concluzie. În primul rând, tu ești un adept al teoriilor conspirației care crede în posibile ființe inteligente care ne-au creat, dar acestea sunt malefice. În al doilea rând, tu crezi în Dumnezeu fie direct sau indirect, așa ceva reieșind din ceea ce ai scris tu, doar că îi negi existența pentru că nu s-a mai arătat recent în viața oamenilor moderni. Dacă ești adept al teoriilor conspirațiilor, de ce nu citești și Noul Testament ca să vezi cum stă treaba acum? Te-ai cam contrazis singur aici. Și apropo, știința în general înseamnă presupunere, așa că i-ați o de aici. Mai exacte sunt evenimentele din Biblie decât știința în care crezi tu.

| EmanuelT a răspuns:

Ceilalți cred în Dumnezeu deoarece așa le-a fost băgat în cap de când s-au născut. "Roagă-te la Dumnezeu" "nu fă aia că te vede Dumnezeu" ș.a.m.d
Eu cred că există ceva ce ne-a făcut, ce a făcut lumea, dar nu stau să mă rog sau să merg la Biserică în fiecare duminică si o dată pe an să mă plimb în jurul ei de câteva ori și dacă-s și mai nebun, mă plimb în genunchi
Nu-mi trebuiesc argumente să pot crede, sau nu în ceva.
Și cel mai deranjant sunt proștii ăștia cu religile lor, fiecare cu Dumnezeul lui și cu regulile lui și că celălalt Dumnezeu nu există și că mai bine e la ei... I mean WTF mate, WTF straight face

| anonim_4396 a răspuns (pentru EmanuelT):

Fiecare e liber sa puna la indoiala orice vrea.

| EmanuelT a răspuns (pentru anonim_4396):

Bine, bravorolling on the floor)))))
Și ce-mi zici mie?
Multe ai demonstrat cu asta.

| Celcestietot explică (pentru EmanuelT):

Cu mine vorbesti? Intreb pentru ca nu ti-am zis nimic.

| EmanuelT a răspuns (pentru Celcestietot):

Da tu nu vezi că scrie cui i-am răspuns?

| Celcestietot explică (pentru EmanuelT):

Sincer sa fiu mie nu imi arata. Poate ca este o eroare de la site.

| EmanuelT a răspuns (pentru Celcestietot):

Ok, nu-i problemă

| Bucurialuisatanpunctcom a răspuns:

Esti atat de sigur si convins pe dogmele tale incat nici macar nu meriti pierderea de timp a oamenilor care iti raspund.

| Celcestietot explică (pentru Bucurialuisatanpunctcom):

Esti o cauza pierduta. Fara acest "zeu" esti mort.

| Celcestietot explică (pentru Bucurialuisatanpunctcom):

Eu sunt sigur pentru ca sunt documentat s-a.m.d, nu ca voi. Voi sunteti lvl 1 in ale cercetarii... Mai vorbim cand vi cu argumente clare cum ca nu crezi in Dumnezeu. Pana acum nu mi-ai prezentat niciun argument care iti demonstreaza necredinta. Esti doar o persoana care promoveaza hinduismul, budismul si satanismul... cu tine chiar ca nu este de vorbit.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Esti o cauza pierduta. Fara acest "zeu" esti mort.

deci 5 miliarde sunt pierduti serios, cu ce sunt pierduti cei 5 miliarde sa stim?

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Sunt de acord 100000000% cu ce zici. Fara acest zeu esti mort, la fel cum e si moarta Alexandra, fata din Caracal. Poate daca exista acest zeu atotputernic, nu il lasa pe acel om sa o omoare.

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Te rog sa vi cu argumente clare care sa sustina existenta lui dumnezeu, nici tu n-ai prezentat niciun argument.

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Care 5 miliarde frate? Trăiești în altă perioadă sau în 2019?

| Celcestietot explică (pentru Truth23):

Nici nu ai citit Biblia și judeci acțiunile Sale...

| Celcestietot explică (pentru Truth23):

Am venit aici în secțiunea de comentarii, caută și tu că nu am timp să scriu tot timpul...

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

5 miliarde bre nu cred ca iisus este fiul lui iahve, asta cu vezi tu dupa moarte nu este un argument, este un argument care vrea sa bage frica in pers cu care vb o manipulare emotionala, totusi e ceva ai intrecut fata cu bacul, intrebarea ta e nr1 pe saptamana asta, esti vedeta

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Și ce, bine că am intrecut-o, crezi că asta mă interesează? Pentru cultura ta generală, să ști că în lume sunt 7, 3 miliarde de oameni, nu 5. Inteligent răspuns Ray, inteligent răspuns...

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Ma geniu de TPU din 7, 3 vreo 2, 3 mld sunt crestini iar restul nu sunt desi cat ramane nu 5 miliarde

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Nici nu te-ai exprimat cum trebuie, de unde să știu eu că tu la asta te refereai? Ai avut gânduri de ateu nepuse în practică complet și uite ce a ieșit.

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Stai in soare omule, stai in umbra cand vb cu mine, am afirmat ca 5 miliarde nu cred ca iisus este fiul lui iahve, ce e greu de inteles, gânduri de ateu laughing

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Mandria este un pacat steregoi, umilinta, iubirea

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Eu ce răspunsuri îți dau și tu ce îmi răspunzi... Pun pariu pe ce vrei că nu ai nici macar un argument pe care se bazează necredința ta. Dacă ai, îl dezvolți.

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Nici tu nu ai citit-o.

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Ah,pai cauta si tu argumente care sa dovedeasca neexistenta lui Dumnezeu.

| 0k8 a răspuns:

Nu sunt inrait decat ca nu cred in dumnezeul clasic, adica un barbos cu parul lung care ma asteapta sus sa imi zica daca am fost bun sau rau, cred in viata dupa moarte.Mai ales ca religia si-a pierdut scopul ei de cautare spirituale si acum e o afacere. Acum as vrea sa te intreb tu pe ce argumente pupi "moaste" si crezi in Dumnezru?

| Celcestietot explică (pentru 0k8):

Cine a spus ca eu "pup moaste"? Se vede ca nu ma cunosti. Asa cum ai spus tu, este descris Dumnezeu in Biblie. Existenta vietii dupa moarte ne este prezentata in Biblie. Cum poti sa nu crezi in Dumnezeu si sa crezi in viata de dupa moarte? Daca nu crezi in cel prezentat in Biblie, atunci inseamna ca tu crezi in alt dumnezeu pagan. Prin acel Dumnezeu este posibila viata dupa moarte si prin Iisus. Am sute de mii de argumente cum ca eu cred in Dumnezeu si de ce anume. Uite ca iti voi spune pe scurt. Cred in El datorita intamplarilor din viata mea, datorita confirmarii bibliei de catre savanti, arheologi etc, datorita profetiilor, datorita extraterestriilor, datorita dinozaurilor s-a.m.d. Acum ai aflat pe scurt de ce cred eu.

| 0k8 a răspuns (pentru Celcestietot):

Am zis de pupat moaste oentru ca oamenii care intreaba asta sunt de obicei fanatici, nu nu cred in niciun dumnezeu, dar cred ca dupa moarte se mai intampla ceva nu stiu devin fantoma ma transfer in alt univers, ce legatura au dinozaurii si extrateresti cu dumnezeu? si daca tot vorbim de savanti sti ca niste savanti au descoperit ca oasele de la niste "moaste" erau oase de vaca? ce au confirmat savantii cu privire la biblie?

| 0k8 a răspuns (pentru Celcestietot):

Si sa crezi ca crestinismul e singura religie corecta e o idiotenie, adica cum adica zeu pagan? daca credeam in budda insemna ca sunt un pacatos si ca o sa ajung in iad sau ce? as vrea sa iti ascult argumentele cum ca Dumnezeu exista, daca ma iei cu din alea ca "Odata imi era greu in viata si m-am rugat si s-a facut totul roz" astea nu sunt argumente.

| Celcestietot explică (pentru 0k8):

Ești o cauză pierdută și nu înțelegi nimic deoarece nu ai citit Biblia. Dumnezeu nu este dușmanul tău și El te iubește, cum de asemenea iubește pe toți fii săi. O să îți dau totuși niște argumente ca să nu mă vezi ca pe un monstru. Uite :

Argumentul nemișcat al mișcării afirmă că, din experiența noastră de mișcare în univers (mișcarea fiind tranziția de la potențialitate la actualitate), putem vedea că trebuie să fi fost un inițiator. Aquinas a argumentat că orice se află în mișcare trebuie să fie pus în mișcare de un alt lucru, deci trebuie să existe un mișcător nemișcat.
Argumentul lui Aquinas de la prima cauză a pornit de la premisa că este imposibil ca o ființă să se provoace singură (pentru că ar trebui să existe înainte de a se provoca ea însăși) și că este imposibil să existe un lanț infinit de cauze care ar rezulta în regres infinit. Prin urmare, trebuie să existe o primă cauză, ea însăși neacoperită.
Argumentul din necesitatea de a afirma că toate ființele sunt contingente, ceea ce înseamnă că este posibil ca ele să nu existe. Aquinas a argumentat că, dacă totul nu poate exista, trebuie să existe un timp în care nimic nu a existat; așa cum există lucrurile acum, trebuie să existe o ființă cu existența necesară, privită ca Dumnezeu.
Aquinas a argumentat de grad, având în vedere apariția unor grade de bunătate. El credea că lucrurile numite bune, trebuie să fie numite bune în raport cu un standard de bine - un maxim. Trebuie să existe o bunătate maximă, care provoacă toată bunătatea.
Argumentul teleologic afirmă părerea că lucrurile fără inteligență sunt ordonate spre un scop. Aquinas a susținut că obiectele neinteligente nu pot fi ordonate decât dacă sunt făcute de o ființă inteligentă, ceea ce înseamnă că trebuie să existe o ființă inteligentă pentru a muta obiectele spre scopurile lor: Dumnezeu.

Ipoteza designului bine propune că anumite trăsături ale universului și ale lucrurilor vii sunt rezultatul unei cauze inteligente.

Argumentul de la confluența funcției și fiabilității corecte și argumentul evolutiv împotriva naturalismului, concluzionând că naturalismul nu este capabil să ofere oamenilor aparatul cognitiv necesar cunoașterii lor pentru a avea un statut epistemic pozitiv.

Creștinismul și iudaismul afirmă că Dumnezeu a intervenit în anumite momente specifice ale istoriei, mai ales la Exod și la darea celor Zece Porunci în fața tuturor triburilor lui Israel, plasând un argument din dovezile empirice care rezultă din numărul mare de martori, demonstrând astfel existenţa.

Argumentele hristologice afirmă că anumite evenimente din Noul Testament creștin sunt exacte din punct de vedere istoric și dovedesc existența lui Dumnezeu, și anume:

★Învierea lui Isus (un argument de minuni )
★Vorbele lui Isus, ca persoană cu o înfățișare morală, de a fi fiul lui Dumnezeu (un argument din partea autorității )
★Credința lui Isus, ca om înțelept, că Dumnezeu există (un argument din partea autorității )

----------------------------------------------------------------------------------

