Salut, suna la ei cel mai bine, in mod nomal trebuiau ei sa te sune pentru ca sa iti confirme comanda.
T*: 021 200.52.00
M*: 0722.25.00.00
Program: Luni – Duminica: 24/24
*linii telefonice cu tarif normal
Am sunat si nu îmi da pe nimeni disponibil... Cad despre confirmarea comandei ei miau trimis un e-mail și un mesaj atât... Și de prima data au specificat de laptop și maidevreme cu o ora numai de rucsac... Și nu știu ce sa fac ca ei în mesaj mi-au zis ca prețul este 59 de lei adică cât costa rucsacul dar nimic nu au zis de laptop asta nu înțeleg... Mai vine oare și laptopul?
Daca laptopul e vandut de alt magazin, va fi livrat in alta data si vei plati costurile de transport pentru ghiozdan.
Tu ai facut comanda in momentul in care mai exista laptop-ul pe site (teoretic), daca ar fi fost vreo problema, te-ar fi sunat.
Daca au ramas intre timp fara acel laptop pe stoc, v-a mai dura ceva pana il vor primi de la furnizor.
In orice caz, n-ar trebui sa existe probleme. Deci stai calm, o sa primesti laptop-ul.
Sí atunci de ce trebuie sa plătesc ghiozdanul dacă era cadou și de ce nu vine deodată? Adică ar putea veni ghiozdanul și după ce am plătit laptopul sa nu mai vina.