|

Am un Smart TV Samsung (UE50J6282) și am o problemă cu browserul. Ieri s-a lansat primul episod din cel de-al 3-le-a sezon Riverdale și obișnuiam să îl urmăresc de pe Smart TV pe website-ul Divx(nu fac reclamă). Acum vreo 2 luni mergea sa ma uit dar acum îmi zice "Serverul nu a fost găsit." Am mai observat chestia aceasta și la alte website-uri, dar acesta mergea până acum. Poate cineva să îmi spună de ce se întâmplă chestia aceasta și cum aș putea să o remediez? Deja e foarte frustrant să vrei să te uiți la un film sau la ceva și să stai vreo 30 de minute pana găsești un website care să îți meargă. Trebuie sa instalez ceva, sau este o setare de undeva? Dau fundă! Mulțumesc!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Problema nu este din televizor, ci de la server-ul de unde s-a sters filmul sau chiar intreg site-ul.
Nu ai cum sa remediezi, doar sa cauti alte pagini pe internet unde poate gasesti ce doresti.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Filmul a fost sters de pe server-ul unde a fost uploadat, poti doar ca continui sa cauti.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AlinAvram):

Nu mi se deschide website-ul. Pe telefon/laptop merge. Numai pe Smart TV nu merge.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AlinAvram):

Nu mi se deschide website-ul. Pe telefon/laptop merge. Numai pe Smart TV nu merge. Nu s-a șters nimic. E de la TV. Probabil nu are unele chestii pe care le are un laptop/telefon.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează