anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am placa video GTX1060
Am facut reinstalare de windows 10 si nu imi mai apare nVIDIA control panel si nici sa instalez driver pentru placa video nu mai pot pentru ca e "defecta" si esueaza la instalare.

La "computer management" in "device manager" la "Display adapters" imi apare "video controller (VGA compatible)", dau sa fac update la driver video si imi arata ca pot sa fac, instalez driver-ul "NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB" dar nu imi permite pentru ca se pare ca am o problema.
Nici de pe site-ul oficial nu pot instala pentru ca nu imi detecteaza compatibilitatea.
Am incercat si cu programul Iobit Driver Booster si imi arata ca Display Adapters e depasit si dupa ce se termina instalarea primesc ca rezultat ca instalarea de driver a esuat.

Nu sunt inginer IT... chiar nu stiu cum sa o rezolv. Mai am si win10 care merge ca ochiul mortului.

4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Vorbim de un PC sau un laptop?
Daca ai doua placi video din care una dedicata si una integrata, instalezi mai intai driverul placii integrate, dupa aceea ar trebui sa mearga.

| PainTech a răspuns:

Ești sigur că nu ai scos / mișcat placa din slot in timpul instalării? Ar fi o idee sa o scoți și să o bagi la loc.

Poți încerca să cauți driver pe alte siteuri, dar nu e garantat sa găsești ceva bun.

| flixbuster a răspuns:

Mai intai, foloseste DDU ca sa faci curat:

http://www.guru3d.com/......nload.html

Cel mai probabil ai o instalare corupta de drivere NVIDIA. Dupa ce faci curat, incearca sa instalezi din nou.

Atentie si la versiunea de Windows 10 sa nu ai cumva problema descrisa aici:

http://forums.geforce.com/......windows-10

Pentru siguranta, daca nu merge dupa curatentia cu DDU, ar trebui sa te asiguri ca ai instalat Windows 10 1903.