| Girly97 a întrebat:

Am o mica intrebare, de ce am Wi-Free in casa daca am deja Internetul personal? Si cand gasesc o retea Wi-Free in zona cu ce parola ma conectez?

Răspuns Câştigător
| Legendarydk a răspuns:

Ignora toate celelalte raspunsuri deoarece sunt irelevante.Presupun ca te referi la reteaua Wi Free de la UPC, care vine impreuna cu reteaua la care tu ai acces si parola, pentru a te conecta la retelele wi free trebuie sa iti faci cont pe site ul upc parca, apoi urmezi pasii si te vei putea conecta.

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Unii furnizori, cum sunt RCS-RDS (Digi), UPC etc. au si retele proprii de internet fara fir (wi-fi) in multe orase, statiuni turistice etc, la care au acces abonatii lor, cu- sau fara parola de acces. O asemenea retea wi-fi este ceea al UPC, cu denumirea Wi Free, la care se pot conecta abonatii UPC cu parolele primite de la firma, oriunde este asemenea semnal.

A nu se confunda reteaua Wi Free cu retelele wi-fi de internet gratuite (plasate in parcuri, aeroporturi, gari, benzinarii, cafenele etc. care sunt retele absolut libere pentru oricine, fara parola de acces, dar care sunt extrem de vulnerabil din punct de vedere al sigurantei de comunicare.

| Girly97 explică (pentru Bula):

La asta ma refeream!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Wi-free nu este legat de casa ta.
Când găsești o rețea în zonă ai nevoie de parolă.
Aceasta o obții de la propietarul rețelei, pe prietenie, la cerere sau contra cost.
Ecemplu. Mergi la Mc Donalds. Comanzi ceva, te așezi la masă.
Ai un laptop cu tine îl conectezi la o priză de lângă tine.
Ai nevoie de conexiune la Internet prin rețeaua lor de Wi-free. Întrebi la caserie parola și te conectezi.

| gabicoo a răspuns:

Citește răspunsul lui legendarydk. E corect ce spune el. Dă-i funda!
Restul raspunsurilor sunt date aiurea-n tramvai!
Să fii iubită!
happy

| Demidol a răspuns:

Cred ca ai vrut sa spui "wifi" sau "wi-fi". Nu free, care inseamna liber, gratis.