anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema cu internetul pe Vodafone. De vreo 2-3 luni se întâmplă ocazional sa îmi dispară 4G și sa nu mai pot accesa internetul deloc. Datele mobile sunt active, însă nu apare 4G nici 3G nimic. Apoi după câteva minute apare 3G și apoi se schimba în 4G. Dar e enervat, sincer. Am sesizat și la Vodafone, mi-au făcut o resetare a setărilor internet. Însă problema persistă. Ma gândeam la flood. Se poate flood pe telefon? Am sesizat azi la Vodafone prin e-mail sa verifice dacă cineva îmi da flood. Sau poate o problemă de rețea? Sau poate e de la telefon? Dețin Huawei P Smart 2019.

Și nu locuiesc în zona rurală. Locuiesc la oraș. Locuiesc în Brașov.

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

Da, eu patesc exact ca tine. Parca de prin septembrie incepuse sa apara problema asta si credeam ca e de la telefonul meu. Sunasem un consultant Vodafone, mi-a spus ca aveam niste setari incorecte la internet, dar problema reaparuse dupa o perioada de timp si mi se pare ca nu se mai termina. Initial dadeam restart telefonului si mergea, apoi schimbam din setarile datelor celulare, din 3G in 4G si vice versa, dar tot apare problema. Voi lua si eu legatura cu cei de la Vodafone, poate poate se misca ceva daca ii "deranjam" mai multi, dar cel mai important, mai des.

6 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

E din cauza rețelei.

| Mogiojojo a răspuns:

Buna. Si mie mi se intampla des chestia asta, si eu is la Vodafone, si eu locuiesc in Brasov. Deci probabil au ei probleme cu reteaua, nu ma pricep.

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

M-am mai liniștit. Mai bine să știu că e problema de rețea, decât sa știu ca un plictisit îmi da flood IP și ma lasa fără internet. Și nu cred ca exista flood pe telefon. În fine. Merci pentru răspuns.

| RuxRuxi0843 a răspuns:

Buna! Patesc acelasi lucru si locuiesc tot in Brasov, tot pe Vodafone sunt.

| anonim_4396 explică (pentru RuxRuxi0843):

În cazul meu a început sa se întâmple dupa ce a plouat tare în oraș. A bătut vântul foarte tare și cred ca a mișcat vreo antena pe undeva. Doar zic. Atunci mi-a cazut pentru prima data internetul și am zis ca e de la vreme. Dar continua. Ieri am rămas fără rețea internet de vreo 4x. Azi la fel pe la ora 15 nu a funcționat internetul. Le-am sesizat de două ori, azi e a treia oara. Însă nu prea sunt dispuși sa remedieze problema. Ți-aș recomanda sa faci și tu în scris către Vodafone. Poate mai multe emailuri, mai multe șanse sa se rezolve situația.

| anonim_4396 explică (pentru RuxRuxi0843):

Ultima dată cand am sesizat am fost sunat de un consultant care este tot din Brașov. Vodafone are sediu și în Brașov. Pe calea feldioarei dacă stii, pe unde circula autobuz nr. 40. Cred ca e teritorial. Însă domnișoara îmi zicea ca și ea are Huawei și datele se decontează singure la ea când spre ex nu utilizezi internetul. Dar eu când eram pe YouTube sau Facebook rămânem fără internet. Și când eram pe TPU s-a întâmplat să rămân fără net.

| Andreeush a răspuns (pentru anonim_4396):

Da, eu patesc exact ca tine. Parca de prin septembrie incepuse sa apara problema asta si credeam ca e de la telefonul meu. Sunasem un consultant Vodafone, mi-a spus ca aveam niste setari incorecte la internet, dar problema reaparuse dupa o perioada de timp si mi se pare ca nu se mai termina. Initial dadeam restart telefonului si mergea, apoi schimbam din setarile datelor celulare, din 3G in 4G si vice versa, dar tot apare problema. Voi lua si eu legatura cu cei de la Vodafone, poate poate se misca ceva daca ii "deranjam" mai multi, dar cel mai important, mai des.