★Faţă de argumentele Bibliei cu privire la existenţa lui Dumnezeu, există şi argumente logice. În primul rând, există argumentul ontologic. Cea mai cunoscută formă a argumentului ontologic utilizează conceptul de Dumnezeu pentru a demonstra existenţa lui Dumnezeu. Se începe prin definirea lui Dumnezeu drept "cineva sau ceva mai presus de care nimic nu poate fi conceput". Apoi este clar că a exista înseamnă mai mult decât a nu exista, şi astfel cel mai mare lucru care se poate concepe trebuie să existe. Dacă Dumnezeu nu ar exista, atunci El nu ar fi cea mai mare fiinţă care ar putea exista – însă asta ar intra în contradicţie chiar cu definiţia lui Dumnezeu. Cel de-al doilea argument este cel teleologic. Argumentul teleologic constă în aceea că întrucât universul ne arată o concepţie atât de uimitoare, încât trebuie să existe o Persoană Divină care să îl fi conceput. De exemplu, dacă pământul s-ar situa la numai câteva sute de kilometri mai aproape sau mai departe de soare, nu ar fi în măsură să aibă viaţă pe el aşa cum se întâmplă acum. Dacă elementele din atmosfera terestră ar avea proporţii diferite cu numai câteva procente, orice vieţuitoare de pe pământ ar muri. Probabilitatea de apariţie a unei singure molecule de proteină este de 1 la 10243 (adică 10 urmat de 243 zerouri). Pe de altă parte, o singură celula este formată din milioane de molecule de proteine.

Al treilea argument logic cu privire la existenţa lui Dumnezeu este denumit argumentul cosmologic. Fiecare efect trebuie să aibă o cauză. Universul şi orice există în el reprezintă un efect. Trebuie, deci, să existe ceva care să fi cauzat apariţia şi existenţa acestuia. În sfârşit în acest şir, trebuie să existe ceva "ne-cauzat" care să fi fost sursa a tot ceea ce a apărut şi există. Acest ceva "ne-cauzat" nu poate fi decât Dumnezeu. Al patrulea argument este cunoscut şi sub numele de argumentul moral. Fiecare popor din istorie a avut o formă sau alta de norme sau legi. Toţi au avut o percepţie asupra binelui sau răului. Crimele, minciuna, hoţia şi imoralitatea sunt pretutindeni asociate cu răul. De unde am putea să avem acest simţ al binelui şi răului dacă nu de la un Dumnezeu Sfânt?

Oamenii îşi justifică lipsa credinţei în Dumnezeu pentru că nu ar fi "ştiinţific" sau pentru că "nu ar exista dovezi". Adevăratul motiv este că odată ce oamenii ar recunoaşte că Dumnezeu există, ei ar trebui să recunoască şi că există şi o relaţie de responsabilitate faţă de Dumnezeu, şi în felul acesta că au nevoie de iertare din partea lui Dumnezeu (Romani 3:23; 6:23). Dacă Dumnezeu există, atunci suntem responsabili pentru faptele noastre înaintea lui Dumnezeu.




Acum sper că și tu vi cu niște argumente care să îți justifice necredința.

| Tormented0ne1 a răspuns:

Tu eşti Dumnezeu. Tu eşti eu. E o singularitate. Dar egoul e dracul care vrea să se separe de unitate si devine dual. Exista eu-l divin şi eu-l inconştient, egou-l.
Totul ţine de cât de conştient eşti de ce înseamnă realitate. În nici-un caz Dumnezeu nu e un bătrân cărunt cu barbă în cer.

| Celcestietot explică (pentru Tormented0ne1):

,,În nici-un caz Dumnezeu nu e un bătrân cărunt cu barbă în cer.'' Pai dar atunci cum este descris in Apocalipsa?

| Tormented0ne1 a răspuns (pentru Celcestietot):

Acolo da.

| Tormented0ne1 a răspuns (pentru Celcestietot):

Hai să te lămuresc. Dumnezeu e conştiinţa ta (care e universală, deci e şi a mea) care a decis să experimenteze dualitatea şi aşa a născocit corpul tău şi a intrat în tine (in el, pentru ca el e totul absolut, nimic exclus, chiar şi răul [care e rău doar pentru ca agenda ta de supravieţuire biologică îl etichetează ca fiind rău {PENTRU TINE}])... ca să se înţeleaga pe el însuşi. Ca el să existe pur şi simplu. Dumnezeu ca să existe trebuie să se manifeste. Şi atunci intră in universul de noi toţi cunoscut drept dual, unde totul e desparţit, unde nimic nu e văzut ca fiind parte din întreg. Iar a fi dual e esenţial pentru Dumnezeu, adică pentru tine, pentru ca dacă ar fi non-dual, tu/el/noi/tot, nu ar mai fi entităţi distincte, deci Dumnezeu nu le-ar mai putea observa, nu le-ar putea trăi.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Tormented0ne1):

Sunt de acord 100% cu tine.

Dar Dumnezeu se manifesta intr-o infinitate de minti, deci drept ceea ce spui tu e doar 0, 000...1% din ceea ce existã, dar face parte dintr-un intreg.

| Tormented0ne1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Categoric, orice procent ai fi pus acolo e reductiv. Realitatea fiind infinită, nu există procente din ea.

| Ciscodus a răspuns:

Dumnezeu de unde a aparut?

| Celcestietot explică (pentru Ciscodus):

Nu stiu de unde a aparut Dumnezeu ca nu scrie. Asta este problema ta? Problema mai importanta ar fi daca crezi in El sau nu si daca da sau nu, de ce?

| Tataru_Ionut_2001 a răspuns (pentru Celcestietot):

Eu sunt de parere ca nu poti nega sută la sută ca nu exista nimic, dar nici nu poti spune sută la suta cu tărie că există ceva

| RAY a răspuns (pentru Celcestietot):

Pe viitor defineste acest dumnezeu ce inseamna

| Celcestietot explică (pentru RAY):

Am mai definit ce inseamna acest Dumnezeu in nenumarate comentarii de pe diferite intrebari puse de utilizatori.

| Pricope_Marius_1997 a răspuns (pentru Ciscodus):

"Eu sunt Alfa si Omega inceput si sfarsit" cred ca e foarte clar.

| Ciscodus a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Penibil

| Celcestietot explică (pentru Ciscodus):

Haide sa nu mai ne jignim unul pe altul și să încercăm să răspundem aici civilizat la întrebare. Îmi poți răspunde?

| Ciscodus a răspuns (pentru Celcestietot):

N-am ce sa vorbesc cu cineva spalat pe creier ca indiferent ce argumente ti-as aduce tot la aceeasi concluzie ai ramane.

| Celcestietot explică (pentru Ciscodus):

Era o întrebare de tip sondaj măi copile. Dacă nu îmi poți răspunde, nu mai jigni pe altul. Du-te și uită-te la animeuri și nu mai avea treabă de noi dacă ești pus pe ceartă.

| Ciscodus a răspuns (pentru Celcestietot):

Doar din pricina ca am poza cu un personaj anime nu inseamna ca sunt un copil.Am peste 20 de ani, deci nu sunt chiar atat de imatur pe cat ai crede si sa stii ca si tu l-ai jignit pe Truth23 ca are mintea praf asa ca mai bine n-ai mai fii asa ipocrit micule ''crestin''.

| Celcestietot explică (pentru Ciscodus):

Numai cu jigniri sti sa arunci...

| Ciscodus a răspuns (pentru Celcestietot):

Mai nou daca spun adevarul arunc cu jigniri? Te-a durut cand am avut dreptate ca esti ipocrit la faza cu insultatul?

| Truth23 a răspuns:

Nu cred pentru ca nu exista dovezi care sa dovedeasca existenta sa.Ce scrie intr-o carte veche de mii de ani sau povestile, nu sunt dovezi.

| Celcestietot explică (pentru Truth23):

Poate te uiți și tu la cercetările făcute de exemplu de savanți și arheologi și aflii contrariul...

| Truth23 a răspuns (pentru Celcestietot):

Ah,pai atunci te uiti si tu la cercetarile facute de savanti si arheologi si descoperi si tu de ce nu exista Dumnezeu.