Da, marile firme producatoare dau garantie internationala, dupa numarul de serie de fabricatie.
Daca apar probleme, acestia se rezolva la cele mai apropiate service-uri acreditate de producator, din orice parte a lumii.
Pentru a avea garantie valabila, trebuie sa ai factura /bonul de casa /chitanta care dovedeste cumpararea, certificatul de garantie primit cu aparatul, toate accesoriile si ambalajul original.
In UE (dar si in multe alte tari), aparatul cu problema se returneaza la firma vanzatoare, care-l expediaza mai departe la reprezentanta producatorului. Daca nu te aflii in localitatea unde ai cumparataparatul, atunci poti merge la filiala locala a lantului de magazine de unde l-ai cumparat sau sa-l expediezi magazinului care la-a vandut, respectiv reprezentantei firmei producatoare.
Este bine ca produsul sa fie registrat pe site-ul producatorului, imediat dupa cumparare.
Aceasta registrare prezinta multiple avantaje, inclusiv daca vrem un sfat in legatura cu produsul.
Deseori, celor registrati, producatorul ofera si alte avantaje, cum ar fi prelungirea termenului de garantie.
De unde e furat laptopul respectiv? Daca are acte de provenienta, e ok. Contactezi centrul local HP si te directioneaza ei in caz de probleme.
icemen întreabă:
Nikolassss întreabă:
anonim_4396 întreabă: