anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema cu Samsung Galaxy S2.
*Copiez de unde deja am mai postat-o.

"Nu stiu de ce face asta!
Acum cateva zile l-am lasat "nesupravegheat" iar eu eram intr-o camera diferita.
Dupa cateva momente, ii auzisem sunetul acela care-l face cand intra in modul incarcare.
Il luasem in mana iar pe ecran imi afisa ca "Se incarca" insa problema era ca nu era conectat la incarcator.
Il deblocasem si imediat dupa asta mi-a afisat pe ecran:
http://img821.imageshack.us/img821/6430/screenshot201212 2315495.png – captura e facuta intre timp -
- bateria licarea (aparea si disparea)
- notificarea imi aparea la fiecare cateva secunde
Bateria nu era de mult incarcata, in momentul acela avea 93%, trecuse ceva timp de cand l-am deconectat de la incarcator.
Fireste, l-am stins si l-am aprins, dar n-a fost nevoie sa-l aprind! Se aprindea singur!

Am decis in final, fara alte solutii (cunoscute) sa-l descarc.
Reusisem sa-i scad nivelul bateriei cam pana la 40-50%.
Si apoi l-am stins din nou, niciun rezultat.
Am scos bateria. iar apoi am montat-o la loc, l-am aprins si a disparut acea notificare.
Acum, cu telefonul descarcat, am spus sa-l incarc.
Dus la priza, conectez totul cum trebuie si apoi deconectez incarcatorul din telefon (din curiozitate) si din nou aceeasi notificare.
Am decis sa-l las asa si sa-l trimit dupa sarbatori la service.
Mai pe seara, si-a revenit. Se comporta normal, cu exceptia faptului ca daca-l sting se aprinde singur.
(Acum pot sa-l incarc)
Oare ce are? Merita trimis la reparat sau e ceva ce poate fi reparat de acasa? Eu cred ca bateria e de vina, voi?

Orice sfat/sugestie este primit cu mare placere!
Multumesc!

P.S: Telefonul este cumparat dintr-un shop Orange, evident, si branduit de ei, cum procedez ca sa-l trimit la service?
Il duc eu personal in cel mai apropiat service/shop sau trimit ei pe cineva ca sa-l aduca?"

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Cel mai probabil este o eroare de soft. Iti recomand sa faci o revenire la setarile din fabrica si sa verifici din nou. Daca problema persista iti recomand sa duci telefonul in service. Pentru a trimite telefonul in service poti merge cu acesta, certificatul de garantie si factura fiscala intr-un magazin Orange.

O zi buna,
Orange Helper

0 răspunsuri: